LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smart media services
smart media services
Wie is bekend met dit bedrijf?
Enige weken geleden boden ze werk aan via marktplaats.nl als sms operator. Nieuwschierig als ik ben heb ik toen gereageerd. Ik kreeg vandaag een standaard mailtje met de bedoelingen van het werk. Achter je pc chatten. Nu hebben ze ook een loonbelastingverklaring opgestuurd. Je moet een legitimatie bewijs opsturen en je krijgt je loon netto op je rekening. Het verdiend niet super maar ben toch wel bereid het te gaan proberen. Alleen..iets houd me tegen door al je persoonlijke gegevens op te sturen.
Wie o wie kent dit bedrijf.
Enige weken geleden boden ze werk aan via marktplaats.nl als sms operator. Nieuwschierig als ik ben heb ik toen gereageerd. Ik kreeg vandaag een standaard mailtje met de bedoelingen van het werk. Achter je pc chatten. Nu hebben ze ook een loonbelastingverklaring opgestuurd. Je moet een legitimatie bewijs opsturen en je krijgt je loon netto op je rekening. Het verdiend niet super maar ben toch wel bereid het te gaan proberen. Alleen..iets houd me tegen door al je persoonlijke gegevens op te sturen.
Wie o wie kent dit bedrijf.
Re: smart media services
Hee miekje,
Ben je al wat wijzer geworden over dit bedrijf? Heb je het toch gedaan?
Ben je al wat wijzer geworden over dit bedrijf? Heb je het toch gedaan?
Ik heb nog geen papieren opgestuurd. Ik moet er eerst toch even over nadenken. Ik heb even gegoogeld maar leverde niets op over het bedrijf.
Ik ben gewoon zo benieuwd of er mensen zijn die voor hun werken.
Ik ben gewoon zo benieuwd of er mensen zijn die voor hun werken.
Nou ik ben ook even gaan zoeken naar dat bedrijf, maar wat jij al zei, het komt nergens voor op het Internet. Ze hebben volgens mij ook geen website.
Maar ik denk persoonlijk dat het gaat om een betaalde SMSdienst dat jij moet antwoorden op verstuurde SMS berichten van gebruikers die gebruik maken van een betaalde SMS dienst. Bijvoorbeeld een erotische SMS-dienst. Vaak zie je in kranten e.d. dat je een SMS kan sturen naar een dame, en ik denk dat jij dan die berichten moet verzinnen en versturen. Dit doe je dan met je PC. Maar ik kan het fout hebben.
Maar ik denk persoonlijk dat het gaat om een betaalde SMSdienst dat jij moet antwoorden op verstuurde SMS berichten van gebruikers die gebruik maken van een betaalde SMS dienst. Bijvoorbeeld een erotische SMS-dienst. Vaak zie je in kranten e.d. dat je een SMS kan sturen naar een dame, en ik denk dat jij dan die berichten moet verzinnen en versturen. Dit doe je dan met je PC. Maar ik kan het fout hebben.
Ja ik ben bijna er zeker van dat dat het is. Maakt mij niet uit maar het gaat mij er dus om dat ik mijn pesoonlijke gegevens aan hun door geef.
Ik zal er vanavod eens goed naar kijken en laat het je weten. Heb je trouwens interesse? Oh en ik heb ook nog even gekeken bij de kamer van koophandel..daar staan ze trouwens ingeschreven.
