LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
cv

klacht!!!

Ongelezen bericht door cv »

Hallo allemaal,

Vandaag iets moois meegemaakt met UPC:(
Ik had een monteursafspraak voor Priority voor vanadaag tussen 08:00 en 13:00 uur,maar om 13:30 nog niemand te zien,bel ik op,zeggen ze: de monteur komt morgenochtend en niet vandaag hij staat op morgen in gepland!

Terwijl ik voor vandaag heb afgesproken!

Grrrrrrrr I'm angry!!!

nala

Re: klacht!!!

Ongelezen bericht door nala »

had je de afspraak schriftelijk bevestigd gekregen?

huso

Ongelezen bericht door huso »

UPC betekent niet voor niets U Pest Consumenten... :twisted:

Erg l u llig.

cv

Ongelezen bericht door cv »

Hallo Nala,

Helaas niet ik moest de afspraak zelf noteren.
Maar de meneer aan de tel.geloofde mij(na een paar keer gezegd te hebben dat ik voor vanmorgen had afgesproken) en zei: er is iets misgegaan.............uhuh.........yeahhhhhhh what-ever,ik heb het gelukkig zelf wel genoteerd op een memobriefje:21 april tussen 08:00 en 13:00 UPC monteur dus dat is oke :D

Sorry maarehhhhhhh.............mijn stemming is effe op het nulpunt gedaald nu........ :( They S********!

Huso: Yeahhhh indeed I agree,erg l*llig
They S*******sometimes!

mvg,cv

nala

ik vraag het omdat ik op dit moment bezig ben alle klachten jegens upc te verzamelen om ze vervolgens flink aan te pakken. Als hun een afspraak met jou hebben gemaakt en jij hebt ervoor vrijgenomen en vervolgens komt men dan niet opdagen kan je je uren die je ervoor vrij hebt moeten nemen bij UPC in rekening brengen. Ze zijn daar wel niet blij mee en werken absoluut niet vrijwillig mee. Het is alleen zo dat ik bewijs moet hebben om die uren te kunnen declareren.
En je gevoel van boosheid herken ik

En Huso idd erg goed gevonden

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als een installateur of monteur niet komt, is er een vergoeding van € 25.-.
De afspraak moet dan wel zichtbaar zijn in hun systeem.

nala

dat mochten ze willen gast. Mijn tarief ligt hoger dan € 25,00 per uur

Gast

Het is een standaard vergoeding.
Staat ook vermeld op de site.
Het spijt me trouwens, maar als jouw tarief hoger ligt dan € 25.- per uur wordt het ook ongeloofwaardig.

nala

dat is maar net wat voor vak je uitoefend gast. Bij UPC zal je daar idd niet aankomen.

Gast

Ik weet niet hoeveel je bij upc verdient.
Er zal vast wel een risicobonus inzitten.

Gast

nala,
De UPC vergoeding van 25 euro is NIET per uur, maar per gemiste afspraak. 25 euro is een daggeld voor UPC-ertjes. Vandaar dat ze niemand met een afgemaakte schoolopleiding kunnen krijgen.

Die 25 euro is eenzijdig bepaald en staat NIET in de algemene voorwaarden. Het beste kan je in zo'n geval gewoon 200 euro (8 x 25, de werkelijke schade) in mindering brengen op de afrekeningen.

Zorg wel dat je een rechtsbijstand verzekering hebt, ze zullen namelijk de zaak tot de rechter willen uitvechten.
(als de kans groot is dat je wint haken ze pas op het allerlaatste moment af (1 dag voor de zitting) om jurisprudentie te voorkomen.)

Gast

Wat een goede tip weer van deze laatste persoon.... NOT

De afspraak wordt schriftelijk bevestigd, is dat niet het geval is ieder slim nadenkende Nederlander (en die zijn er weinig te vinden op forums als deze) even zo slim om even de dag ervoor te bellen en te informeren ter bevestiging.
Dit kan bij het gratis 0800 nummer dus zeuren over wachtrijen, welke de klantenservice overigens ook al tijden niet meer heeft, heeft geen zin meer, die onzin hebben we nu al weer genoeg gehoord.

Het maar zelf bepalen van vergoedingen als welke in dit topic genoemd worden gaan weer echt alles te boven.

