LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld retour van Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
etenbuuren
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2011 14:51

Geen geld retour van Vodafone

Ongelezen bericht door etenbuuren »

Ook ik ben de dupe van Vodafone. Op 29-08-2011 een telefoon besteld en betaald via Ideal. De volgende dag kreeg ik een mail vanVodafone dat mijn bestelling niet te leveren was en dat zie niet konden aangeven wanneer deze geleverd zou worden. Hierop heb ik mijn order geannuleerd op 30-08-11 en tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug ontvangen. Inmiddels 6 keer gebeld en 3 keer gemaild. Mails worden niet beantwoord. De dames en heren van de klantenservice zijn uiterst vriendelijk en meelevend maar daar schiet ik dus niets mee op. Onbegrijpelijk dat een bedrijf zomaar je geld kan vasthouden! Zo moeilijk kan een bedrag overmaken toch niet zijn? Ik kijk nu ook met gemengde gevoelens naar "The Voice of Holland", gesponsord door Vodafone. Ja, van mijn geld!!!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Geen geld retour van Vodafone

Ongelezen bericht door Henri42 »

etenbuuren schreef:Ook ik ben de dupe van Vodafone. Op 29-08-2011 een telefoon besteld en betaald via Ideal. De volgende dag kreeg ik een mail vanVodafone dat mijn bestelling niet te leveren was en dat zie niet konden aangeven wanneer deze geleverd zou worden. Hierop heb ik mijn order geannuleerd op 30-08-11 en tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug ontvangen. Inmiddels 6 keer gebeld en 3 keer gemaild. Mails worden niet beantwoord. De dames en heren van de klantenservice zijn uiterst vriendelijk en meelevend maar daar schiet ik dus niets mee op. Onbegrijpelijk dat een bedrijf zomaar je geld kan vasthouden! Zo moeilijk kan een bedrag overmaken toch niet zijn? Ik kijk nu ook met gemengde gevoelens naar "The Voice of Holland", gesponsord door Vodafone. Ja, van mijn geld!!!

1.Bij je bank geweest ??
2.Brief geschreven?
3.Hoeveel geld ?

Een zelf gedane betaling kun je niet storneren

S.G.Wielinga
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2011 10:38

Re: Geen geld retour van Vodafone

Ongelezen bericht door S.G.Wielinga »

Ik heb het heeeeeelemaal gehad met Vodafone. Wat een club. Voorheen zat ik bij KPN, nooit problemen gehad.
Ik nam een SIZZ abon 75 met HTC Desire Z. Niet het goedkoopste abonnement, waar wel noodzakelijk vanwege zakelijk gebruik. Vanaf 1e dag kon ik niet gebeld worden. Storing was bekend. The Phonehouse heeft bijna dagelijks gebeld met Vodafone, ook ik heb een paar keer gebeld. Iedere keer weer, 'we zijn er mee bezig, we weten niet wat het is'. Ik zou teruggebeld worden op mijn vaste nummer en u raadt het al, dus niet. Pas na 10 dagen werd de storing opgelost. Ik kon 10 dagen niet gebeld worden, en dat als startend ondernemer.... The Phonehouse had een tegemoetkoming bedongen. Ik was het met het bedrag niet eens, mijn schade was aanmerkelijk groter. Maar goed ik kon The Phonehouse dit ook niet aanrekenen. Toen zelf maar gebeld. Het schijnt dat Vodafone of veel telefoonverkeer heeft of weinig personeel. Wat zijn die slecht te bereiken. 7 a 8 minuten wachttijd is normaal. Op vrijdag loopt dit op tot boven de 10 minuten. Hoezo goede bedrijfsvoering? En ja hoor contact, ene meneer G. aan de telefoon. Snapt niet waar ik me druk over maak en een tegemoetkoming ja dat kennen we niet. Zelfs toen ik de afspraak met Phonehouse aanhaalde hield hij vol, dat bestaat niet meneer dat doen we niet, wij kunnen het ook niet helpen als er een storing is. Pas na lang aandringen en ruggespraak met een collega zei hij, u hebt gelijk het staat in het klantdossier, ja dan kan ik er niet meer onderuit. Hoezo onderuit? Aangegeven dat ik een betere tegemoetkoming wil. De heer G gaf aan dan stuurt u maar een klacht. Probeer maar eens een klacht te sturen via de email. Inloggen lukt me al meer dan een week niet, wel op MyVodafone maar als je dan 'email' kiest dan moet je opn inloggen en dat lukt dus niet. Weer gebeld, weer hetzelfde ritueel, lang wachten en een niet begripvolle mevrouw. Ik vroeg haar ook hoe het dan zat met de kreditering van mijn tegemoetkoming. Ik had inmiddels al een rekening betaald en er was niets verrekend. Meneer, wat doet u moeilijk, u krijgt u geld wel, de kreditering was 3 weken later dan de toezegging ingeboekt. Op mijn waarom? de reactie, dat weet ik niet. Als u het er niet mee eens bent dan kunt u een klacht indienen. Ik zei dat werkt dus niet, mw gaf aan dat dit bekend was, ja... en wat doen we dan? Dan maar schriftelijk een klacht indienen meneer was het antwoord. Ik vroeg naar een emailadres, dat kreeg ik niet, hoezo klantvriendelijk? Vandaag toch maar even geprobeerd de klacht via de procedure per email te sturen. Ja hoor, het werkt niet en erover bellen 'helaas is de wachttijd meer dan 10 minuten, u wordt verzocht op een ander tijdstip terug te bellen'. Zucht.... Er is een beweging terug te keren naar de gulden. Ik wil graag terug naar 1 aanbieder de PTT..

S.G.Wielinga
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2011 10:38

Re: Geen geld retour van Vodafone

Ongelezen bericht door S.G.Wielinga »

Oh ja, de wachttijd was 10 minuten, volgens website Vodafone:
Telefonische wachtrij
1
min
Gemiddelde wachttijd tijdens laatste half uur

Ja, ja, tellen kunnen ze ook al niet....

S.G.Wielinga
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2011 10:38

Re: Geen geld retour van Vodafone

Ongelezen bericht door S.G.Wielinga »

het is uiteindelijk opgelost met Vodafone. Door het sturen van een email naar de hoogste baas de heer Jens Schulte-Bockum was het binnen 2 dagen netjes geregeld. Daar ben ik tevreden mee. Wat mij wel verbaasd is dat de policy vd heer Schulte-Bockum niet is doorgedrongen op de 'werkvloer'.

De heer Schulte-Bockum is The Voice of Vodafone en nu de rest nog....

ilonkaelmont
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2012 19:19

Re: Geen geld retour van Vodafone

Ongelezen bericht door ilonkaelmont »

mag ik misschien ook zijn email adres (in een pm)want de werkvloer snapt er bij mij ook niets van ..

S.G.Wielinga
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2011 10:38

Re: Geen geld retour van Vodafone

Ongelezen bericht door S.G.Wielinga »

[email protected] dit is zijn e-mailadres. Succes.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Geen geld retour van Vodafone

Ongelezen bericht door Har06 »

S.G.Wielinga schreef:het is uiteindelijk opgelost met Vodafone. Door het sturen van een email naar de hoogste baas de heer Jens Schulte-Bockum was het binnen 2 dagen netjes geregeld. Daar ben ik tevreden mee. Wat mij wel verbaasd is dat de policy vd heer Schulte-Bockum niet is doorgedrongen op de 'werkvloer'.

De heer Schulte-Bockum is The Voice of Vodafone en nu de rest nog....
Voostaande man is van de afdeling trouble shooting, mijn probleem ook opgelost en geld terug betaald :wink:

Gesloten