LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BlackBerry Reparatie 13 weken
BlackBerry Reparatie 13 weken
Goedemiddag,
Ik heb/had sinds november een Blackberry Curve, van de ene op de andere dag viel hij uit en ging het beeld op wit. Dit was alleen weg te krijgen door de batterij uit mijn telefoon te halen.
Ik heb mijn telefoon direct weggebracht naar de BelCompany waar ik hem ook had gekocht, zij vertelde mij dat ik het beste even bij een telecomwinkel kon gaan kijken of ze hem daar konden maken. Dit heb ik gedaan maar daar bleek dat het zeker 85 euro ging kosten. Dit vond ik teveel geld aangezien ik nog gewoon garantie op mijn telefoon had. Ik heb mijn telefoon laten repareren bij BelCompany daar vertelde ze dat het ongeveer 4 tot 6 weken kon gaan duren, een lange tijd vond ik maar goed het moest maar. Na 5 weken heb ik contact opgenomen met BelCompany of er al wat bekend was daar zeiden ze dat de wachttijd naar 8 weken was verplaatst.
Na 8 weken wederom contact opgenomen met BelCompany en toen kwamen ze met het verhaal dat mijn telefoon was opgestuurd naar Engeland omdat daar het reparatiecentrum was. De wachttijd was inmiddels verlengd naar 10 weken. Dit keer na 10 weken langs de winkel gegaan waar ze me doodleuk vertelde dat hij nu in Ierland was omdat daar een andere reparatiecentrum was, wachttijd verlengd naar 12 weken. Inmiddels is het de 13de week en nog steeds niets gehoord, dus opnieuw naar BelCompany gegaan waar ze mij vertelde dat mijn telefoon niet meer te maken is en dat het nog zeker tot 20 weken kan duren voordat ik een nieuwe telefoon kan krijgen.
Ik heb geen enkel idee wat ik hiertegen kan doen, bij BelCompany vertellen ze dat zij er niets aan kunnen doen en dat ik maar moet wachten. Een leentoestel kan ik niet krijgen aangezien ze daar bij BelCompany niet aan doen.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen hiertegen?
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Ik heb/had sinds november een Blackberry Curve, van de ene op de andere dag viel hij uit en ging het beeld op wit. Dit was alleen weg te krijgen door de batterij uit mijn telefoon te halen.
Ik heb mijn telefoon direct weggebracht naar de BelCompany waar ik hem ook had gekocht, zij vertelde mij dat ik het beste even bij een telecomwinkel kon gaan kijken of ze hem daar konden maken. Dit heb ik gedaan maar daar bleek dat het zeker 85 euro ging kosten. Dit vond ik teveel geld aangezien ik nog gewoon garantie op mijn telefoon had. Ik heb mijn telefoon laten repareren bij BelCompany daar vertelde ze dat het ongeveer 4 tot 6 weken kon gaan duren, een lange tijd vond ik maar goed het moest maar. Na 5 weken heb ik contact opgenomen met BelCompany of er al wat bekend was daar zeiden ze dat de wachttijd naar 8 weken was verplaatst.
Na 8 weken wederom contact opgenomen met BelCompany en toen kwamen ze met het verhaal dat mijn telefoon was opgestuurd naar Engeland omdat daar het reparatiecentrum was. De wachttijd was inmiddels verlengd naar 10 weken. Dit keer na 10 weken langs de winkel gegaan waar ze me doodleuk vertelde dat hij nu in Ierland was omdat daar een andere reparatiecentrum was, wachttijd verlengd naar 12 weken. Inmiddels is het de 13de week en nog steeds niets gehoord, dus opnieuw naar BelCompany gegaan waar ze mij vertelde dat mijn telefoon niet meer te maken is en dat het nog zeker tot 20 weken kan duren voordat ik een nieuwe telefoon kan krijgen.
Ik heb geen enkel idee wat ik hiertegen kan doen, bij BelCompany vertellen ze dat zij er niets aan kunnen doen en dat ik maar moet wachten. Een leentoestel kan ik niet krijgen aangezien ze daar bij BelCompany niet aan doen.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen hiertegen?
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Re: BlackBerry Reparatie 13 weken
Weet je misschien of hiervoor een officiële regel voor is, want heb gevraagd om een leentoestel en dan zeggen ze gewoon dat ze daar niet aandoen. Als ze dit verplicht zijn zal daar toch ook een artikel over moeten zijn of iets in die trant.
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 02 sep 2008 11:17
- Locatie: Veenendaal
- Contacteer:
Re: BlackBerry Reparatie 13 weken
Goedemorgen Jeffrey,
Naar aanleiding van je bericht willen wij je verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852. Je melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1104-443. Zou je dit nummer willen doorgeven bij het telefoongesprek.
Tevens vernemen we graag de volgende gegevens van je:
- Bij welke winkel heb je de telefoon ingeleverd
- Wat is het reparatienummer (RBC-nummer)
Met vriendelijke groet,
BelCompany WebCare
Naar aanleiding van je bericht willen wij je verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852. Je melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1104-443. Zou je dit nummer willen doorgeven bij het telefoongesprek.
Tevens vernemen we graag de volgende gegevens van je:
- Bij welke winkel heb je de telefoon ingeleverd
- Wat is het reparatienummer (RBC-nummer)
Met vriendelijke groet,
BelCompany WebCare
Re: BlackBerry Reparatie 13 weken
Vervelend ! ik heb ook vaker problemen gehad met Bel Company.
Opsturen duurde steeds een eeuwigheid en ik kreeg ook steeds geen leentoestel. Via een vriendin kreeg ik dit bedrijf aangekaart: http://www.phoneworld.nl/blackberry-reparatie. Was gewoon binnen een halfuur gefixed. Erg prettig. Misschien een idee voor de volgende keer.
Opsturen duurde steeds een eeuwigheid en ik kreeg ook steeds geen leentoestel. Via een vriendin kreeg ik dit bedrijf aangekaart: http://www.phoneworld.nl/blackberry-reparatie. Was gewoon binnen een halfuur gefixed. Erg prettig. Misschien een idee voor de volgende keer.
Re: BlackBerry Reparatie 13 weken
Sorry, reactie verwijderd, ging over produktaansprakelijkheid...
Laatst gewijzigd door harley68 op 25 jan 2012 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: BlackBerry Reparatie 13 weken
Waar staat dit beschreven?harley68 schreef:Nu het gaat om een nieuw toestel en het niet meer gerepareerd kan worden zal de winkel waar u het gekocht heeft de telefoon moeten vervangen. Het is namelijk zo geregeld dat schade tot 500 euro door de winkelier afgehandeld moet worden. Boven de 500 euro moet u naar de importeur.
Re: BlackBerry Reparatie 13 weken
Dochter heeft ook een blackberry.
Door haarzelf genoemd een Crackberry.
Vaak vastlopers en dan alleen opnieuw opstarten via batterij pull
ligt het aan het toestel of misschien door hoe je het toestel gebruikt?
Geen idee
Door haarzelf genoemd een Crackberry.
Vaak vastlopers en dan alleen opnieuw opstarten via batterij pull
ligt het aan het toestel of misschien door hoe je het toestel gebruikt?
Geen idee