LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo interactieve HD recorder
ziggo interactieve HD recorder
Ziggo heeft een actie met de interactieve HD recorder.
Nou had mijn moeder telefonisch dat besteld. Nu begin augustus had zij nog niets gehoord dus heeft zij ziggo gebeld. Wat krijgt zij te horen:
Mevrouw, u heeft niets besteld. Er staat niets in onze computer.
Nou mijn broek zakt hiervan af zeg, wat slecht! En nu zijn de decorders ook nog op en komen niet eerder dan nov/dec weer.
Zelf zit ik ook bij ziggo en ik wou dit dus ook bestellen, maar ik zit nu erg te twijfelen om toch maar over te stappen naar kpn. Het is toch te gek dat ze een actie starten en niet genoeg decorders hebben en dan ook nog zolang moeten wachten op de decorders.
Heeft iemand ervaring met kpn en de interactieve televisie?
mvg
Nou had mijn moeder telefonisch dat besteld. Nu begin augustus had zij nog niets gehoord dus heeft zij ziggo gebeld. Wat krijgt zij te horen:
Mevrouw, u heeft niets besteld. Er staat niets in onze computer.
Nou mijn broek zakt hiervan af zeg, wat slecht! En nu zijn de decorders ook nog op en komen niet eerder dan nov/dec weer.
Zelf zit ik ook bij ziggo en ik wou dit dus ook bestellen, maar ik zit nu erg te twijfelen om toch maar over te stappen naar kpn. Het is toch te gek dat ze een actie starten en niet genoeg decorders hebben en dan ook nog zolang moeten wachten op de decorders.
Heeft iemand ervaring met kpn en de interactieve televisie?
mvg
Re: ziggo interactieve HD recorder
Geld die aktie ook voor mensen die al lid zijn van ziggo
Re: ziggo interactieve HD recorder
nou mijn moeder moest 199 euro ervoor betalen omdat zij al alles in 1 heeft.
zelf heb ik alleen internet en standaard tv van ziggo en kon ik dus gebruik maken van die aanbieding.
zelf heb ik alleen internet en standaard tv van ziggo en kon ik dus gebruik maken van die aanbieding.
Re: ziggo interactieve HD recorder
Dat zou het inderdaad zijn, maar deze aktie loopt volgens mij al maanden. Maar vanwege het succes de afgelopen tijd omdat volgens Ziggo digitaal de standaard wordt, zijn ze inderdaad nu tijdelijk op. Vorig jaar zijn ze ook een tijdje niet leverbaar geweest. Ik heb toen ook een paar maanden gewacht met de overstap. En volgens mij is er nog wel een interactieve decoder leverbaar, alleen de interactieve decoder met opname mogelijkheid is tijdelijk niet leverbaar.Het is toch te gek dat ze een actie starten en niet genoeg decorders hebben en dan ook nog zolang moeten wachten op de decorders
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25
Re: ziggo interactieve HD recorder
De verwachting is dat de interactieve decoders medio November weer leverbaar zijn.
Ziggo Webteam Jelle
Ziggo Webteam Jelle
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jun 2010 14:43
Re: ziggo interactieve HD recorder
vandaag zou het dan gaan gebeuren.
ziggo en interactieve tv......films en serie ondemand......uitzending gemist.....het kan niet op.....tenminste als het zou werken.......niet dus
digitale zenders werken wel....maar de rest blijft verborgen van iedere activiteit.
ligt het nu bij ziggo of bij de cisco ihd recorder?
ziggo en interactieve tv......films en serie ondemand......uitzending gemist.....het kan niet op.....tenminste als het zou werken.......niet dus
digitale zenders werken wel....maar de rest blijft verborgen van iedere activiteit.
ligt het nu bij ziggo of bij de cisco ihd recorder?
-
- Berichten: 192
- Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14
Re: ziggo interactieve HD recorder
U kunt beter niet alles geloven wat Ziggo belooft. Ik heb bij hun mijn alles in 1 extra met de hoogste snelheden 3 maanden geleden opgezegd en gekozen voor het goedkopere plus pakket van 52 euro, Ziggo zou Ziggo niet zijn als het verkeerd gaat.
Ik krijg nog steeds de hogere snelheden maar een lagere prijs, waar vind je nog zo'n provider
Ik krijg nog steeds de hogere snelheden maar een lagere prijs, waar vind je nog zo'n provider
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 04 nov 2010 16:41
Re: ziggo interactieve HD recorder
Jelle gaat morgen vast uw gegevens opvragen !
Re: ziggo interactieve HD recorder
Waarom op de eerste de beste dag al negatief doen op een forum.moeskoetie schreef:vandaag zou het dan gaan gebeuren.
ziggo en interactieve tv......films en serie ondemand......uitzending gemist.....het kan niet op.....tenminste als het zou werken.......niet dus
digitale zenders werken wel....maar de rest blijft verborgen van iedere activiteit.
ligt het nu bij ziggo of bij de cisco ihd recorder?
Misschien is het u fout wel.
Weet u hoe de sisco werkt, en hoe het menu van on demand films kijken te voorschijn haalt.
Probeer eerst eens de gebruiks aanwijzing te lezen.
gr. Arie
Re: ziggo interactieve HD recorder
Wat een actie van ziggo nieuwe klanten krijgen draadloos internet gratis en een recorder voor 50,00 euro en de trouwe klanten van ziggo jawel hoor geen draadloos internet en een recorder voor 199,00 euro fijn toch om al jaren een vast klant te zijn top hoor ziggo voor de klantenbinding maar niet heus werd er vanmorgen ook nog door een medewerker de hoorn erop gegooid pfff iemand een idee van een goede provider.
