In juli 2011 hebben we een mooi aanbod gehad van UPC, normaal gesproken ben ik niet van de telefonische offertes, maar dit keer was dit bij een provider waar ik al lid van was en er niets mis kon gaan.
1 week later heb ik een iets betere aanbieding genomen die kosteloos omgezet kon worden waardoor het contract per 20 augustus in zou gaan. Deze aanbieding is nog steeds aanwezig voor mensen uit Eindhoven via http://www.3-in-1.nl/upc-superdeal.
De totale prijs van het pakket komt incl. HD Royaal en Eredevisie live op 68,50 + 1 euro ivm de handmatige overschrijving.
Tot op heden betalen we elke maand 75 euro voor deze factuur. Dit is maandelijks 5,50 euro teveel.
Sinds juli 2011 hebben we 4 e-mails, 5 telefoongesprekken en 1 winkelbezoek gehad bij UPC om een en ander recht te zetten (upc modem was op de ingangsdatum nog niet geleverd / de kosten van de factuur klopte niet, hierdoor het contract ook niet kunnen accepteren.)
De namen van de medewerkers hebben we genoteerd en bij de laatste medewerker is er doorgegeven dat je klachten via de website in moest dienen. Helaas is hier geen vaste rubriek "klachten" te vinden, waardoor ik het via een standaard formulier heb verstuurd.
U raad het al dit is inmiddels 3 weken geleden en hier hebben we nog geen bericht van gehad. We zijn hierdoor in de laatste fase beland voordat we op 30 januari naar de geschillencommissie stappen. Helaas kan dit enkele maanden duren voordat er een uitslag uit zal komen en wij nog steeds teveel aan UPC zullen betalen.
1. Moet je klachten altijd aangetekend versturen, aangezien je van een mail ziet dat je een ontvangstbevestiging krijgt en hierdoor echt ziet dat je bericht is aangekomen of moet het in 2012 nog steeds via de post?
2. Wat is de snelste manier om je gelijk te halen bij UPC via de geschillencomissie, rechtsbijstand of op een andere manier?
UPC medewerking hebben we tot nu toe nog niet gekregen aangezien de "factuurafdeling" niet weet hoe men met deze actie van deze zomer om moet gaan icm onze 2 uitbreidingen.
edit:
Ik heb dit probleem zojuist ook op klacht.nl geplaatst, maar het oplossingspercentage van UPC is daar 0%, ik vermoed dat zij niet op die site actief zijn.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe factuur UPC, klopt sinds augustus niet meer
Re: Nieuwe factuur UPC, klopt sinds augustus niet meer
Vandaag een brief binnengekregen naar aanleiding van mijn mail van 1 januari j.l. Er is een excuses en overeenkomst bereikt waarin ik me kan vinden.
Bij deze het probleem opgelost.
Kiswum schreef:Vandaag een brief binnengekregen naar aanleiding van mijn mail van 1 januari j.l. Er is een excuses en overeenkomst bereikt waarin ik me kan vinden.
mooi ook weer voor elkaar
Een normaal gebeuren bij UPC, nu Tele 2 nog dezelfde kant uit zien te krijgenciske schreef:Kiswum schreef:Vandaag een brief binnengekregen naar aanleiding van mijn mail van 1 januari j.l. Er is een excuses en overeenkomst bereikt waarin ik me kan vinden.
mooi ook weer voor elkaar