LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4x reparatie nexus one

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tinoske
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2011 19:37

4x reparatie nexus one

Ongelezen bericht door tinoske »

Ik heb een HTC nexus one met 2 jarig abbonement van Vodafone.
een prima toestel totdat na 3-4 maanden de aan/uitknop niet meer werkte.
afgelopen maandag was het de 4e keer dat de knop het begaf.
Bij Vodafone zeiden ze niets te kunnen doen dan alleen opsturen en erbij vermelden dat het de 4e x is voor hetzelfde problemen en mogelijk omruil voor zelfde toestel of bedrag voor nieuw toestel.
Nu heb ik vandaag de telefoon opgehaald en is dus gewoon weer zoals bij de vorige keren het knopje vervangen.
Ik weet bijna zeker dat deze telefoon binnen de garantie op reparatie van 3 maanden weer stuk gaat.
Heb de telefoon nu 8 maanden in bezit en ben het een beetje beu om iedere maand op te sturen.
Wat kan ik bij de 5e keer doen?
Kan ik reparatie weigeren en een ander toestel claimen?
Is het mogelijk het contract te ontbinden mits ze niets anders willen doen dan opsturen?

judith1988nl
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2012 20:20

Re: 4x reparatie nexus one

Ongelezen bericht door judith1988nl »

Hallo,

Ik heb zelf ook veel problemen met mijn HTC. Als je contact hebt met HTC moeten zij jou na 3 reparaties een nieuw toestel geven. Mijn telefoon is nu 4x kapot geweest en na de laatste keer kreeg ik vandaag van HTC een nieuwe. Nou ja, dat zeiden ze tenminste want die ik gekregen heb heeft een kapot scherm!

Goed, in elk geval kun je na 3 keer al een nieuwe eisen, ik hoop echter voor jou dat je meer geluk hebt dan ik!

Groetjes

Gesloten