Omdat ik nog steeds graag een bepaald tegeltje wil hebben ben ik verder gaan zoeken op internet. Ik kwam
http://www.tegeltjes.com tegen. Deze site kwam betrouwbaar op me over. Belangrijkste vond ik dat je hier op rekening kunt bestellen. Geen gedoe met wel afgeschreven maar niet geleverd.... dit durfde ik wel aan.
Op 12 januari heb ik hier een tegeltje gekozen. De bestelprocedure is hier een beetje vreemd, je kiest eerst een tegeltje. Je krijgt daarna een bevestiging met de vraag tekst en of foto aan te leveren. Dat heb ik direct gedaan, zelfs een afbeelding mee gestuurd met hoe ik graag wilde dat het er uit zou gaan zien. Ik hoorde niks meer tot ik na een week opeens een mail kreeg met de melding dat de status van mijn bestelling was aangepast. De status was nu: 'Geleverd'
Ik had echter eerst een proefdruk gevraagd. Die heb ik niet gekregen en dus ook niet goed kunnen keuren. Naar mijn bescheiden mening heb ik dus helemaal geen tegeltje besteld.
Maar de volgende dag lag er zowaar ook een tegelte in de brievenbus. Toch blij verrast maakte ik het pakje open. Blij was ik niet langer toen ik had gezien hoe ze mijn tekst hebben afgedrukt. Ik had de tekst in een ander lettertype gekozen, niet zo groot als zij het hebben afgedrukt. De tekst staat ook niet zoals gebruikelijk in het midden van de tegel met wat ruimte er omheen maar helemaal tot op de kant en ik had zeker geen punt aan het eind van het laatste woord willen hebben. Als ze wel zoals ik gevraagd had eerst een proefdruk hadden gestuurd dan had dit nog kunnen worden aangepast.
Verder had ik gekozen voor cadeauverpakking maar zat het tegeltje alleen in noppenfolie. Cadeauverpakking staat wel op de factuur.
Overigens stond ook op de site ‘U krijg bij elk besteld tegeltje nu tijdelijk een (op)hangertje en een presentje cadeau!’ Ook dit zat er niet bij, zelfs geen (op)hangertje.
Al met al was ik er niet blij mee en heb ik hun gevraagd hoe de status opeens geleverd kon zijn als ik geen proefdruk heb gekregen en dus niet heb kunnen goedkeuren. Je raadt het al... geen reactie. Vandaag heb ik besloten het tegeltje gewoon retour afzender te sturen.