LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN glasvezel houd zich niet aan afspraak betalingen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
kathy37

KPN glasvezel houd zich niet aan afspraak betalingen

Ongelezen bericht door kathy37 »

Mijn contract verliep op 1-12-11 jl en heb hem verlengt. Netjes op tijd 1 maand van te voren gebeld en een aantal afspraken gemaakt. Ik zou oa naar bellen onbeperkt gaan. Dat kost 10 € per maand.

Het zou direct ingaan,zo afgesproken en heb daar een bevestigingsbrief van in huis gekregen. Ik ga er van uit dat ik dan onbeperkt kan bellen naar vaste nummers....... Niets is minder waar:-(

In december krijg ik de online factuur,en tot mijn verbazing betaal ik 10€ voor bellen onbeperkt,maar de gesprekskosten voor de vaste nummer brengen ze gewoon in rekening. Ik gebeld,met morren,want ik vind het zo KLANTonvriendelijk dat ik 10ct per minuut moet betalen. Maar goed,je moet toch wat. De automatische incasso haalt je geld onterecht zo weg.

Meneer Johan nobel gesproken op 16-12-11 en een heel verhaal...... Het was niet goed doorgekomen op afdeling billing,hij zou dat direct goed zetten en ik moest het even zo laten,want zij kunnen niet verrekenen en dat kwam de volgende maand goed.

Ook heb ik 150€ tegoed van KPN ,ivm kortingen die ik heb gekregen voor het verlengen ( tv,bellen en internet) . Voor mij is het een ingewikkeld verhaal,maar het staat op papier. En het zou per 1-12-11 ingaan.....

Nu komt de factuur voor deze maand. Betaal weer 10€ voor bellen onbeperkt,en weer de gesprekskosten in rekening gebracht voor de vaste nummers.... En niet de 150€ verrekend met tv en internet.

Weer gebeld,à 10ct per minuut en ik was boos,boos dat het alweer fout gaat en weer die KLANT onvriendelijke 10ct per minuut.

Meneer Daniël bastiaan gesproken en excuses,want het gaat inderdaad ergens fout. Gebeld op 20-01-12. Zou terug gebeld worden,maar niets gehoord en zie net dat ze alweer geïncasseerd hebben.

Ik heb het gestorneerd en ze zoeken het maar uit. Ik zit niet fout.

ciske

Re: KPN glasvezel houd zich niet aan afspraak betalingen

Ongelezen bericht door ciske »

Ik heb het gestorneerd en ze zoeken het maar uit. Ik zit niet fout
hier ga je dus wel de fout in, storneren moet je nooit doen, bij kpn is het op de administratie een zootje ( heb ze ook) maar alsnog blijf ze bellen.

Let op de folders die je in de bus krijgt, staat een 0800 nummer op :wink:

en dien een klacht in via hun site.

kathy37

Ga wel storneren,het gaat om best grote bedragen,en ben maar alleen met een 20 urige baan.

Ik kan het niet missen nu meer,het was de vorige maand ook al. Ik zit niet fout,daar blijf ik bij. Ik heb contact gezocht,heb er netjes datum,naam en tijd van bij gehouden,maar ergens heb ik een grens en die is bereikt.

Direct na de factuur contact opgenomen. Het kan niet zo zijn dat er onterecht geld word afgeschreven. Ben baas over mijn eigen geld en niet KPN omdat die er een zooi van maakt.

Maar goed,bedankt voor de tip,maar hier ging de discussie niet over,wil gewoon dat er wat gebeurd nu,dat het recht gezet word.

ciske

okee succes, hoop dat we je niet met een topic terug zien dat je geen internet hebt.
maar hier ging de discussie niet over,wil gewoon dat er wat gebeurd nu,dat het recht gezet word.
als je verwachting is dat KPN hier zal reageren kom je bedrogen uit, die reageren hier zo goed als nooit.

storneren houdt in dat je aanmaningen krijgt , betaal je dan nog niet dan word je afgesloten al sta je in je recht.

Wolter32

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Helaas zo werkt het wel Ciske heeft gelijk en ook helaas trek je altijd aan het kortste eindje simpel omdat ze het in de AV hebben opgenomen en je daarmee accoord bent gegaan.

kathy37

Maar het geld voor internet en tv en bel onbeperkt word wel betaald hoor. De gesprekskosten niet. En dan mogen ze nog blij zijn,want eigenlijk hoef ik dat 3 maand niet te betalen,ivm de verrekening van de kortingen. Heb tenslotte alles op papier staan. En dan is er altijd nog de geschillencommissie .

Wolter32

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Geloof ik echt wel maar het is zo dat je een pakket afneemt en het dus (op evt. gesprekskoste na) het 1 pakket bedrag is en als je dan op eigen houtje
dat als losse onderdelen betalen weet het systeem niet meer waar alles blijft.

ciske

De gesprekskosten niet. En dan mogen ze nog blij zijn
ik denk dat jij binnenkort niet meer blij bent, ik weet niet of het je duidelijk is , maar bij een provider trek je in de meeste gevallen aan het kortste eind.

storneren ook al zijn het gesprekskosten is het stomste wat een mens kan doen.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wolter32 schreef:Helaas zo werkt het wel Ciske heeft gelijk en ook helaas trek je altijd aan het kortste eindje simpel omdat ze het in de AV hebben opgenomen en je daarmee accoord bent gegaan.
Nu zijn de AV niet altijd heilig.
Als u algemene voorwaarden opstelt, mag u daar niet zomaar allerlei bepalingen in opnemen. Uw algemene voorwaarden moeten redelijk zijn voor uw klant

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Voor de bepaling van de verschuldigde bedragen zijn de gegevens van KPN beslissend, tenzij wordt
aangetoond dat deze gegevens niet juist zijn. KPN dient bij de vaststelling van deze gegevens de
zorgvuldigheid in acht te nemen die daarbij verlangd mag worden.

TS, ik zou datgene wat telefonisch is besproken op papier (mail + brief) zetten, data + tijden + namen erbij, + de reden van storneren verklaren.

kathy37

Jolijn schreef:Voor de bepaling van de verschuldigde bedragen zijn de gegevens van KPN beslissend, tenzij wordt
aangetoond dat deze gegevens niet juist zijn. KPN dient bij de vaststelling van deze gegevens de
zorgvuldigheid in acht te nemen die daarbij verlangd mag worden.

TS, ik zou datgene wat telefonisch is besproken op papier (mail + brief) zetten, data + tijden + namen erbij, + de reden van storneren verklaren.
Dank je,daar heb ik wat aan. De ' frustratie' ligt echt bij het feit dat die grote bedrijven zomaar wat doen en zomaar onterecht geld van je rekening kan halen. Het is niet zo dat hij mij nu niet uitkomt,maar dat het onterecht is. Ik heb op papier de afspraken staan,ik heb ze 1 maand,na onterecht afschrijven de kans gegeven. Nu ligt de bal bij hun.

Ik ga een mail typen,dank je

Gesloten