Hoi hoi, dit is niet je huiswerk!
de cijfers waren om aan te geven dat er weinig positief in onze economie te vinden is en dat daar tegenover een bedrijf staat wat WEL kan helpen om een positief resultaat in iemands leven te brengen.
En de mensen die dat dan serieus hebben opgebouwd, zijn zover gekomen door anderen te helpen. Jouw huiswerk was om dat ook eens te gaan doen! En dan had je recht van spreken toch?
Natuurlijk is dat cijfer van 9,2 miljard omzet in 2011 volgens jou gelogen. en de cijfers van 2011, die dus over de 10 miljard heen zijn gegaan, zijn natuurlijk ook niet waar.
Immers: Amway bestaat misschien niet eens! Mensen zoals ik kopen en verkopen ook geen echte producten en we krijgen daar ook niet echte winst of echte bonus over.
Gelukkig zijn er mensen zoals jij die dat soort fantasie-bedrijven door hebben!
Je snapt hopelijk dat ik met je zit te grappen (zeg het er maar even bij voor de zekerheid).
Als ik echte producten kan kopen, en ik ken velen die dat ook doen, dan is er omzet. Ze betalen vervolgens mij bonus...al vele jaren prompt.....
Let op: als ze mij wel betalen, dan zullen ze dus ook die anderen betalen.
Waar zouden ze dan volgens jou om moeten gaan liegen? welk nut zie jij daar?Philips maakte laatst hun kwartaalcijfers bekend... ook gelogen zeker, en weet je de cijfers van Akzo, Skania, Toyota en Albert hein? Die maken ze zelf bekend, en dan liegen ze om jou voor de gek te houden....
It's all a conspiracy.....
Maar ik snap je wel hoor. Als je je leven lang financieel moeilijk zit, denk je al gauw dat de wereld tegen je is. En dan zijn mooie verhalen moeilijk te verteren. (En stel dat ze dan nog waar zijn ook....) In de middeleeuwen wilden de mensen niet geloven dat de aarde rond was, terwijl de geleerden het konden aantonen.
Maar het volk zette de geleerden liever op de brandstapel, dan hun paradigmas te herzien.
Nu lachen we om de stommiteit van die ongeletterden.
Kom eens langs en ga eens mee naar Ada Michigan (hoofdkantoor van Amway), misschien dat jij dan ook ziet dat de aarde rond is en Amway echt bestaat.
Robert Kiyosaki, Donald Trump, Bill Clinton, George Bush en vele anderen ("de geleerden") zijn enthousiast over Amway. En ze staan niet op de loonlijst, en ze hebben er ook geen financieel voordeel bij om er positief over te zijn.
Dus waarom zouden ze met hun goede verstand dan tegen de armen roepen: stap in MLM?
Nu eerst maar weer terug naar je huiswerk?
Ik ga geen nieuwe feed meer lezen, het was weer even leuk zo toch?