LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bupropion (Wellbutrin XR)

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
chris01
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 sep 2009 15:50

Bupropion (Wellbutrin XR)

Ongelezen bericht door chris01 »

Hallo,

Ik slik nu al een aantal maanden langwerkend bupropion (wellbutrin xr). Het hielp uitstekend alleen was ik een paar keer zo stom om drugs te gebruiken waardoor de bupropion wekenlang niet meer werkte. Nu ben ik al een tijdje drugsvrij en werkte het middel bijna 2 weken goed (veel minder angst, meer energie, zelfverzekerder, vrolijker).
Alleen sinds 5 dagen werkt de bupropion niet of nauwelijks meer :( Ik slik 300 mg en heb niet verhoogd dus daar ligt het niet aan. Iemand ervaring hiermee, ik hoop dat het tijdelijk is maar ben erg bang dat dit niet zo is????
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt met bupropion.

Wilmamazone
Berichten: 378
Lid geworden op: 15 jan 2010 12:56

Re: Bupropion (Wellbutrin XR)

Ongelezen bericht door Wilmamazone »

@Chris01

Het lijkt mij het verstandigste om zo snel mogelijk contact op te nemen met de behandelend arts en daar deze problemen mee te bespreken in plaats van op een consumentenforum.
Ik wens je allerbeste en hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit.

chris01
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 sep 2009 15:50

Re: Bupropion (Wellbutrin XR)

Ongelezen bericht door chris01 »

Hallo Wilma,

Dat ga ik ook doen maar psychiaters weten vaak ook niet alles. Ik heb mijn oude psych al gebeld en die dacht dat het wel weer zou werken maar volgens mij deed hij dat meer om mij moed in te spreken. Hij had er geen ervaring mee.
Als iemand hier op het forum ervaring heeft met het (tijdelijk) minder werken van bupropion zou ik het enorm op prijs stellen dit te horen.

Gesloten