Re: ziggo interactieve HD recorder
Een niet retourgeschikte antenneversterker er tussen misschien ?vandaag zou het dan gaan gebeuren.
ziggo en interactieve tv......films en serie ondemand......uitzending gemist.....het kan niet op.....tenminste als het zou werken.......niet dus
digitale zenders werken wel....maar de rest blijft verborgen van iedere activiteit.
Raar dat mensen de optie "of ligt het aan mijn eigen (stuk) installatie" altijd OF vergeten of om een of andere manier meteen uitsluitenligt het nu bij ziggo of bij de cisco ihd recorder?
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: ziggo interactieve HD recorder
Omdat Ziggo vaak begint met "het ligt aan uw apparatuur" - zelfs als je kan aantonen dat dit niet zo is. Logisch dat mensen die gebruik maken van Ziggo dezelfde houding hebben - het ligt aan Ziggo..bprosman schreef:Raar dat mensen de optie "of ligt het aan mijn eigen (stuk) installatie" altijd OF vergeten of om een of andere manier meteen uitsluiten
Re: ziggo interactieve HD recorder
In de meeste gevallen is dat ook zo .Omdat Ziggo vaak begint met "het ligt aan uw apparatuur"
Ben ook benieuwd wat het probleem bij "Moeskoetie" is.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 20 jul 2009 19:11
Re: ziggo interactieve HD recorder
Ja, dat is beloning he, voor de klanten....
Wij hebben een jaar geleden 199 euro betaald. En met korting klanten werven oke, maar nu ineens voor 49????
Nog zoiets waar ze hun klanten mee belonen: als je verhuisd betaal je 29.95 (want ik heb al alles in 1) Maar als je verhuisd en gaat alles in 1 afnemen, dan is het gratis!!
Top van Ziggo hoor! Klanten behouden???
Wij hebben een jaar geleden 199 euro betaald. En met korting klanten werven oke, maar nu ineens voor 49????
Nog zoiets waar ze hun klanten mee belonen: als je verhuisd betaal je 29.95 (want ik heb al alles in 1) Maar als je verhuisd en gaat alles in 1 afnemen, dan is het gratis!!
Top van Ziggo hoor! Klanten behouden???
Re: ziggo interactieve HD recorder
Ter informatie: die 49 euro is voor een HD decoder en die 199 euro was (en is) voor een interactieve HD recorder, dus 2 verschillende artikelen.pamelacuiper schreef:Ja, dat is beloning he, voor de klanten....
Wij hebben een jaar geleden 199 euro betaald. En met korting klanten werven oke, maar nu ineens voor 49????
Nog zoiets waar ze hun klanten mee belonen: als je verhuisd betaal je 29.95 (want ik heb al alles in 1) Maar als je verhuisd en gaat alles in 1 afnemen, dan is het gratis!!
Top van Ziggo hoor! Klanten behouden???
En voor het tweede geef dus eigenlijk zelf ook de oplossing: voor je gaat verhuizen, zeg je Ziggo op. En op het nieuwe adres ben je een nieuwe klant met alle geweldige voordelen
Re: ziggo interactieve HD recorder
Ondertussen ben ik mooi overgestapt,waardoor ik nu een gratis hd recorder heb.
dus gewoon ziggo opzeggen en naar een andere provider Ik ben tevreden en blij met mijn recorder.
dus gewoon ziggo opzeggen en naar een andere provider Ik ben tevreden en blij met mijn recorder.
Re: ziggo interactieve HD recorder
Vaste klanten krijgen ook draadloos internet gratis. Ziggo is al een tijdje bezig alle modems te vervangen. Ik had al draadloos internet via een zelf aangeschafte router. Die kan ik nu weg doen. Moet ik dan ook over de kosten gaam klagen? Ieder bedrijf komt met acties voor nieuwe klanten. Als je daarvan wil profiteren moet je gewoon constant wisselen.angesmtes schreef:Wat een actie van ziggo nieuwe klanten krijgen draadloos internet gratis en een recorder voor 50,00 euro en de trouwe klanten van ziggo jawel hoor geen draadloos internet en een recorder voor 199,00
Re: ziggo interactieve HD recorder
Hoe doe je dat ? Stel ik wil van Ziggo af ? Welke andere provider kan ik naartoe ?dus gewoon ziggo opzeggen en naar een andere provider
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 20 jul 2009 19:11
Re: ziggo interactieve HD recorder
Het klopt wel zeker. Nu is inderdaad alleen de HD decoder in de aanbieding. Een aantal weken/maanden geleden was dit de HD Recodervogels schreef:Dat zijn 2 verschillende decoders! Als je klaagt, wel eerst checken of het klopt natuurlijk.Wat een actie van ziggo nieuwe klanten krijgen draadloos internet gratis en een recorder voor 50,00 euro en de trouwe klanten van ziggo jawel hoor geen draadloos internet en een recorder voor 199,00
Dus, als je moppert op anderen, wel eerst even checken of dat terecht is
Re: ziggo interactieve HD recorder
gewoon op internet even gaan orienteren. ik ben naar telfort gegaan.bprosman schreef:Hoe doe je dat ? Stel ik wil van Ziggo af ? Welke andere provider kan ik naartoe ?dus gewoon ziggo opzeggen en naar een andere provider
je kan zelf ziggo opzeggen, maar telfort kan het ook voor je doen. wel moet je bv bij telfort eerst internet aanschaffen voordat je het tv pakket kan aanvragen.