Hoera, eindelijk een reactie van KPN Hi op dat ik mijn klachtenbrief nummer 3 die ik samen met eerdere brieven heb gemaild. Voor de zekerheid heb ik hem ook maar aangetekend verstuurd via de analoge post naar Groningen.
======== antwoord van Hi ========
Bedankt voor je e-mail. De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Helaas is het momenteel niet mogelijk je via deze weg van informatie te voorzien, daar sprake is van een achterstand in de betalingen. Je dient contact op te nemen met de Telefonische Klantenservice op 06 1200 1200.
Voor het indienen van een schriftelijke klacht mag je gebruik maken van het onderstaande adres:
Hi Klantenreacties
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Groeten van Hi,
Marieke
Klantenservice Hi
Weet je dat je de meest voorkomende wijzigingen zelf kunt regelen via MijnHi op
http://www.Hi.nl
============== einde email Hi =====
Ik heb toch maar even mijn ontevredenheid kenbaar gemaakt. Ik had namelijk al aangegeven dat ik meerdere malen contact heb gehad met Telefonische Klantenservice op 06 1200 1200. Vervolgens op advies van deze Klantenservice de Hi klantenreactie in Groningen inmiddels al 3 (DRIE) klachtenbrieven heb toegestuurd. Na ruim twee maanden heb ik nog steeds geen reactie!
Kort samengevat het "beeld":
• Opzeggingen worden niet correct verwerkt;
• Hi KPN abonnementen administratie is onbetrouwbaar;
• Brieven naar Hi Klantenreacties in Groningen worden NIET beantwoord;
• Bij Hi Customerhelp werken aardige mensen die je niet kunnen helpen;
• Fouten kunnen niet worden hersteld;
• Hi KPN heeft moeite met rekenen, er is GEEN sprake van een betalingsachterstand;
• Hi KPN doet onrechtmatige registraties bij Preventel;
• Customerhelp heeft moeite met lezen;
• <wordt vervolgd, ben ik bang………>
Het wordt zo een steeds interessanter verhaal voor Youp van 't Hek.