LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
dsharon
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2012 13:37

Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?

Ongelezen bericht door dsharon »

Ik ben vanochtend naar de Auping Plaza in Doetinchem gereden (zo'n 20 minuten rijden). Ik had verwacht daar een goed advies te kunnen krijgen over een nieuw aan te schaffen complete boxspring.

Ik werd echter compleet genegeerd door de verkopers. Pas na ruim een half uur kwam er iemand zeggen dat ik zo wel geholpen zou worden door zijn collega die bijna klaar was. Tot die tijd kon er niet eens een blik mijn richting op om aan te geven dat ze me gezien hadden en werd er ook geen kopje koffie aangeboden tijdens het wachten.

Toen de collega verkoper klaar was, ging hij gewoon andere mensen helpen die pas later binnenkwamen en tussendoor ook al geholpen waren.

Na ca. 45 minuten gaf de eerste verkoper aan dat het wel druk was zo, tja dat kon gebeuren. Maar er zou tussen nu en 10 minuten een extra verkoper arriveren. Deze kwam echter niet en na een kwartier ben ik maar vertrokken.

Ik vind zelf dat ik aardig wat geduld heb gehad; ruim een uur wachten is toch niet weinig... Zeker niet als je bedenkt dat het hier om de aanschaf van een duur product gaat. Voor een bedrijf dat zelf zegt service belangrijk te vinden, is dit toch echt schandalig.

Ik denk zelf dat ik redelijk genegeerd werd, omdat ik relatief jong ben en ook zonder mijn man aanwezig was. Ik ben namelijk in de dertig. De andere klanten die wel direct geholpen werden (tussendoor of uitgebreid), waren wat oudere stellen. Wellicht was de gedachte dat ik toch nooit serieus iets zou kopen en zeker geen complete boxspring set.

Ik ben erg benieuwd of meer mensen dit soort ervaringen hebben met Auping. Wordt je normaal gesproken wel netjes behandeld en heb ik gewoon pech gehad? Of is dit de normale gang van zaken bij Auping (Plaza)?

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Gek he, als het druk is dat je niet alle aandacht krijgt, men kan zichzelf niet splitsen. In dit soort gevallen zou u naar een verkoper toe kunnen lopen om zo aan te geven dat u (erg) graag geholpen wordt.

Ik was er niet bij maar de veronderstellingen waarom u niet bent geholpen kan niemand beoordelen daar ze er niet bij waren. Volgende keer iets assertiever zijn.

zuiderster
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 jan 2008 00:12

Re: Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?

Ongelezen bericht door zuiderster »

Zijn alweer 8 jaar geleden langs geweest bij auping plaza in Noordwijk (toen de eerste auping plaza) en goed geholpen. Wat voor advies je ook krijgt een auping (wij hebben een boxspring) is gewoon een goed product waar je jarenlang plezier van hebt. Dus bereid je gewoon goed voor op internet (vooral op het gebied van matrassen (hard of zacht) en probeer datgene wat je graag wilt hebben wat past binnen je budget gewoon lekker in de winkel uit en praat nog wat van de prijs af. Zo simpel is het. Die verkopers zie je daarna toch niet meer. Mij interesseert het niet of een verkoper vrolijk is of zijn dag niet heeft . Hij praat mij toch niet om als ik weet wat ik precies wil.

dsharon
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2012 13:37

Re: Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?

Ongelezen bericht door dsharon »

Ik ben assertief genoeg, daar ligt het niet aan.

De normale gang van zaken, zeker in een wat "luxere" winkel is dat er vrijwel direct iemand naar je toekomt. Dan wordt meestal gevraagd of je een kleine vraag hebt of dat je wat meer tijd nodig hebt. In dat laatste geval wordt er op z'n minst een bakje koffie tijdens het wachten aangeboden.

Gewoon een half uur compleet genegeerd worden, is toch erg vreemd.

Ik zoek overigens altijd alles op internet uit, maar in dit geval kon ik echt wachten tot ik een ons weeg voordat ik ook maar iets zou kunnen vragen of zelfs direct bestellen. Ik vind dat toch wel erg vreemd.

Auping Plaza
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2012 18:27

Re: Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?

Ongelezen bericht door Auping Plaza »

Beste dsharon,

Onze excuses voor het lange wachten, het was vandaag erg druk in onze zaak daardoor konden wij niet iedereen direct helpen. Erg vervelend dat dit zo is gelopen. Graag zouden wij in contact met je willen komen om je alsnog uitgebreid van advies te voorzien. Nogmaals onze excuses.

verkoopteam
Auping Plaza

ruth-gerrit

Re: Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?

Ongelezen bericht door ruth-gerrit »

Dit bericht is verwijderd door de moderator.

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: Slechte ervaring Auping Plaza --> is dit normaal bij Auping?

Ongelezen bericht door RedShy »

Kan gebeuren toch?
Vervelend maar om dat maar gelijk op een forum te knallen? Het is niet het einde van de wereld lijkt me.

Gesloten