LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bradford Exchange
Bradford Exchange
Begin december deed ik een bestelling bij Bradford Exchange.
Een zilveren ketting met namen en 2 geboortestenen in een hartje.
Kosten 107,- incl verzenden.
Leuke kraamkado dachten wij.
rond kerst nog niks, dus maar eens gebeld, bleek iets fout gegaan.
Eindelijk vandaag kregen we het binnen.
Bij uitpakken bleek dat de hartjes achterstevoren hingen en het er dus niet uitzag.
Gebeld en kreeg op duits nummer ene mevr. Martens.
Woest was ik, ze bood aan het terug te sturen en door hun te laten beoordelen, dan kreeg ik nieuw of deze terug.
Nee want ik wil het kado zondag geven.
Dan kreeg ik wel 15 euro korting!!!!! Doe ff normaal.
Ik mocht het ook bij de juwelier laten maken en de bon opsturen.
Ik was echt woedend, ik wilde het retourneren.
Nee madame hield haar poot stijf en haar leidinggevende sprak alleen duits en wilde dus niet.
Mijn moeder heeft ook nog een gesprek met ze gevoerd en ja die ging uit haar dak, ok misschien niet netjes want de telefoniste hing op.
Ik teruggebeld en ze hoefde mij niet aan te horen toen ik zei dat ik het echt een k*tbedrijf vond, wederom gooide ze neer.
Weer gebeld en ze wilde weer neerleggen, na soebatten zei ze dan wel dat ik best mijn mening over het bedrijf mocht zeggen.
Uiteindelijk maar accoord gegaan met de regeling dat ik de juweliersbon op zou sturen. Moet wat want terugnemen doen ze niet.
Dit is in elk geval de laatste keer dat ik bij Bradford Exchange wat heb besteld. In mijn woorden WAT EEN K*TBEDRIJF!!!!
Een zilveren ketting met namen en 2 geboortestenen in een hartje.
Kosten 107,- incl verzenden.
Leuke kraamkado dachten wij.
rond kerst nog niks, dus maar eens gebeld, bleek iets fout gegaan.
Eindelijk vandaag kregen we het binnen.
Bij uitpakken bleek dat de hartjes achterstevoren hingen en het er dus niet uitzag.
Gebeld en kreeg op duits nummer ene mevr. Martens.
Woest was ik, ze bood aan het terug te sturen en door hun te laten beoordelen, dan kreeg ik nieuw of deze terug.
Nee want ik wil het kado zondag geven.
Dan kreeg ik wel 15 euro korting!!!!! Doe ff normaal.
Ik mocht het ook bij de juwelier laten maken en de bon opsturen.
Ik was echt woedend, ik wilde het retourneren.
Nee madame hield haar poot stijf en haar leidinggevende sprak alleen duits en wilde dus niet.
Mijn moeder heeft ook nog een gesprek met ze gevoerd en ja die ging uit haar dak, ok misschien niet netjes want de telefoniste hing op.
Ik teruggebeld en ze hoefde mij niet aan te horen toen ik zei dat ik het echt een k*tbedrijf vond, wederom gooide ze neer.
Weer gebeld en ze wilde weer neerleggen, na soebatten zei ze dan wel dat ik best mijn mening over het bedrijf mocht zeggen.
Uiteindelijk maar accoord gegaan met de regeling dat ik de juweliersbon op zou sturen. Moet wat want terugnemen doen ze niet.
Dit is in elk geval de laatste keer dat ik bij Bradford Exchange wat heb besteld. In mijn woorden WAT EEN K*TBEDRIJF!!!!
Re: Bradford Exchange
Bibie schreef:ze bood aan het terug te sturen en door hun te laten beoordelen, dan kreeg ik nieuw of deze terug.
Wat wil je nu ?Ik was echt woedend, ik wilde het retourneren.
Woest was ik
Ik was echt woedend
Woest was ik,
Ben je boosen ja die ging uit haar dak
Pluk een roos.....
Zielepiet. Ga je schamen.
Re: Bradford Exchange
Wat ik wil Mijn geld terug, lijkt me duidelijk.
Maar dat kan dus niet.
Maar dat kan dus niet.
Re: Bradford Exchange
Zet hem op je hoed
Ben je morgen weer goed
Ben je morgen weer goed
Re: Bradford Exchange
Meestal is het zo dat met graveringen en speciale op jouw wensen gemaakte artikelen geen geld terug kan worden gegeven. Dit kunnen ze immers niet meer doorverkopen. Als ze een foutje hebben gemaakt dan kan het zijn dat ze dit corrigeren wat ik vanuit je verhaal ze wel wouden doen.
Ze hebben je aangeboden om het terug te sturen om te kunnen verifieren dat het inderdaad verkeerd is gegaan. Maar dat wil je weer niet.
In plaats daarvan ga je schreeuwen en dit kan intimiderend overkomen aan de telefoon.
In een juweliers winkel ga je ook niet schreeuwen naar de verkoper (ster).
Met een vriendelijke geduldige toon kom je verder dan iedere keer bellen en gaan schelden. Geen wonder dat ze meteen ophangt. Ik zou dit ook niet accepteren.
Ze hebben je aangeboden om het terug te sturen om te kunnen verifieren dat het inderdaad verkeerd is gegaan. Maar dat wil je weer niet.
In plaats daarvan ga je schreeuwen en dit kan intimiderend overkomen aan de telefoon.
In een juweliers winkel ga je ook niet schreeuwen naar de verkoper (ster).
Met een vriendelijke geduldige toon kom je verder dan iedere keer bellen en gaan schelden. Geen wonder dat ze meteen ophangt. Ik zou dit ook niet accepteren.
