LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste post van de postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Stuur naar het gratis antwoordnummer een briefje.

De Fam. Nee/Nee
Adres.
Woonplaats.

We hebben geen interesse in deze ongevraagde reclame.
Zij betalen dan de porto en geen klant.
Vermeld nooit een naam maar noem jezelf Fam Nee-Nee.

Als we dat massaal gaan doen kost het meer dan opleverde dus stoppen ze wel.
Als zij doorgaan gaat ook de Fam. aan de bewoners van dit adres

door met sturen van brieven dat we niet willen.
Elke brief beantwoorden en Uw adres word wegens de kosten van dit voor ons gratis antwoordnummer maar voor hun niet verwijderd!

rickydegreef
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2012 15:21

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door rickydegreef »

dat is wel een goeie, ga ik voortaan ook doen!

boxer
Berichten: 89
Lid geworden op: 13 okt 2008 12:31

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door boxer »

denk je dat de bezorgers van sandd het leuk vinden deze reclame rond te brengen? :evil:
Kijk wil je geen papieren reclame,dan krijg je het wel via mail,of ze bellen je om de haverklap op. :twisted:
De reclame gewoon in de oud papierbak gooien en niet inkijken.
Je wordt toch al doodgegooid met hun reclame en ze hebben overal lak aan. :mrgreen:

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door electomonteur »

voor elke simpele brief onder de 20 gram betaald de pcl 50 cent perstuk

je kan ook slim zijn en de hele enveloppe terug sturen aan de pcl betalen ze minsten een euro voor
wel even in een nieuwe enveloppe doen of alles in de antwoord enveloppe proppen en dichtplakken en op sturen maar
de pcl betaald het zelfde als jij per brief betaald ongeacht de aantallen

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door stekel »

electomonteur schreef:voor elke simpele brief onder de 20 gram betaald de pcl 50 cent perstuk

je kan ook slim zijn en de hele enveloppe terug sturen aan de pcl betalen ze minsten een euro voor
wel even in een nieuwe enveloppe doen of alles in de antwoord enveloppe proppen en dichtplakken en op sturen maar
de pcl betaald het zelfde als jij per brief betaald ongeacht de aantallen
Vandaag weer zo'n brief ontvangen. Ik stuur de brief retour naar het postbusnummer wat vermeld staat op de achterkant met het bericht onbestelbaar.Weer twee euro minder die niet naar de goede doelen gaan.

brilletje
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 nov 2011 11:52

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door brilletje »

ik heb enkele maanden lang dagelijks dikke vet gevulde enveloppen naar de postcodeloterij gestuurd. Dat heeft hen veel porto gekost.
Het lijkt erop dat ze het nu eindelijk doorhebben en ik van die ongevraagde post af ben....

Postcode Loterij
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jan 2012 15:39

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Postcode Loterij »

Beste Stekel e.a.,

Als u geen post meer wilt ontvangen van onze loterij, neem dan contact op met onze Klantenservice op via telefoonnummer 0900 - 300 1500 (op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur, 10 cpm) of via het contactformulier op onze website http://www.postcodeloterij.nl
Wij maken het direct voor u in orde. Houd alstublieft rekening met een overgangsperiode. Soms ligt er namelijk post klaar voor een verzending die niet meer gestopt kan worden.

Wilt u helemaal geen reclamepost meer ontvangen, dan kunt u dit melden op http://www.postfilter.nl.

Om ongeadresseerde post te voorkomen, kunt u het beste een ja/nee sticker op uw brievenbus plakken.

Met vriendelijke groeten,

Team webcare Postcode Loterij

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Postcode Loterij schreef:Beste Stekel e.a.,

Als u geen post meer wilt ontvangen van onze loterij, neem dan contact op met onze Klantenservice op via telefoonnummer 0900 - 300 1500 (op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur, 10 cpm) of via het contactformulier op onze website http://www.postcodeloterij.nl
Wij maken het direct voor u in orde. Houd alstublieft rekening met een overgangsperiode. Soms ligt er namelijk post klaar voor een verzending die niet meer gestopt kan worden.

Wilt u helemaal geen reclamepost meer ontvangen, dan kunt u dit melden op http://www.postfilter.nl.

Om ongeadresseerde post te voorkomen, kunt u het beste een ja/nee sticker op uw brievenbus plakken.

Met vriendelijke groeten,

Team webcare Postcode Loterij
Verzonden, ben benieuwd of dat eindelijk eens op gaat houden !