Een gemiddelde werknemer in Nederland krijgt echt geen €200,- voor een halve dag.(je hoeft geen hele dag te nemen,dat is een vrije keus)

Oja, sorry, iedereen heeft hier natuurlijk een goed lopend bedrijf waar hij/zij eigenaar van is of is advocaat.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Oh en Nala heel veel suc6 met verzamelen, hoe ga je alle klachten behandelen??
Net als de SP???
Niet onderbouwd, maar gewoon klakkeloos aannemen wat mensen zeggen.

Dan heeft het de zelfde uitwerking als de SP actie..... GEEN!!!!
Even voor wie het niet meer weet, actie Kabelklacht, met een hoop geschreeuw en tam tam op tv gebracht en stilletjes verdwenen zonder wat te zeggen, die zogenaamde 1500 klachten waren toch blijkbaar wat minder terecht als dat ze riepen.
En stel deze actie was terecht, wat dus niet was, 1500 klachten op 2.300.000 abonnee's........ tel maar uit, die 1500 valt heel erg mee.

Ik zeg overigens niet dat UPC geweldig is, waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Maar de reacties en vooral de manier van reageren op dit Forum is echt van een niveau om van te huilen.
Als dit de nederlandse maatschappij is dan zal het wat worden in de toekomst......NOT

nala

gast,

alles wat ik doe is onderbouwd. De klachten zullen worden aangevoerd met de daarbij behorende bewijsstukken. Nogmaals alles waar ik nu over praat is op papier te bewijzen. Voor wat betreft de gesprekken met de UPC sukkels deze staan op band en is ook te bewijzen.

nala

n.b. gast het gedrag van UPC en vooral (met name) zijn medewerkers is pas om te huilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Het blijft lachen, al die UPC medewerkertjes die op dit forum anoniem als gast reageren.

200 euro per dag is een redelijk normale vergoeding per dag. Je moet daarbij uitgaan van je brutto loon!!
Als een monteur om 11:45 komt zal je toch een hele dag vrij moeten nemen. Of kan gastje binnen soms binnen 10 minuten op zijn werk zijn?

De UPC "gasten" op dit forum geven perfect de attitude aan van hun bedrijf.
Klachten ontkennen, je kop in het zand steken, vragen naar allerlei gegevens maar daar vervolgens nooit meer iets mee doen....etc

Als UPC gast nu eens een keer een nuttige bijdrage wil doen moet hij volgende doen:
- maak jezelf bekend als UPC medewerker.
- vraag aan je supervisor of je tijd aan deze zaak mag spenderen en of je de volmacht hebt om daadwerkelijke een nuttige bijdrage te leveren.
- vraag buiten het forum om aan de klagers die zich wel bekend maken om de gegevens (NIET alles hoeft dit forum staan).
- meld op dit forum wat je nu daadwerkelijk gaat doen om het probleem op te lossen.

Vindt je dit niet een stuk nuttiger? Of volharden jullie liever in het afzeiken van klanten!!

UPC-ertjes jullie maak eens positieve reclame voor jullie bedrijf!!!
Kijk eens in de spiegel. Die negatieve reacties die jullie op deze forums geven zijn nou precies datgene wat de klanten jullie verwijten!!

merie

Ongelezen bericht door merie »

Nala,

Gesprekken die je opgenomen hebt zijn geen geldige bewijsstukken tenzij de medewerker toestemming heeft gegeven voor de opname.

nala

dat klopt, de gespreksbanden zullen dan ook niet openbaar gebruikt worden, echter we mogen wel citaten uit de gesprekken halen en dat zullen we dan ook zeker doen. Daarnaast zullen de gespreksbanden tzt aangeboden worden aan de directie van UPC zodat deze met eigen oren kan horen hoe er met de klant wordt omgegaan.

merie

Ongelezen bericht door merie »

Ik hoop voor je dat je er iets mee opschiet. Succes :wink:

Gast

Nala,

UPC mag er dan ook nog niets mee doen. Het blijft onrechtmatigmatig verkregen bewijs.

nala

klopt gast, wat echter wel is toegestaan is dat men de opname gebruikt en beluisterd. vervolgens kan men dan het personeel leren hoe je met een bepaalde klacht kan omgaan en welke opmerkingen je absoluut niet tegen de client kan zeggen en dat je nooit en te nimmer een telefoon er zomaar opgooit. Daarbij is het zo dat vooral bij het laatste er eigenlijk altijd wordt aangenomen dat de client dan wel onbeschoft is geweest zodat de medewerker de telefoon neer gooit. aan deze gesprekken kan men duidelijk opmaken dat dat absoluut niet altijd het geval is.

Gesloten