LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 schandalige service! 40 euro betaald voor inactiev sim

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
PteBraak

Tele2 schandalige service! 40 euro betaald voor inactiev sim

Ongelezen bericht door PteBraak »

Ik heb een dongel ontvangen voor prepaid mobiel internet, 40 euro voor betaald. Nu inmiddels vier weken verder, bleek een inactieve simkaart te zijn, fout van Tele2 hebben dit ook toegegeven. Ik heb inmiddels zeker 8 telefoontjes gepleegd van gemiddeld 25 min naar Tele2, meerdere keren werd de verbinding verbroken bij het doorverbinden door medewerkers van Tele2. Door drie verschillende medewerkers beloftes gedaan maar nog steeds geen internet en geen nieuwe simkaart ontvangen! Zou er binnen 3 dgn zijn en vervolgens 10 dgn, nu is het al 30 dgn.. Nu wil ik mijn geld terug gaat minimaal 4 weken duren en ik moet eerst nog meer geld betalen namelijk 7 euro aan verzendkosten om de dongel terug te sturen! Ik heb gezegd dat ik er geen vertrouwen meer in heb maar als ik nu geen 7 euro betaal krijg ik de 40 euro sowieso niet terug.. Daarnaast de telefoonkosten die zeker rond de 12 euro zullen liggen en dan de frustatie van 4 weken zonder internet te hebben gezeten met steeds de hoop op de nieuwe simkaart die nooit is gekomen.. Wat een teleurstelling de service van Tele2.

ciske

Re: Tele2 schandalige service! 40 euro betaald voor inactiev sim

Ongelezen bericht door ciske »

7 euro aan verzendkosten om de dongel terug te sturen!
onzin de dongel is van jou daar heb jij voor betaalt trouwens laten ze die 40 euro maar terugstorten en aan die dongel heeft dat flut tele2 niks, want die code staat op jouw naam.

ik heb zelf ook een dongel maar dan van kpn, die gebruik ik niet meer maar die krijgen ze echt niet terug.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste PteBraak,

Wat vervelend dat er problemen zijn ontstaan bij het bestellen van prepaid mobiel internet. Het spijt me dat je bij de klantenservice nog niet tot een oplossing gekomen bent. Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval je postcode, huisnummer, mobiele telefoonnummer en klantnummer willen mailen naar [email protected]? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste PteBraak,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga uitzoeken wat ik voor je kan doen en kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

ciske schreef: onzin de dongel is van jou daar heb jij voor betaalt trouwens laten ze die 40 euro maar terugstorten.
Ja daar is dus voor betaald en om dat betaalde bedrag terug te krijgen, zal dus die dongel terug moeten omdat Tele2 hem gewoon weer voor de volgende klant kan gebruiken.

Wat je wel kan doen is de dongel houden en er een sim kaart van een andere provider in stoppen. Uiteindelijk betaal je voor de dongel en niet voor de simkaart.

ciske

Ja daar is dus voor betaald en om dat betaalde bedrag terug te krijgen, zal dus die dongel terug moeten omdat Tele2 hem gewoon weer voor de volgende klant kan gebruiken
nummer van de simkaart staat op TS zijn/haar naam, dus tele2 heeft er niks aan, maar goed van tele2 kan je ook niks goeds verwachten.

Winterman

ciske schreef:
Ja daar is dus voor betaald en om dat betaalde bedrag terug te krijgen, zal dus die dongel terug moeten omdat Tele2 hem gewoon weer voor de volgende klant kan gebruiken
nummer van de simkaart staat op TS zijn/haar naam, dus tele2 heeft er niks aan, maar goed van tele2 kan je ook niks goeds verwachten.
Misschien moet je iets beter lezen. Niemand heeft het hier over het terugsturen van een simkaart.

De dongel is geld waar. De dongel is voor betaald. De dongel is opnieuw te gebruiken. De dongel moet worden teruggestuurd.

DONGEL!

ciske

De dongel is geld waar. De dongel is voor betaald. De dongel is opnieuw te gebruiken. De dongel moet worden teruggestuurd.
misschien moet jij eens beter lezen, de dongel is voor betaalt dus tele2 heeft niks te eisen.

grun

Ongelezen bericht door grun »

ciske schreef:
misschien moet jij eens beter lezen, de dongel is voor betaalt dus tele2 heeft niks te eisen.
Daar komen de beroemde kleine lettertjes om de hoek kijken: volgens de Algemene Voorwaarden Mobiel Internet (artikel 4.1) blijven zowel simcard als dongel ten alle tijde eigendom van Tele2.

ciske

Daar komen de beroemde kleine lettertjes om de hoek kijken: volgens de Algemene Voorwaarden Mobiel Internet (artikel 4.1) blijven zowel simcard als dongel ten alle tijde eigendom van Tele2.
weer een teken dat tele2 een waardeloos flutbedrijf is, ik heb er 1 van KPN en die ken ik gewoon houden.

Winterman

ciske schreef:
Hoe doe jij dat dan als je een laptop koopt en die dan niet meer wil? Ga jij dan zonder laptop terug naar de winkel en eis je je geld terug? Die laptop heb je betaald dus die is van jou!

ciske

Hoe doe jij dat dan als je een laptop koopt en die dan niet meer wil? Ga jij dan zonder laptop terug naar de winkel en eis je je geld terug? Die laptop heb je betaald dus die is van jou!
Misschien vergeet je iets heel belangrijks? een laptop koop je niet bij een provider dat is een giga verschil.!!

dongel is gekocht dus eigendom van TS.

Winterman

ciske schreef: Misschien vergeet je iets heel belangrijks? een laptop koop je niet bij een provider dat is een giga verschil.!!

dongel is gekocht dus eigendom van TS.
Absoluut!! Giga verschil!!!

Wat doe je ook alweer als je iets gekocht heb, het niet bevalt en je je geld terug wil?

Kom op, je weet het vast wel!

Tele2 Webcare

Beste Ptebraak,

Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat jullie samen een afspraak hebben gemaakt over de vergoeding.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten