In december 2011 heb ik via Groupon.nl een voucher gekocht voor 2 robotstofzuigers van luxxury.net. Deze zouden worden geleverd begin januari 2012.
We hebben de voucher verzilverd op 9 december 2011 en sindsdien niets meer gehoord van Groupon of Luxxury.net.
We hebben geen verzendstatus, geen ontvangstbevestiging via e-mail of sms of wat dan ook ontvangen. Alleen bij de bestelling kregen we de bevestiging dat de voucher was geaccepteerd.
Als ik vraag naar de status via [email protected] krijg ik geen enkele reactie.
Hopelijk lukt het via deze manier om contact te krijgen met andere gedupeerden.
Ik hoop mijn geld terug te krijgen of toch de 2 robotstofzuigers te ontvangen.
Want www.luxxury.net is offline... dus ik ben heel bang dat ik ben opgelicht en naar mijn 200 euro kan fluiten.
Wie o wie heeft ook deze Groupon voucher gekocht en weet meer?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon robotstofzuiger luxxury.net nooit ontvangen
-
-
Re: Groupon robotstofzuiger luxxury.net nooit ontvangen
Beste Marjolijn,
Als het goed is heb je op 12 januari bericht van ons gehad betreffende de robot stofzuiger. Mocht je deze mail niet kunnen terugvinden dan zou ik je deze graag opnieuw willen toezenden. Kun je hiervoor je e-mailadres (waarmee je bij Groupon bent ingeschreven) in een prive bericht naar me sturen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Als het goed is heb je op 12 januari bericht van ons gehad betreffende de robot stofzuiger. Mocht je deze mail niet kunnen terugvinden dan zou ik je deze graag opnieuw willen toezenden. Kun je hiervoor je e-mailadres (waarmee je bij Groupon bent ingeschreven) in een prive bericht naar me sturen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Zelfde verhaal bij mij, niks meer gehoord en geen antwoord via [email protected]
Geen mail ontvangen op 12 Januari.
De service wordt steeds slechter, aan het begin was het nog leuk om wat via groupon te bestellen maar dit is toch echt niet acceptabel.
Hopelijk kan groupon hier ook op reageren?
Groeten,
Rinaldo
Geen mail ontvangen op 12 Januari.
De service wordt steeds slechter, aan het begin was het nog leuk om wat via groupon te bestellen maar dit is toch echt niet acceptabel.
Hopelijk kan groupon hier ook op reageren?
Groeten,
Rinaldo
-
@Rinaldo:
Groupon heeft op 12 januari een e-mail verstuurd met de mededeling dat de leverancier luxxury.net niet aan zijn verplichtingen kan voldoen en dat de robotstofzuiger dus niet meer is te leveren.
Ze bieden een vervangende stofzuiger aan van Clatronic ter waarde van 99 euro.
Misschien is de e-mail in je spam folder terecht gekomen. Dat was bij mij het geval.
Ze bieden 2 opties. Of je krijgt de Clatronic robotstofzuiger of je geld terug.
Ik wil mijn geld terug omdat ik vind dat de Clatronic robotstofzuiger geen volwaardige vervanging is van de luxxury.net robotstofzuiger.
Deze heeft een basisoplaadstation waar de stofzuiger automatisch naartoe gaat en dat heeft die van Clatronic niet.
@Sabine van Groupon:
Ik heb je op 19 januari een PM gestuurd. Hij staat nog in mijn postvak UIT dus ik ga ervanuit dat je hem nog niet gelezen hebt.
Onderstaand nog een toevoeging:
Ik wil doorgeven dat onderstaande link om je geld terug te vragen niet meer werkt.
https://grouponreservations.wufoo.com/forms/roboduster
Hoe kan ik aangeven dat ik mijn geld terug wil? Want ik heb het vermoeden dat mijn e-mailtjes naar [email protected] en [email protected] niet of heel laat worden gelezen.
Graag een reactie.
Groupon heeft op 12 januari een e-mail verstuurd met de mededeling dat de leverancier luxxury.net niet aan zijn verplichtingen kan voldoen en dat de robotstofzuiger dus niet meer is te leveren.
Ze bieden een vervangende stofzuiger aan van Clatronic ter waarde van 99 euro.
Misschien is de e-mail in je spam folder terecht gekomen. Dat was bij mij het geval.
Ze bieden 2 opties. Of je krijgt de Clatronic robotstofzuiger of je geld terug.
Ik wil mijn geld terug omdat ik vind dat de Clatronic robotstofzuiger geen volwaardige vervanging is van de luxxury.net robotstofzuiger.
Deze heeft een basisoplaadstation waar de stofzuiger automatisch naartoe gaat en dat heeft die van Clatronic niet.
@Sabine van Groupon:
Ik heb je op 19 januari een PM gestuurd. Hij staat nog in mijn postvak UIT dus ik ga ervanuit dat je hem nog niet gelezen hebt.
Onderstaand nog een toevoeging:
Ik wil doorgeven dat onderstaande link om je geld terug te vragen niet meer werkt.
https://grouponreservations.wufoo.com/forms/roboduster
Hoe kan ik aangeven dat ik mijn geld terug wil? Want ik heb het vermoeden dat mijn e-mailtjes naar [email protected] en [email protected] niet of heel laat worden gelezen.
Graag een reactie.
Reactie gehad van groupon, geld wordt teruggestort. Als het binnen is laat ik het weten.
-
Hier hetzelfde, ook een bevestiging ontvangen dat het geld wordt teruggestort.
Even afwachten tot dat is gedaan en dan mag dit topic van mij gesloten worden.
Even afwachten tot dat is gedaan en dan mag dit topic van mij gesloten worden.
Het bedrag is teruggestort op mijn cc, bedankt Groupon.