is een kwestie van een half uurtje werk hooguit,en dan betalen!
Half uurtje? Nog geen twee minuten.
1) Huur x 5 is totaalbedrag wat tot nu toe betaald is. (juni t/m oktober)
2) (Huur - 90) x 8 = totaalbedrag wat betaald had moeten worden. (juni t/m januari)
2-1= te betalen huur. En dan mag die van februari ook meteen betaald worden, want het is al bijna de 1e.
En ik schat zo in dat TS helemaal niks hoeft te berekenen. Immers, er staat drie maanden huur open, uitgaande van het oude bedrag is dat 3x475= 1425 euro. Er ligt echter een nota van 1000 euro, dus een 'korting' van 425 euro over 3 maanden, dat is al bijna 5 x 90. Waar die andere 3 x 90 is weet ik ook niet, dus ik heb het idee dat ook nu weer niet de hele waarheid wordt verteld. Er klopt hoe dan ook geen fluit van.
Tenzij de 5x 32 euro korting vanwege het gebrek aan internet daarmee verrekend is, dan is dat 160 euro, maar ook dan ontbreekt er nog ongeveer 110 euro.
Maar het zou ook zomaar kunnen zijn
Ik de huisbaas opgebeld en uiteindelijk hebben wij zelf de kosten verrekend en maandelijks 32 euro in mindering gerekend.
dat TS hiervoor helemaal geen toestemming heeft gekregen van de verhuurder, maar dit gewoon maar op eigen initiatief heeft gedaan.