| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN en gratis Spotify
KPN en gratis Spotify
Aangezien KPN eind 2011 gestart is met een actie om Spotify gratis aan te bieden bij hun alles in één pakketten, ben ik begin december 2011 overgestapt van brons naar alles in één zilver van KPN Glasvezel. Dit met als reden, dat ik graag Spotify binnen mijn alles in één pakket wilde hebben en zo mijn betaalde abonnement op Spotify op kon zeggen. Na allerlei verwikkelingen beloofde KPN Glasvezel mij begin januari om mijn activatie code binnen 10 dagen te sturen. Vandaag is het 24 januari en ontvang ik een brief waarin KPN stelt, dat het niet ontvangen van de activatiecode komt door een foute vermelding in hun systeem, die zij zelf niet kunnen verwijderen. Men durft mij te melden, dat deze melding collectief uiterlijk eind februari!!!!!!! verwijderd zal worden en ik dan mijn activatiecode toegestuurd zal krijgen. Er wordt niet gesproken over enige vorm van schadevergoeding voor de abonnementskosten, die ik in die tijd aan Spotify moet betalen vanwege dit falen bij KPN. Ben benieuwd of hier meer mensen last van hebben.
Re: KPN en gratis Spotify
Hmmmm raare zaak "actie om Spotify gratis" en "Er wordt niet gesproken over enige vorm van schadevergoeding voor de abonnementskosten, die ik in die tijd aan Spotify moet betalen vanwege dit falen bij KPN"
U kiest ervoor om naar zilver te gaan dit betreft het internet plus bellen en ITV leuke snelheid enz enz en ja "GRATIS SPOTIFY"
U kiest ervoor om naar zilver te gaan dit betreft het internet plus bellen en ITV leuke snelheid enz enz en ja "GRATIS SPOTIFY"
Ook ik ben al vanaf begin december bezig een activatiecode te krijgen. Ook ik had het abonnement genomen vanwege gratis spotify Ik heb al vier keer gebeld en zou ieder keer een nieuwe code krijgen. Toen ik na het derde telefoontje na 10 dagen belde kreeg ik de mededeling door een minder vriendelijke dame dat ik pas over twee dagen mocht bellen omdat dat met de vorige medewerker was afgesproken. Ik heb tot op heden nog steeds niets ontvangen. Bij mijn laatste telefoontje wist de medewerker niet wat hij ermee aan moest. Ik zou binnen 24 uur gebeld worden. Na 3 dagen had ik nog steeds niets gehoord, toen maar een mail gestuurd en vandaag werd ik door een medewerker gebeld met de mededeling dat ze met een onderzoek bezig zijn naar de problemen maar hij kon niet vertellen wanneer het opgelost is. Op mijn vraag wanneer het opgelost was reageerde hij nogal geirriteerd Met andere woorden een niets zeggend telefoontje. Wat kan er nou moeilijk aan zijn om desnoods via een noodprocedure voor mensen die al zo lang wachten een activatiecode te sturen en dat in het huidige digitale tijdperk. Als de onder mijn leiding vallende ICT afdeling op mijn werk zo zou werken dan weet ik zeker dat ik een hele moeilijke dag zou krijgen om dat mijn directeur uit te leggen.
Om in de woorden van radar te spreken: dit is goed voor de nominatie voor de koude douche.
Om in de woorden van radar te spreken: dit is goed voor de nominatie voor de koude douche.
Het sopijt mij, maar uw reactie is mij totaal onduidelijk, wat beoogt u te zeggen met uw quote, werkt u soms bij KPN?TazMania schreef:Hmmmm raare zaak "actie om Spotify gratis" en "Er wordt niet gesproken over enige vorm van schadevergoeding voor de abonnementskosten, die ik in die tijd aan Spotify moet betalen vanwege dit falen bij KPN"![]()
![]()
![]()
-
Guardian72
- Contacteer:
Ik zou even afwachten tot dat je de code hebt.gerdehaas schreef:. Men durft mij te melden, dat deze melding collectief uiterlijk eind februari!!!!!!! verwijderd zal worden en ik dan mijn activatiecode toegestuurd zal krijgen. Er wordt niet gesproken over enige vorm van schadevergoeding voor de abonnementskosten, die ik in die tijd aan Spotify moet betalen vanwege dit falen bij KPN. Ben benieuwd of hier meer mensen last van hebben.