Re: Bradford Exchange
Bibie
Ik adviseer je om altijd vooraf grondig onderzoek te doen naar de betrouwbaarheid van een webshop. Ik heb daarvoor een handig instrument ontwikkeld. Als je daar belangstelling voor hebt, dan hoor ik dat wel.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Ik adviseer je om altijd vooraf grondig onderzoek te doen naar de betrouwbaarheid van een webshop. Ik heb daarvoor een handig instrument ontwikkeld. Als je daar belangstelling voor hebt, dan hoor ik dat wel.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Re: Bradford Exchange
Graag Maxiem en bedankt!
Re: Bradford Exchange
Dag Bibie,
Wellicht is het handig om in de toekomst mijn webshopchecklist te gebruiken.
Met dit instrument krijg je een indicatie of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar of zelfs niet betrouwbaar is.
Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop vermeldt reeds op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer werkdagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niets of niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die ook te mooi om waar te zijn;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op
*checkwebwinkel.nl en
*kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt bij
*opgelicht.nl
*opgelichtopinternet.nl
*het trosradarforum en/of bij
*klachtenoplossing.nl;
-de shop is aangesloten bij de
*Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) en/of bij de
*Stichting Webshop Keurmerk;
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de kleine lettertjes);
-check altijd de gegevens van de koper/verkoper via:
https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml.
*) als het wettelijk verplichte bezoekadres niet wordt vermeldt op de site, dan is het verstandig om bij die webshop geen bestelling te plaatsen.
Als bovenstaande checkpunten in orde zijn, dan is de kans groter, dat je met een betrouwbare webshop te doen hebt.
Maxiem.
Disclaimer: aan het gebruik van deze webshopchecklist kunnen geen rechten worden ontleend.
Wellicht is het handig om in de toekomst mijn webshopchecklist te gebruiken.
Met dit instrument krijg je een indicatie of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar of zelfs niet betrouwbaar is.
Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop vermeldt reeds op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer werkdagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niets of niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die ook te mooi om waar te zijn;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op
*checkwebwinkel.nl en
*kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt bij
*opgelicht.nl
*opgelichtopinternet.nl
*het trosradarforum en/of bij
*klachtenoplossing.nl;
-de shop is aangesloten bij de
*Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) en/of bij de
*Stichting Webshop Keurmerk;
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de kleine lettertjes);
-check altijd de gegevens van de koper/verkoper via:
https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml.
*) als het wettelijk verplichte bezoekadres niet wordt vermeldt op de site, dan is het verstandig om bij die webshop geen bestelling te plaatsen.
Als bovenstaande checkpunten in orde zijn, dan is de kans groter, dat je met een betrouwbare webshop te doen hebt.
Maxiem.
Disclaimer: aan het gebruik van deze webshopchecklist kunnen geen rechten worden ontleend.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Bradford Exchange
Geweldig, Maxiem heeft nu zelfs een disclaimer op 'zijn' checklist geplaatst.
Ik vind het wel getuigen van humor.
Ik vind het wel getuigen van humor.
Re: Bradford Exchange
Oww nee je gaat er nooit meer heen ???Bibie schreef: Dit is in elk geval de laatste keer dat ik bij Bradford Exchange wat heb besteld. In mijn woorden WAT EEN K*TBEDRIJF!!!!
Denk je dat je de enige klant bent daar voor jouw nog 1000 andere
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Bradford Exchange
Ze bieden een oplossing aan, die word geweigerd.Bibie schreef:Dit is in elk geval de laatste keer dat ik bij Bradford Exchange wat heb besteld. In mijn woorden WAT EEN K*TBEDRIJF!!!!
Waarom is het dan een Kbedrijf?
Jij, als klant, besteld een gepersonaliseerd item.
Daar kan wat fout mee gaan - je geeft echter het bedrijf geen kans om deze fout te herstellen, maar begint gelijk te dreigen (zo komt het over als je aan de andere kant zit).Bibie schreef:Een zilveren ketting met namen en 2 geboortestenen in een hartje.
Dit lijkt me door een beetje juwelier te herstellen - toch?Bibie schreef:Bij uitpakken bleek dat de hartjes achterstevoren hingen en het er dus niet uitzag.
Sorry - maar door gelijk met 2 mensen bedreigend door de telefoon te gaan doen heb je jezelf in feite buitenspel gezet.
M.i. heeft het bedrijf direct al een aanvaardbare oplossing geboden:Bibie schreef:Mijn moeder heeft ook nog een gesprek met ze gevoerd en ja die ging uit haar dak
Bibie schreef:Ik mocht het ook bij de juwelier laten maken en de bon opsturen.
Dat is zowiezo sneller dan een en ander opsturen en wachten tot het gerepareerd weer terugkomt.
Mijn mening - beetje te kort lontje - en hoewel BE een foutje heeft gemaakt, geef je zelf al aan dat ze je 3 oplossingen hebben geboden. Dat je dat niet wilt accepteren, maar gelijk begint te blazen - meerdere malen en met meerdere personen - dan kan ik BE alleen maar gelijk geven dat ze de hoorn erop gooien.
Een telefoniste hoeft verbaal geweld en 'abuse' namenlijk niet te accepteren - van niemand niet.
Re: Bradford Exchange
Ben het eens met Guardian. Het bedrijf heeft een foutje gemaakt, kan gebeuren, en wil het netjes oplossen maar jij kiest er zelf voor om ze verrot te schelden.
En dan ook nog hier zetten dat het een k*tbedrijf is.
Misschien in therapie, anger-management
En dan ook nog hier zetten dat het een k*tbedrijf is.
Misschien in therapie, anger-management