LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drama met HTC telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
judith1988nl
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2012 20:20

Drama met HTC telefoon

Ongelezen bericht door judith1988nl »

Ik heb op 31-06-2011 bij een telefoon gekocht (HTC Desire S) en sindsdien heb ik niets als ellende meegemaakt met het ding. Al snel ging hij defect en was ik hem meer dan een week kwijt omdat hij weg was ter reparatie. 3 weken later was hij wéér defect, weer meer dan een week kwijt. Slechts 2 (!!!!) dagen later was het wéér raak en wanneer ik hem daarna terug had was hij weer na net twee weken defect. Ik vroeg al meerdere malen om een nieuw toestel, maar dit wilden ze pas na 3 reparaties in overweging nemen! Ook een leentoestel kon er niet vanaf.

U kunt zich voorstellen dat naarmate deze ellende door bleef gaan ik ontzettend pissig werd en nu ik vandaag dan eindelijk – na eerst mijn telefoon 3 keer heb moeten laten repareren zonder resultaat- een ‘nieuw’ toestel had ontvangen van HTC zag ik dat het scherm los zit! (Zie foto, je kijkt zo in de binnenkant vd telefoon) Ik ben nu dus echt ontzettend woest en ben er helemaal klaar mee.

Ik heb het ding net een half jaar en ik heb er niks als ellende mee gehad! Ik kocht dit toestel voor mijn bedrijf en als gevolg ben ik nu constant onbereikbaar en betaal ik mijn telefoonrekening voor niets! En dan heb ik nog niets gezegd over de uren dat ik vrij moest nemen van mijn werk om thuis te gaan zitten wachten tot het ding weer eens opgehaald werd. En dan heb ik ook nog niets gezegd over de ontiechelijk trage service van dit bedrijf, het is echt om te janken!!

Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik dit kloteding ooit heb aangeschaft en ik heb een aantal hele boze mailtjes de deur uit gedaan. Uiteraard, gezien de slechte service tot op heden heb ik er weinig vertrouwen in dat ze mijn probleem eindelijk eens op gaan lossen, maar ik laat het er niet bij zitten en ga net zo lang door met mailen tot ik een telefoon heb die wél werkt! Daar heb ik immers veel geld voor betaald.

Afbeelding

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Drama met HTC telefoon

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik heb ook een Desire S welke inmiddels een flink aantal keren gestuiterd is en het nog steeds prima doet.

judith1988nl
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2012 20:20

Re: Drama met HTC telefoon

Ongelezen bericht door judith1988nl »

Ben maar blij ;) Met die lui daar wil je echt niets te maken hebben

Ik probeer nu al 6 dagen foto's te sturen van het 'nieuwe' toestel omdat ze eerst willen zien of het scherm wel echt los zit... en na 6 mailtjes hebben ze volgens hun nog steeds niet ontvangen..

wederom om te janken!

MEHS
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2012 20:02

Re: Drama met HTC telefoon

Ongelezen bericht door MEHS »

Ook de HTC Wildfire is een waardeloze telefoon.
In april 2011 de HTC Wildfire gekocht. Na enkele maanden alleen maar problemen. Het toestel valt continue uit. 2x gerepareerd. Bij de eerste reparatie zoals verwacht niets gevonden maar het toestel blijft uitvallen. Bij de 2e reparatie, zonder dat ik wat aan het toestel had gewijzigd, vond HTC een probleem en verving de hoofdprintplaat. Natuurlijk zonder resultaat, het toestel blijft uitvallen. Tijdens de reparaties krijg je geen vervangend toestel en je mobiele abonnement wordt ook niet vergoed. Maar weer gebeld en gevraagd naar een vervangt toestel. Dat kon niet omdat er geen 3x een hardware reparatie was uitgevoerd. Ik moest maar als klant voor HTC allerlei testen uitvoeren, nieuwe SIM en mini SD kaart invoeren, toetel gebruiken op 2G ipv 3G, loopt nu continue vast. Na enkele weken testen zonder resultaat maar weer gebeld met HTC. Nu gaf de HTC helpdesk alle schuld van de uitval aan anderen zoals provider, APPS makers. Nadat ik aangaf dat HTC niet de schuld moet afschuiven maar zelf moet oplossen moest ik antwoorden geven op standaard vragenlijstjes waarop ik de antwoorden al meerdere malen had gegeven tijdens het eindeloze mail verkeer met HTC. Na 2 maanden eindeloos communiceren met HTC krijg ik wederom HTC aan de telefoon en wat denk je, ze geven aan het toestel maar op te sturen voor reparatie omdat op het toestel nog geen 3x een hardware reparatie was uitgevoerd. We zijn dus gewoon weer terug bij af.
Te droevig voor woorden. HTC quitely brilliant, dacht het niet.
HTC durft gewoon niet aan te geven dat de HTC Wildfire niet met internet gebruikt kan worden zonder veel problemen. Het instapmodel wat wel 250 euro koste is gewoon hiervoor niet geschikt.
Niet kopen is mijn advies.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Drama met HTC telefoon

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

MEHS schreef:HTC durft gewoon niet aan te geven dat de HTC Wildfire niet met internet gebruikt kan worden zonder veel problemen.
Ook in je opgekomen dat je ook gewoon pech kunt hebben met een toestel?
Waar haal jij vandaan dat de Wildfire niet met internet gebruikt kan worden zonder veel problemen? Mijn vrouw heeft ook de Wildfire en dat ding draait PRIMA op internet. Zowel 3G, HSDPA en WiFi.

Met elk merk telefoon kun je pech hebben, helaas en het komt tegenwoordig wel vaker voor. Volgens mij probeert zo'n beetje elke leverancier onder reparaties uit te komen, zelfs Apple en Samsung!
Dus of HTC daar nou direct een uitzondering in is, nee, zeer zeker niet!

Binnen elke lijn, elk merk, kun je een keer net dat "1 op de zoveel toestellen hebben" welke helaas een hardwarefout bevat. Dat wil nog niet zeggen dat alle telefoons van hetzelfde type niet goed zijn!

Gesloten