LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi klacht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jan2405

Hi klacht

Ongelezen bericht door jan2405 »

Hallo,
Ik heb bij Hi een abonnement besteld met de HTC desire s. Alles was gewoon goed gegaan, dus ik zou gebeld worden om een afspraak te maken. Met het abonnement kostte de HTC maar 20 euro, en dat had ik met de bestelling gelijk overgemaakt naar Hi. Toen ik werd gebeld vertelde hij dat als de koerier de bestelling af komt leveren je 1 cent moet pinnen. Dat is natuurlijk geen probleem, dat stond tenslotte ook in de voorwaarden. Maar later vertelde hij dat het pinnen wel moet gebeuren met dezelfde bankrekening als waar je het abonnement en mobiel mee hebt betaald. ik kan nog niet pinnen met de bankrekening die ik had aangesteld voor het abonnement. De man die ik aan de telefoon had, had blijkbaar geen zin om hiervoor een oplossing te zoeken, dus zei hij meteen: Dan wordt nu uw bestelling geannuleerd. Ik heb telefonisch nog contact gehad met Hi (wat erg moeizaam en langzaam ging) en hun hebben hier geen oplossing voor, en ik krijg "misschien" de 20 euro die ik heb overgemaakt nog terug over zo'n 3 of 4 weken. Ik heb nu dus 20 euro betaald aan een mobiele telefoon die ik niet in ontvangst heb gekregen, dus ik voel me flink opgelicht. In de voorwaarden staat dat je 1 cent moet pinnen bij aankomst van de koerier, maar er staat niet bij dat het dus van dezelfde bankrekening moet zijn. ik ga natuurlijk niet 4 weken wachten op me geld waar ik nu recht op heb en zeker niet als ik het bedrag "mischien" terug krijg. Ik kan ook geen klacht indienen bij Hi, want dan moet je een telefoonnummer hebben van Hi en aangezien mijn bestelling geannuleerd is heb ik geen telefoonnummer van Hi. Ik wil dus nu mijn 20 euro terug want pas nadat het overgemaakt is naar mijn bankrekening bestel ik de HTC opnieuw. Ik had hem ook besteld in een actie, en als de actie niet meer geldig is als ik mijn 20 euro heb teruggekregen bestel ik helemaal geen mobiel meer van Hi.

Fleurtjuh666

Re: Hi klacht

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

https://hi.custhelp.com/app/ask
Volgens mij kun je via de site gewoon een vraag stellen via e-mail hoor, daar heb je geen hi-nummer voor nodig zo te zien. Succes! (en bovendien heb je toch ook al contact met ze gehad nu?)

jan2405

Bedankt, ik zal het proberen.

Ik heb inderdaad al telefonisch contact met ze gehad, maar hun antwoord op mijn probleem was dat ze het een vervelende situatie vinden, maar er kan op dit moment geen oplossing voor gevonden worden.

Daar heb ik dus niet veel aan gehad.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

ik ga natuurlijk niet 4 weken wachten op me geld waar ik nu recht op heb en zeker niet als ik het bedrag "mischien" terug krijg.
Je hebt mazzel als je het eerder terug krijgt. Binnen een termijn van 30 dagen wordt als normaal gezien.
Ik zou niet meer bellen, kost geld en je hebt niks zwart op wit.
Maak een samenvatting vh telefoongesprek + datum, tijdstip, naam van medewerker.
Stuur die per mail (vraag een ontvangst/lees bevestiging) : [email protected] en vermeld in die mail ook dat je hetzelfde per reguliere post toestuurt Hi - KPN BV
Postbus 30000
2500 AG GDen Haag
en houdt je bankrek. in de gaten.

jan2405

Heel erg bedankt Jolijn,

Mag ik vragen waar je die mailadres van Hi gevonden hebt? want op de site van Hi staat dit niet vermeld.

Ik vraag me ook af waarom mijn vorige klacht van de site is gehaald. Ik had toch verder niets fout gedaan?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik heb gegooled op 'adres Hi". Geen idee of dat een geldig email adres is, hoop het wel.

Dit heb ik ook nog: Hi contactgegevens
Hi klantenservice
Postbus 2547
3500 GM Utrecht

jan2405

Oke bedankt! Ik ga ze zo snel mogelijk een mail sturen.

jan2405

In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp Jolijn!

p_klaver

Ongelezen bericht door p_klaver »

Hoi Jan e.a.

Ik ben niet meer verbaasd over dit soort zaken van Hi.
De klantenservices, administratie en klachtafhandeling bij Hi / KPN laten veel te wensen over. Ik dacht dat dit vooral een probleem was bij nieuwkomers op de mobiele telecom markt. Bij KPN / Hi is het niet veel beter.
Klachten zou ik via meerdere kanalen insturen want er verdwijnt nogal eens een opzegging of klachtenbrief in een zwart gat.

Zie mijn ellende met mijn "vrienden" van KPN/ Hi.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=110750

Sterkte!

Gesloten