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door stekel »

Chocomelk schreef:
Postcode Loterij schreef:Beste Stekel e.a.,

Als u geen post meer wilt ontvangen van onze loterij, neem dan contact op met onze Klantenservice op via telefoonnummer 0900 - 300 1500 (op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur, 10 cpm) of via het contactformulier op onze website http://www.postcodeloterij.nl
Wij maken het direct voor u in orde. Houd alstublieft rekening met een overgangsperiode. Soms ligt er namelijk post klaar voor een verzending die niet meer gestopt kan worden.

Wilt u helemaal geen reclamepost meer ontvangen, dan kunt u dit melden op http://www.postfilter.nl.

Om ongeadresseerde post te voorkomen, kunt u het beste een ja/nee sticker op uw brievenbus plakken.

Met vriendelijke groeten,

Team webcare Postcode Loterij
Verzonden, ben benieuwd of dat eindelijk eens op gaat houden !
Beste Postcodeloterij,Ik heb al jaren een Nee-Nee sticker op mijn brievenbus,maar de bezorger van Sandd doet toch die brieven in mijn brievenbus. Mijn naam staat er niet op alleen de mededeling aan de bewoners van dit adres.U moet dan de firma Sandd meedelen dat hun bezorgers de Nee-Nee sticker moeten respecteren.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dit is wat ik terug kreeg van de postcode loterij,

Geachte **********,

Hartelijk dank voor uw bericht.
U liet ons weten dat u geen post meer wilt ontvangen van de Nationale Postcode Loterij. Wanneer wij reclamemateriaal versturen, verzenden wij soms geadresseerde post (waar uw naam op staat) en soms ongeadresseerde post. Wij zullen ervoor zorgen dat u in de toekomst geen geadresseerde post meer van ons ontvangt. Wij vragen u vriendelijk rekening te houden met een overgangsperiode in verband met post die al klaar ligt voor verzending en niet meer onderschept kan worden.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde post van ons ontvangt, kunt u het beste een daarvoor bedoelde 'Nee'-sticker op uw brievenbus aanbrengen. Indien u ook van andere bedrijven geen geadresseerde post wilt ontvangen, kunt u contact opnemen met Stichting Postfilter. Deze organisatie zal er dan voor zorgen dat uw naam en adres voor 3 jaar uit zogenaamde mailingbestanden verdwijnen. Na die 3 jaar dient u zich opnieuw aan te melden. Het webadres is: http://www.postfilter.nl

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.


Met vriendelijke groet,

Ester Vermeulen Windsant
Hoofd Afdeling Ledenservice

buickwildcat
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2012 20:47

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door buickwildcat »

De Postcodeloterij verkoopt loten in December waarvan de prijzen waar ze mee schermen op 1 januari niet haalbaar zijn .
Ik heb een lot uit het gewonnen gebied 4834 , mijn Postcodelot die ik kocht in December 2011 blijkt een waarde te hebben van een veertiende .Op de te verdelen 20 miljoen onder het postcode gebied 4834 viel op het postcodelot 6300 euro , helaas voor mij werd het maar 425 euro omdat ik maar een kanjerpunt had, dus mijn lot was waard een veertiende
Met andere woorden als ik de 6300 euro had moeten ontvangen had ik 14 postcodeloten moeten kopen dan had ik gelijk geweest met iemand met een postcodelot met veertien kanjerpunten
Maar in de folder van de postcodeloterij wordt daar niet over gesproken bijna niet vindbaar of alleen verwezen met hele kleine lettertjes naar het regelement ergens als je dat opvraagd op de site van de postcodeloterij
Dus het verstandigste is om van begin januari mee te spelen , dus koop nooit losse loten want deze zijn kanjerpunt gebonden , ook niet als je gevraagd wordt tegen de tijd als er weer een kanjerpot aankomt te komen extra loten op de postcode loten die je al hebt, want ook deze zijn kanjerpunten gebonden.
U bent gewaarschuwd koop geen losse loten :?

Postcode Loterij
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jan 2012 15:39

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Postcode Loterij »

Excuses er is iets misgegaan. Bij deze het volledige bericht:

Beste Stekel,

Dat is vervelend en zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. We zullen je bericht doorgeven aan ons contactpersoon bij Sandd.

Met vriendelijke groeten,

Team webcare Postcode Loterij
Laatst gewijzigd door Postcode Loterij op 19 jan 2012 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 31077
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door witte angora »

Postcode Loterij schreef:Beste Stekel,

Dat is vervelend en zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. We zullen
Ja? Wat zullen jullie?

En wat is jullie antwoord op buickwildcat trouwens?