Ik zal er vanavod eens goed naar kijken en laat het je weten. Heb je trouwens interesse? Oh en ik heb ook nog even gekeken bij de kamer van koophandel..daar staan ze trouwens ingeschreven.
hallo miekje
ben niet bekend met dit bedrijf. maar er staan nog meer van die rare advertenties op het internet. er bestaat nu ook zoiets als mystery shoppen voor een bedrijf en daar krijg je ook geld voor. maar net als jij vind ik dat ze te veel van je moeten wetengroetjes
ben niet bekend met dit bedrijf. maar er staan nog meer van die rare advertenties op het internet. er bestaat nu ook zoiets als mystery shoppen voor een bedrijf en daar krijg je ook geld voor. maar net als jij vind ik dat ze te veel van je moeten wetengroetjes
Nou interesse heb ik niet. Maar toch vraag ik mij af hoe de regels in dit wereldje zijn. Zo aan de papieren wat je kreeg lijkt het wel of je gewoon in dienst komt bij hun. Wat zijn je verplichtingen? Werktijden? Heb je een contract? En aller belangrijkste is: wat verdien je? Je hoef dat niet hier te vertellen, maar zijn dat zaken die jouw bekend zijn (gemaakt)? Je zal toch wel een handtekening onder een contact moeten zetten?
hallo,
Weet jij al wat meer van dat bedrijf, ik heb nl ook de papieren in huis liggen en weet eigenlijk niet wat ik moet doen
groetjes Anne
Weet jij al wat meer van dat bedrijf, ik heb nl ook de papieren in huis liggen en weet eigenlijk niet wat ik moet doen
groetjes Anne
Hoi Anne,
Ik heb de gok gewaagd en werk nu al voor ze.
Ik heb het nog eens nagevraagd maar in principe is het ok. Je geeft een week van te vooren op wanneer je wilt werken.Ze werken in blokken. NU vind ik die blokken wel erg lang en ik ben van plan dit ongeveer 2 maandne te doen en dan te kijken of dit nog een beetje te doen is. Ze vertellen je dat je makkelijk 100 a 150 berichten haalt maar mij lukt dat niet dus kost het je veel tijd voor weinig geld.Maargoed ik heb iedere euro nodig en doe het alleen als ik dus echt tijd heb.
Succes en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het.
Groetjes,Mieke
Ik heb de gok gewaagd en werk nu al voor ze.
Ik heb het nog eens nagevraagd maar in principe is het ok. Je geeft een week van te vooren op wanneer je wilt werken.Ze werken in blokken. NU vind ik die blokken wel erg lang en ik ben van plan dit ongeveer 2 maandne te doen en dan te kijken of dit nog een beetje te doen is. Ze vertellen je dat je makkelijk 100 a 150 berichten haalt maar mij lukt dat niet dus kost het je veel tijd voor weinig geld.Maargoed ik heb iedere euro nodig en doe het alleen als ik dus echt tijd heb.
Succes en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het.
Groetjes,Mieke
lijkt me een erg leuke baan
ik heb een poosje voor de babbelbox gewerkt
het verdiende niet veel, maar aangzien ik een behoorlijke kletsmajoor ben was het een leuk extraatje
daarna heb ik even voor een s*xlijn gewerkt
maar dat lag niet in mijn straatje en dus verdiende ik daar minder mee
+ dat zij altijd op een lager aantal minuten stonden dan ik.
ik ben met beide gestopt
maar jou werk lijkt me best gaaf
groetjes en veel plezier ermee
dorien
ik heb een poosje voor de babbelbox gewerkt
het verdiende niet veel, maar aangzien ik een behoorlijke kletsmajoor ben was het een leuk extraatje
daarna heb ik even voor een s*xlijn gewerkt
maar dat lag niet in mijn straatje en dus verdiende ik daar minder mee
+ dat zij altijd op een lager aantal minuten stonden dan ik.
ik ben met beide gestopt
maar jou werk lijkt me best gaaf
groetjes en veel plezier ermee
dorien
Hoi Miekje
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb nog een vraagje aan je, hoe zit het met de belastingdienst verder met opgeven, krijg je van het bedrijf een loonstrook.
je moet natuurlijk elk jaar de belastingaangifte invullen en dan heb je dat wel nodig.
Groetjes Anne
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb nog een vraagje aan je, hoe zit het met de belastingdienst verder met opgeven, krijg je van het bedrijf een loonstrook.
je moet natuurlijk elk jaar de belastingaangifte invullen en dan heb je dat wel nodig.
Groetjes Anne