Tegelijk met je code zou KPN namenlijk best eens een voorstel kunnen doen voor een vergoeding voor het ongemak.
Indien men dan nog niets heeft laten weten, is een verzoek voor een X bedrag vergoeding ivm niet geleverd wat besteld is, de volgende stap.
Maar, even geduld a.u.b - KPN roept namenlijk dat ze klantgerichter gaan werken, en dit zou een leuke kans voor ze zijn dat te bewijzen..
23 januari alles in 1 pakket genomen van kpn.
Gisteren kwamen de interactieve tv ontvangers binnen,vandaag 26 januari een brief van kpn met mijn activeringscode voor Spotify Premium.
Zit maar 3 dagen tussen de aanvraag en het ontvangen van mijn code.
Best snel .
Gisteren kwamen de interactieve tv ontvangers binnen,vandaag 26 januari een brief van kpn met mijn activeringscode voor Spotify Premium.
Best snel .
snepke schreef:23 januari alles in 1 pakket genomen van kpn.
Best snel .
Jij gaat duur doen?
Ik had al internet+bellen extra,is alleen interactieve tv bijgekomen(voor 2 tv's)ciske schreef:
Jij gaat duur doen?kijk maar uit met veranderingen, fouten maken ze bij de vleet
En mijn digitenne is nu gratis voor de 3e tv(op de kamer van mijn zoon)
Ik ben maar een paar euro duurder uit(5 euro)Nu heb ik alles in 1.
Digitenne was 9 euro en bellen internet 40 euro.
Ik vond digitenne niet slecht,maar nu die interactieve tv,wow echt supergoed en haarscherp beeld.
ik vind digitenne genoeg mij proberen ze het ook steeds aan te smeren
Terugkomend op mijn bericht van 24/1/2012 kan ik meedelen nu een brief van KPN te hebben ontvangen waarin zij stellen dat zij mijn abonnementskosten bij Spotify (2,5 maand) te zullen vergoeden; dit is tot het moment, dat ik volgens KPN de activatiecode zal ontvangen. Tevens vergoeden ze mij een gedeelte van de door mij over deze zaak gemaakte telefoonkosten. Een net gebaar, dat ik overgiens krijg na een uitgebreide schriftelijke klacht met bewijzen van de gemaakte kosten.. Nu nog 4 weken wachten op de activatiecode, blijft toch een vreemde zaak.
Nou hier dus ook al problemen vanaf begin december voor de gratis code van spotify
(ook ik ben een betalende klant van spotify voor 10 euro per maand). Elke week krijg ik weer andere verhalen te horen van de medewerkers, de één weet het nog beter en mooier te vertellen dan de ander ze maken er allemaal een potje van daar bij KPN
, vanavond maar weer eens gebeld voor de 10e keer omdat ze vorige week gezegd hadden dat iedereen die problemen had met de code ( en volgens sommige medewerkers van KPN was ik de enige en volgens andere medewerkers waren het er heeeeeeeel veel)vorige week de code thuis gestuurd zouden krijgen, nou ik heb vol spanning voor de brievenbus zitten wachten tot afgelopen zaterdag maar helaas weer geen code.
Net (vanavond 06-02-2012) is mij verteld door een medewerker die ik nog niet eerder gesproken had dat gisteren (dus zondag) er nieuwe codes verzonden waren naar klanten maar moest nog wel even weer 10 kalender dagen wachten en anders maar gewoon weer even terug bellen dan zouden ze weer een nieuwe aanvragen.
Nou is dat even grappig of niet ze houden me daar wel aan het lachen bij KPN maar eigenlijk is het diep triest
dat je ze zo met de klanten om gaan
.
