LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Studieplan/Spaarkoers ABN AMRO

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
lilaes

Re: Studieplan/Spaarkoers ABN AMRO

Ongelezen bericht door lilaes »

Ik wil deze discussie graag weer even "uppen". Gisteren de jaaroverzichten ontvangen, de bedragen zijn nog steeds om te huilen ... dik onder de inleg! Wij hebben meerdere aandelenfondsen, ik weet dat de resultaten in 2011 tegenvielen, maar dit fonds is echt bedroevend!

Ik las bij iemand dat er in januari 2012 een compensatieregeling voor de Spaarkoers/Studieplan gaan komen? Heeft iemand hier al iets over gehoord, ikzelf namelijk nog niet ...

Ik zit er nu (eindelijk) aan te denken om de verzekering premievrij te maken (premievakantie heet dat geloof ik), blijf geen geld pompen in een bodemloze put!

Wat zijn jullie ervaringen en weet iemand iets over die compensatieregeling?

jammer

Ongelezen bericht door jammer »

Ik ben ook bezig met mijn spaarkoers die nu toekomstplan heet. Maar ik schrijf mijn ervaringen bij het forum woekerpolis. Onder het kopje: Jammer is uitgenodigd bij de abn (Spaarkoers) Daar hebben nu al dik 14000 mensen naar gekeken. En dit forum van mij loopt nog maar van de zomer van 2010.....Dus veel ellende nog niks wijzer.......En fout op fout bij de abn-amro. Lees het maar rustig na. Binnenkort staat er weer wat nieuws van mij bij, de Abn gaat antwoorden (voor de zoveelste keer) en de datum van 5 weken wachttijd zit er nu bijna op. Als ik niks hoor ga ik 31 jan. bellen. Naar de hoofdklachten afdeling.

jammer

Weer wat nieuws beleeft zie: woekerpolis, jammer is uitgenodigd bij de abn

jammer

Voor nadere uitleg zie: Jammer is uitgenodigd bij de abn, onder het kopje woekerpolis.

nevries

Ongelezen bericht door nevries »

Ik wil al mijn bij de ABN AMRO lopende zaken opzeggen en voor 100% voorgoed van de ABN AMRO af.

Weet iemand hoe je precies volledig van een Toekomstplan/Studieplan afkomt?

jammer

Kijk even op dit forum, maar nu op WOEKERPOLIS, daar staat de informatie en daar zijn deskundigen/ stichtingen actief om MEER te rirjgen dan alleen maar over afkopen. U hebt een woekerpolis en u bent misleid bij het afsluiten van dit WANproduct... U kunt een klacht naar de Kifid sturen. Nogmaals kijk even bij woekerpolis. Succes er mee!!

Bij woekerpolis staat ook JAMMER is uitgenodigd bij de abn OOK over een spaarkoers wat later is omgedoopt in toekomstplan....OOK ik zit al in een Kifid procedure ( al iets meer dan een jaar) om mijn inleg terug te krijgen + een compensatie /schade bedrag erbij. Uiteraard NIET de compensatie die afgesproken is met de stichtingen.....maar dat wwet u inmiddels wel, datr stelt geen ene zak voor!!!!!

Pollewopwop

Ongelezen bericht door Pollewopwop »

Ik heb de polis een jaar terug opgezegd. Het geld is overgemaakt. Uiteraard verlies geleden. Maar ik betaal geen kosten meer nu en de waarde kan niet meer dalen.
Nu echter een brief gekregen waarin staat dat ik geen tegemoetkoming ontvang omdat op mijn polis gedurende de looptijd minder dan het maximum aan kosten in rekening is gebracht.

Dat lijkt me stug. Want van 2 andere soortelijke polissen hebben we behoorlijk wat kosten terug.
Iemand al ervaring mee?
(ik ga ook nog het jammer gedeelte opzoeken)

jammer

Ik heb mijn reactie geplaatst bij de topic woekerpolis (jammer is uitgenodigd bij de abn)

Veel succes en sterkte er mee!!

Gesloten