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Winterman »

Frank445 schreef:De Nationale Postcodeloterij heeft overal maling aan. Zojuist ben ik door ze gebeld terwijl ik in het Bel-mij-niet-register sta. Heb klacht ingediend bij Consuwijzer in de hoop dat iedereen dit doet en er een boete volgt.
Als je lid ben van de Postcodeloterij dan mogen ze je bellen, ook als je in het Bel-me-niet register staat. Je moet dan specifiek bij hun aangeven dat je niet gebeld wil worden.

Postcode Loterij
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jan 2012 15:39

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Postcode Loterij »

Beste buickwildcat,

Door middel van de Kanjerpunten wordt aangegeven hoe lang een lotnummer al meespeelt in het kalenderjaar. Deze Kanjerpunten zijn van belang voor de PostcodeKanjers die de Postcode Loterij in het betreffende jaar verloot. Voor elke trekking waarin een lotnummer meespeelt (14 trekkingen per jaar) , ontvang je 1 kanjerpunt. Hoe meer Kanjerpunten, hoe groter het deel van de Kanjer dat je kan winnen.

Elk lotnummer begint overigens in januari van het nieuwe jaar opnieuw met het sparen van Kanjerpunten. Het hele jaar kunnen Kanjerpunten gespaard worden. Op deze manier worden trouwe deelnemers aan het einde van het jaar extra beloond.

Met vriendelijke groeten,

Team webcare Postcode Loterij

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Postcode Loterij schreef:Beste buickwildcat,

Door middel van de Kanjerpunten wordt aangegeven hoe lang een lotnummer al meespeelt in het kalenderjaar. Deze Kanjerpunten zijn van belang voor de PostcodeKanjers die de Postcode Loterij in het betreffende jaar verloot. Voor elke trekking waarin een lotnummer meespeelt (14 trekkingen per jaar) , ontvang je 1 kanjerpunt. Hoe meer Kanjerpunten, hoe groter het deel van de Kanjer dat je kan winnen.

Elk lotnummer begint overigens in januari van het nieuwe jaar opnieuw met het sparen van Kanjerpunten. Het hele jaar kunnen Kanjerpunten gespaard worden. Op deze manier worden trouwe deelnemers aan het einde van het jaar extra beloond.

Met vriendelijke groeten,

Team webcare Postcode Loterij
Op welke manier dan ?

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Postcode Loterij schreef:Dat is vervelend en zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. We zullen je bericht doorgeven aan ons contactpersoon bij Sandd.
Wat is dit voor een hypocriet gedoe? :evil:

De post die Sandd bezorgt is geadresseerd dus de nee/nee sticker is daar helemaal niet op van toepassing. Sandd is verplicht om geadresseerde post te bezorgen ongeacht de stickers die op de brievenbus zitten.
Degene die hier fout zit is niet Sandd maar de Postcodeloterij en dat weten jullie dondersgoed. Kom dan niet aanzetten met hypocriete excuses en smoezen over contactpersonen. :x

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door stekel »

klaas1978 schreef:
Postcode Loterij schreef:Dat is vervelend en zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. We zullen je bericht doorgeven aan ons contactpersoon bij Sandd.
Wat is dit voor een hypocriet gedoe? :evil:

De post die Sandd bezorgt is geadresseerd dus de nee/nee sticker is daar helemaal niet op van toepassing. Sandd is verplicht om geadresseerde post te bezorgen ongeacht de stickers die op de brievenbus zitten.
Degene die hier fout zit is niet Sandd maar de Postcodeloterij en dat weten jullie dondersgoed. Kom dan niet aanzetten met hypocriete excuses en smoezen over contactpersonen. :x
Wat de postcodeloterij zou moeten doen is geen post sturen naar de bewoners van dit adres. In hun bestand zal blijken dat dat adres niet aan die gangsterloterij meedoet. Daarom sturen ze die troep.

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Toch opvallend dat Postcodeloterij Webcare zo oorverdovend stil is de laatste dagen :idea:

Frank445
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:00

Re: Ongewenste post van de postcodeloterij

Ongelezen bericht door Frank445 »

Winterman schreef:
Frank445 schreef:De Nationale Postcodeloterij heeft overal maling aan. Zojuist ben ik door ze gebeld terwijl ik in het Bel-mij-niet-register sta. Heb klacht ingediend bij Consuwijzer in de hoop dat iedereen dit doet en er een boete volgt.
Als je lid ben van de Postcodeloterij dan mogen ze je bellen, ook als je in het Bel-me-niet register staat. Je moet dan specifiek bij hun aangeven dat je niet gebeld wil worden.
Wie zegt dat ik lid ben van de Postcodeloterij? Ik weet echt wel hoe het werkt met dat bel-mij-niet. Overigens vind het wel prettig dat de Postcodeloterij een deel van het geld aan goede doelen overmaakt. Maar dat is geen reden om mee te doen.

Gesloten