De Telegraaf:
deze Courant draait al even mee en geniet een Landelijke bekendheid.
Op evenementen en in het straatbeeld worden nogal eens promotionele activiteiten ontplooid, een en ander uiteraard met het doel abonnementen aan de man te brengen.
Over de jaren heb ik meer dan eens een tijdelijk of een proefabonnement afgesloten. Helaas ging er vrijwel altijd wel iets mis. Meestal de bezorging, maar ook het blijven doorsturen van kranten na afloop van een tijdelijk abonnement. (waarna uiteraard een factuur volgt)
Dat wordt je zat dus niet meer aan beginnen. Dit laatste was inderdaad de beste oplossing geweest, ware het niet dat ik me enige tijd geleden toch weer eens heb gewaagd aan een telegraaf aanbieding.
Van Telegraaf ontving ik al vlot een keurig bericht met de aanvang- en einddatum. Het leek allemaal soepel te gaan verlopen.
Helaas! Helaas! deze keer nota bene de eerste de beste dag dat ik een krant had moeten ontvangen : geen krant!
Ongelooflijk! . . . van een dergelijk bedrijf zou je toch mogen verwachten dat ze wel een krantje kunnen bezorgen!
Bericht/klacht gestuurd en dan wordt je opnieuw afgescheept met een standaard zinnetje excuses voor ongemak etc.
Maar uiteindelijk nog steeds geen krant en ook geen woord over een eventueel na te zenden exemplaarof een vervangdag.
Dit was voor mij helaas niet de eerste slechte ervaring met deze krant en na deze actie ben ik dan ook echt definitief klaar met de Telegraaf.
Je zult een vast abonnement hebben en dan dit soort onzin erbij cadeau krijgen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Telegraaf
Re: De Telegraaf
De telegraaf een 'courant' noemen Het blijft gewoon een boulevardblad
Nou beledig je de boulevardbladen door de Telegraaf daarmee te vergelijkenJefdus schreef:De telegraaf een 'courant' noemen Het blijft gewoon een boulevardblad
Mea culpa...GJvdZ schreef:Nou beledig je de boulevardbladen door de Telegraaf daarmee te vergelijkenJefdus schreef:De telegraaf een 'courant' noemen Het blijft gewoon een boulevardblad
Ik heb ook problemen gehad met de telegraaf.
10 maal gratis, maar.. zelf opzeggen na deze 10x anders kan je alsnog betalen
10 maal gratis, maar.. zelf opzeggen na deze 10x anders kan je alsnog betalen
-
Sja... het bedrijf misschien wel, maar de bezorger is nu eenmaal een lange slungelige pokdalige puber die na zijn ronde ook nog naar school moet, en die niet alles meteen meekrijgt. Of zoiets.Ongelooflijk! . . . van een dergelijk bedrijf zou je toch mogen verwachten dat ze wel een krantje kunnen bezorgen!
Maar wat is je vraag nu eigenlijk? Je klacht is wel duidelijk, maar wat wil je nu met deze post bereiken?