LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort -> Iphone 4s -> Geen Service/Ongeldige simkaart

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
WdR
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2012 18:00

Re: Telfort -> Iphone 4s -> Geen Service/Ongeldige simkaart

Ongelezen bericht door WdR »

Ik ondervind uiteraard exact dezelfde problemen.
Er is mijns inziens sprake van non-conformiteit van Telfort. Zij zijn een overeenkomst aangegaan waarbij zij zorg dienen te dragen voor de diensten. Deze diensten worden niet geleverd.

Mijn vraag is: heeft iemand al ervaring met het ontbinden van het contract?
Ik ben hier erg benieuwd naar..

Met vriendelijke groet,

WdR

ronbak12
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2012 22:25

Re: Telfort -> Iphone 4s -> Geen Service/Ongeldige simkaart

Ongelezen bericht door ronbak12 »

Heb mijn Telfort abonnement 2 weken geleden verlengd en ook voor de Iphone 4S gekozen.
En jawel ook de zelfde problem. 3x een nieuwe chip geprobeerd maar zonder succes. Nu wil Telfort dat ik mijn telefoon opstuur "ter reperatie". Niet dat de telefoon kapot is maar dat deze ingesteld/afgesteld moet worden (aldus een helpdeskmedewerker). Weet iemand wat ze daar bij Telfort dan gaan doen. En waarom kan ik dat zelf niet of kunnen ze dat in een Telfortwinkel niet?

Daarnaast ben ik mijn telefoon voor ongeveer 2 weken kwijt. Ronduit belachelijk. Telfort wist voordat ze mij dit aanbod deden dat de Iphone 4S problemen geeft. VERMELD DAT DAN! Nu ben ik 175 euro armer en ben zoals het er nu uitziet mijn telefoon 2 weken kwijt (Een tijdelijk vervangende telefoon zit niet in de service van Telfort). Of het probleem na "reperatie" opgelost is is voor mij ook nog maar de vraag. Telfort dit is geen service. Ik ben zeker 8 jaar aangesloten bij telfort maar als ze nu niet met een betere oplossing komen sluit ik nooit meer een abonnement bij Telfort af!

-- Update --
Lees op het telfortforum het volgende (door de moderator van Telfort Webcare, http://forum.telfort.nl/topic10773-360.html (pag 25)):

Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s

Re: Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s

door Telfort webcare » di 24 jan 2012, 10:08

Om tot een oplossing te komen moet de telefoon echt opgestuurd worden. Het is niet mogelijk om het toestel om te ruilen in de Telfort winkel. De reparatieprocedure is aangepast. Stuur uw telefoon op naar Teleplan en uw telefoon wordt gelijk omgeruild voor een nieuwe iPhone 4S. Teleplan (E-repair) heeft nu voldoende voorraad om al jullie verzoeken snel af te handelen. Heeft u de iPhone 4S zelf gekocht bij Apple? Neem dan contact met hen op voor de mogelijkheden.

Laïla
Telfort webcareModerator
-----------------------------------------------------------------------------------------
Bij klantenservice en ook bij de speciale Iphone afdeling van Telfort waren ze niet op de hoogte van dit bericht. Men gaat dit uitzoeken en mij hierover terugbellen en mij mededelen of en wanneer ik een nieuwe Iphone 4S kan verwachten. Ik ga vanmiddag mijn Iphone 4S opsturen. Ben benieuwd...

LesleyR
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:42

Re: Telfort -> Iphone 4s -> Geen Service/Ongeldige simkaart

Ongelezen bericht door LesleyR »

ronbak12 schreef:Heb mijn Telfort abonnement 2 weken geleden verlengd en ook voor de Iphone 4S gekozen.
En jawel ook de zelfde problem. 3x een nieuwe chip geprobeerd maar zonder succes. Nu wil Telfort dat ik mijn telefoon opstuur "ter reperatie". Niet dat de telefoon kapot is maar dat deze ingesteld/afgesteld moet worden (aldus een helpdeskmedewerker). Weet iemand wat ze daar bij Telfort dan gaan doen. En waarom kan ik dat zelf niet of kunnen ze dat in een Telfortwinkel niet?

Daarnaast ben ik mijn telefoon voor ongeveer 2 weken kwijt. Ronduit belachelijk. Telfort wist voordat ze mij dit aanbod deden dat de Iphone 4S problemen geeft. VERMELD DAT DAN! Nu ben ik 175 euro armer en ben zoals het er nu uitziet mijn telefoon 2 weken kwijt (Een tijdelijk vervangende telefoon zit niet in de service van Telfort). Of het probleem na "reperatie" opgelost is is voor mij ook nog maar de vraag. Telfort dit is geen service. Ik ben zeker 8 jaar aangesloten bij telfort maar als ze nu niet met een betere oplossing komen sluit ik nooit meer een abonnement bij Telfort af!

-- Update --
Lees op het telfortforum het volgende (door de moderator van Telfort Webcare, http://forum.telfort.nl/topic10773-360.html (pag 25)):

Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s

Re: Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s

door Telfort webcare » di 24 jan 2012, 10:08

Om tot een oplossing te komen moet de telefoon echt opgestuurd worden. Het is niet mogelijk om het toestel om te ruilen in de Telfort winkel. De reparatieprocedure is aangepast. Stuur uw telefoon op naar Teleplan en uw telefoon wordt gelijk omgeruild voor een nieuwe iPhone 4S. Teleplan (E-repair) heeft nu voldoende voorraad om al jullie verzoeken snel af te handelen. Heeft u de iPhone 4S zelf gekocht bij Apple? Neem dan contact met hen op voor de mogelijkheden.

Laïla
Telfort webcareModerator
-----------------------------------------------------------------------------------------
Bij klantenservice en ook bij de speciale Iphone afdeling van Telfort waren ze niet op de hoogte van dit bericht. Men gaat dit uitzoeken en mij hierover terugbellen en mij mededelen of en wanneer ik een nieuwe Iphone 4S kan verwachten. Ik ga vanmiddag mijn Iphone 4S opsturen. Ben benieuwd...
Jij hebt misschien nog wel geluk. Het probleem is nu volledig bekend bij Telfort althans dat beweert Telfort nu, maar voordat het bekend was konden ze niks betekenen enigste wat je kon doen was bellen naar klantenservice en daar wisten ze dan niks. Daarna mocht je je telefoon opsturen en dan voerde ze een update aan die je allang had uitgevoerd of constateren ze geen defect.

Beste is toch opsturen, want het thuis laten liggen heeft totaal geen zin. Je kan dan er niks mee en Telfort zelf zegt dat het opgestuurd moet worden.

Hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Lesley

JohnLandgraaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2012 10:02

Re: Telfort -> Iphone 4s -> Geen Service/Ongeldige simkaart

Ongelezen bericht door JohnLandgraaf »

Hier hetzelfde probleem. Zonder aanleiding springt mijn toestel (Iphone 4s) op "ongeldige simcard". Wanneer ik het toestel dan uitzet en weer aanzet dan gaat het weer een tijdje goed.. Totdat...

Bellen met Telfort heeft geen zin.... Levert enorm veel frustratie op.

Ik ga proberen om as. vrijdag naar de Telfortwinkel te gaan. Niet da ik daar veel verwachtingen van heb, maar ja.
Wat moet ik anders?

Gesloten