LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Adres Aldi, garantiebon onjuist

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Anne1000
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 dec 2009 11:56

Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door Anne1000 »

Bij de outlet Aldi in Tiel heb ik 2 kettingzagen gekocht. De kassamedewerkster kreeg deze niet gescand en heeft de bedragen handmatig ingevoerd.

Op de kassa bon die tevens het garantiebewijs van 3 jaar is, staat nu enkel 2 x bedrag zonder artikelnummer en het woord: "kettingzaag". Dit zou geen probleem zijn, maar ik heb contact opgenomen met fabrikant die zegt dit niet zondermeer als geldig garantiebewijs te accepteren.

Ik woon niet in Tiel dus terug gaan is geen optie. Plaatselijke aldi kan er niets mee, geeft een telefonisch servicenr.

Ik heb de servicelijn gebeld van de Non Food Aldi, de medewerkster kan mij alleen doorverbinden met de fabrikanten, over kassabonnen gaan ze niet en ze kan geen contact gegevens van de Aldi doorgeven. Ze wil mij ook niet doorverbinden met haar leidinggevende.

Er zwerven meerdere postadressen op het net, dus dat geeft ook geen duidelijkheid. Dit zijn meer distributiebedrijven. Er is een contactformulier te downloaden maar die gaat alleen over Aldi België.

Aldi Holding B.V.
Postbus 304
5780 AH BEST.

Aldi
postbus 65
7730 ab Ommen

Aldi Culemborg B.V.Adres:
Erasmusweg 3
4104 AK - Culemborg
Hier stond een telefoonnummer bij dat niet meer in gebruik is.

Wat kan ik nu nog doen?

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door maybe »

Uhm terug gaan naar de winkel.

Vervelend dat je er ver voor moet rijden. Maar dit wist je van tevoren.

Karin079
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 jul 2011 16:47

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door Karin079 »

maybe schreef: Maar dit wist je van tevoren.
Vreemde aanname die vast niet klopt,als Anne 1000 dit van tevoren had geweten had ze vast niet tot aankoop overgegaan en we gaan er voor het gemak maar vanuit dat Anne niet helderziend is.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door ciske »

0345 - 472911 Aldi Culemborg , heb je deze al gebeld?


e-mail adres: [email protected]


Aldi klantenservice (nonfood)
0800-0225658

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door Winterman »

Hoe kan terug gaan nu geen optie zijn? Als 1 van die zagen het niet had gedaan had je toch ook terug gemoeten.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door crazyme »

Die zaag is dus niet eens stuk ?

Maar je maakt een probleem over een kassabon ?

Dan hoop ik maar dat je geen gekke dingen gaat doen met die zagen..... :lol:

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

de kassa bon die tevens het garantiebewijs van 3 jaar is, staat nu enkel 2 x bedrag zonder artikelnummer en het woord: "kettingzaag". Dit zou geen probleem zijn, maar ik heb contact opgenomen met fabrikant die zegt dit niet zondermeer als geldig garantiebewijs te accepteren.
In geval van een probleem met de kettingzaag is niet de fabrikant maar de Aldi je gesprekspartner.
Zolang de Aldi haar eigens kassabon als garantiebewijs accpeteert is er helemaal niks aan de hand.

( Dat de Aldi de zaag kan laten repareren bij de fabrikant is niet iets waar jij je druk over hoeft te maken)

Karin079
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 jul 2011 16:47

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door Karin079 »

crazyme schreef:Die zaag is dus niet eens stuk ?

Maar je maakt een probleem over een kassabon ?

Dan hoop ik maar dat je geen gekke dingen gaat doen met die zagen..... :lol:
Het gaat om de garantie die ze nu niet heeft,lijkt me niet geheel onbelangrijk

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door grun »

Karin079 schreef:Het gaat om de garantie die ze nu niet heeft,lijkt me niet geheel onbelangrijk
Ze heeft wel garantie want ze heeft een aankoopbon. En daar staat de naam van het artikel, de prijs en de datum op.

Het enige zou kunnen zijn dat ze naar de outlet aldi terug moet waar hij gekocht is. Ik weet niet precies wat het verschil is met een gewone aldi maar wel dat kettingzagen geen deel uitmaken van het normale assortiment. Is zo'n outlet misschien een vestiging waar alle winkeldochters van aldi tegen sterk gereduceerde prijs aangeschaft kunnen worden?

Van de andere kant is het niet eens stuk. De kans is heel groot dat de garantie nooit nodig zal zijn. Met de fabrikant heeft ze idd niks nodig, dat regelt aldi zelf maar met hem.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door manondoris »

wij hebben hier ook een dump aldi, ik heb er heel veel gekocht en ook wat spullen met de bon weer terug gebracht .ze zijn heel makkelijk met omruilen of terug brengen . wel met je aankoop bon natuurlijk :)

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door berend12 »

Meestal (niet altijd) staan de contactgegevens in de gebruiksaanwijzing.

superklaver

Re: Adres Aldi, garantiebon onjuist

Ongelezen bericht door superklaver »

Adres Aldi tiel:
ALDI Tiel

Kwelkade 53
4001 RL Tiel

Misschien heb je hier iets aan. Outlet adres zal niet veel anders zijn dan de gewonde aldi. Zitten namelijk op hetzelfde terrein. Nog wel tenminste. Aldi gaat verhuizen naar het industrieterrein. Weet alleen niet wanneer. Wat ik wel hoorde was dat de outlet nu alleen op vrijdag en zaterdag is. Succes

Gesloten