| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING: misleidende reclame
ING: misleidende reclame
Op de site van de ING:
U bankiert ook in 2012 voordelig bij de ING. De tarieven voor onze particuliere betaalpakketten blijven per 1 januari gelijk. De ING wil de dienstverlening nog verder verbeteren en ziet geen aanleiding voor een verhoging.
Maar begin december 2011 ontving ik een brief van de ING dat ik nog zes keer per jaar zonder kosten geld mag storten op mijn eigen rekening, daarna kost elke storting me 5 euro.
Hoezo: geen verhoging!
U bankiert ook in 2012 voordelig bij de ING. De tarieven voor onze particuliere betaalpakketten blijven per 1 januari gelijk. De ING wil de dienstverlening nog verder verbeteren en ziet geen aanleiding voor een verhoging.
Maar begin december 2011 ontving ik een brief van de ING dat ik nog zes keer per jaar zonder kosten geld mag storten op mijn eigen rekening, daarna kost elke storting me 5 euro.
Hoezo: geen verhoging!
Re: ING: misleidende reclame
Storten wordt ook niet genoemd als onderdeel van het particuliere betaalpakket.De tarieven voor onze particuliere betaalpakketten blijven per 1 januari gelijk.
Dus strikt genomen hebben ze gelijk.
Hoe vaak stort je als particuliere klant eigenlijk. Voor mij zijn contante stortingen al jaren verleden tijd. volgens mij zijn er maar weinigen, die meer als 6 keer per jaar storten.
wij storten nog regelmatig geld dat we hebben gekregen of verzameld (bv lege flessen geld) op onze rekening om het daarna op onze dochter dr rekening te zetten
het wordt dus wat langer doorsparen dus 1x in de 2 maanden storten
Even een tip voor Bianca, als mijn kinderen geld krijgen voor hun spaarpot. Maak ik het bedrag over via mijn rekening naar hun rekening en hun geld maak ik prive op. Scheelt mij weer een ritje naar de pin automaat.....en hebben we als gezin totaal GEEN kosten...
In deze tijd kan ik er alleen van dromen om contante stortingen te kunnen makenCB schreef:Hoe vaak stort je als particuliere klant eigenlijk. Voor mij zijn contante stortingen al jaren verleden tijd. volgens mij zijn er maar weinigen, die meer als 6 keer per jaar storten.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Bij ons stort je in de ING automaat.....helemaal gratis en onbeperkt.
Dan stort je het toch direct op de rekening van je dochter. Voor kinderen, jongeren en studenten is geld storten gratis.bianca82 schreef:wij storten nog regelmatig geld dat we hebben gekregen of verzameld (bv lege flessen geld) op onze rekening om het daarna op onze dochter dr rekening te zetten
http://www.ing.nl/particulier/betalen/b ... orten.aspx
En welke truuk gebruik jij daarvoor, dat jij onbeperkt kunt storten bij de ING?Teunbosseman schreef:Bij ons stort je in de ING automaat.....helemaal gratis en onbeperkt.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
CB schreef:En welke truuk gebruik jij daarvoor, dat jij onbeperkt kunt storten bij de ING?Teunbosseman schreef:Bij ons stort je in de ING automaat.....helemaal gratis en onbeperkt.
Je hebt de truuk zelf al genoemd, beetje zoeken als ING houder kan geen kwaad hoor. Of moet alles voorgekauwd worden.
Daarbij gaat het vanaf 15-02 2012 in....je hebt dus nog ff om te storten.
Voor die truuk heb je wel wat nodig en niet iedereen heeft dat.Teunbosseman schreef: Je hebt de truuk zelf al genoemd, beetje zoeken als ING houder kan geen kwaad hoor. Of moet alles voorgekauwd worden.
Zoals je hebt kunnen lezen, heb ik dat niet nodig. Ik was alleen nieuwsgierig of je iets slims had bedacht, maar helaas.....Teunbosseman schreef: Daarbij gaat het vanaf 15-02 2012 in....je hebt dus nog ff om te storten.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
CB schreef:Voor die truuk heb je wel wat nodig en niet iedereen heeft dat.Teunbosseman schreef: Je hebt de truuk zelf al genoemd, beetje zoeken als ING houder kan geen kwaad hoor. Of moet alles voorgekauwd worden.
Tsja, ook dat kan je op je vingers natellen als je als ING houder beetje zoekt.
Zoals je hebt kunnen lezen, heb ik dat niet nodig. Ik was alleen nieuwsgierig of je iets slims had bedacht, maar helaas.....Teunbosseman schreef: Daarbij gaat het vanaf 15-02 2012 in....je hebt dus nog ff om te storten.
Was ook niet voor jou bedoeld maar voor TS. Het slimme is niks meer dan de site ff doorlezen en dan kom je uit op de info waarvan jij de link hebt gezet.....helaas niets nieuws dan dat......maar wellicht wel slim voor diegene die niet weten.