Ik wacht deze week nog even af en ander zeg ik alle contracten per direct op want als KPN zich niet aan de voorwaarden hoeft te houden hoef ik dat toch zeker ook niet? (heb gelijk met de upgrade van brons naar zilver het contract voor een jaar laten verlengen) maar dat kunnen ze dan mooi op hun buik schrijven.
Wordt vervolgd
Ray
Net (vanavond 06-02-2012) is mij verteld door een medewerker die ik nog niet eerder gesproken had dat gisteren (dus zondag) er nieuwe codes verzonden waren naar klanten maar moest nog wel even weer 10 kalender dagen wachten en anders maar gewoon weer even terug bellen dan zouden ze weer een nieuwe aanvragen.
Nou is dat even grappig of niet ze houden me daar wel aan het lachen bij KPN maar eigenlijk is het diep triest
Ik wacht deze week nog even af en ander zeg ik alle contracten per direct op want als KPN zich niet aan de voorwaarden hoeft te houden hoef ik dat toch zeker ook niet? (heb gelijk met de upgrade van brons naar zilver het contract voor een jaar laten verlengen) maar dat kunnen ze dan mooi op hun buik schrijven.
Wordt vervolgd
nieuwe klanten blijken idd heel snel een code te ontvangen!! bij je volgende upgrade van het één of ander leer je KPN wel kennen heheheheh welkom in de wondere wereld van KPNciske schreef:snepke schreef:23 januari alles in 1 pakket genomen van kpn.
Best snel .
Jij gaat duur doen?kijk maar uit met veranderingen, fouten maken ze bij de vleet
Ik ben geen nieuwe klant.Heb al een jaar of 10 kpn.Raytje schreef:
nieuwe klanten blijken idd heel snel een code te ontvangen!! bij je volgende upgrade van het één of ander leer je KPN wel kennen heheheheh welkom in de wondere wereld van KPN
En bij een upgrade van het 1 of ander nooit geen trammelant gehad.
Nooit iets anders gehad dan kpn ,voor bellen en internet.
We hadden digitenne van kpn,nu dus interactieve tv.
En kpn bevalt me goed.
Leuk dat kpn glasvezel aanbied, waar het dan mogelijk is. Alleen wil ik er wel bij zeggen dat als je op de site van de KPN kijk staat er tocht echt (Online gamen,snel en betrouwbaar met KPN Glasvezel) Nou vergeet het maar, althans voor de meeste mensen. Als je toevallig een Xbox of een andere game computer hebt kun je verwachten dat je NIET online kunt gamen. Dit belet het modem namelijk, bel je dan naar de kpn dan geven ze er geen antwoordt op, het enige wat ze doen is er omheen draaien. BAH Het zal tijd worden dat ze daar eens volwassen worden stelletje ........ (zeg ik maar even niet) Maar goed ik roep dan ook op om zo veel mogelijk te klagen bij de KPN wie weet snappen ze dat als je iets toezegt je dat ook waar moet maken.
Groet
Henk
Groet
Henk
Ook ik ben al sinds januari bezig een activatie code te krijgen. meerdere keren gebeld en word gewoon aan het lijntje gehouden. om de 10 a 11 dagen bel ik en krijg ook ik de meest uiteenlopende verhalen. diverse malen opnieuw aangevraagd weer wachten zelfs is er al een keer het spotify abbonement verwijderd volgens de kpn medewerker en na 72 uur zou het dan weer toegevoegd worden, na 11 dagen weer gebeld en deze medewerker wist mij weer te vertellen dat dit helemaal niet kon omdat de spotify een gratis dienst was en dus niet verwijderd en opnieuw toegevoegd kon worden.
Ook zij heeft het opnieuw weer aangevraagd en mij verzocht weer 10 dagen te wachten.
begin steeds meer neigingen te krijgen om over te stappen.
Ook zij heeft het opnieuw weer aangevraagd en mij verzocht weer 10 dagen te wachten.
begin steeds meer neigingen te krijgen om over te stappen.