Mijn abonnementskosten zijn ineens veel hoger. Ik heb hierover een email naar Telfort gestuurd, maar het antwoord was:
U ontvangt de korting altijd voor een bepaalde periode, in uw geval voor een periode van 12 maanden (01.01.2011 - 01.01.2012). Na deze periode vervalt de korting automatisch en betaalt u het volledige tarief.
U heeft dus vanaf 01.01.2012 geen korting meer ontvangen op uw abonnementskosten.
Dus bleek dat het Telfort personeel ook niet wist aan wie ze deze brief hebben verzonden! Ik krijg nu alleen korting op mijn belbundel terwijl ik eerst ook korting kreeg op mijn sms-bundel. Terwijl in de brief staat dat ik niets hoef te doen om mijn korting te behouden. Ik voel mij misleidt door Telfort en als ik dit had geweten dan had ik mijn abonnement direct verlengd of overgestapt.
Zo behandelt Telfort zijn trouwe klanten dus. Voordoen of de korting op je gehele abonnement wordt doorgezet terwijl het eigenlijk alleen maar over het onderdeel met de laagste korting gaat. De trouwe klant betaalt dus ongemerkt veel meer voor hetzelfde.
Ik wil iedereen waarschuwen niet in deze brief van Telfort van te trappen.
Ik ben trouwens niet het enige slachtoffer
* http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=108708
* http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=110244
