LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jetcars............een not go area!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
spronk1966

Jetcars............een not go area!

Ongelezen bericht door spronk1966 »

Maken mooie reclame op marktplaats over een te koop staande auto's
Als je hun belt om info over een auto dan kan men niet meer vertellen omdat auto of buiten staat of op andere locatie.
Ben toch maar in auto gestapt en daarheen gereden,bij aankomst viel mij direckt al op wat een vreemd volk daar allemaal rond loopt.
Hebben eindelijk auto gevonden waarvoor we kwamen maar deze zag er in verre niet uit zoals op advertentie .
De Apk's die daar worden gedaan kan niet anders dan dat deze gedaan worden met de hand voor de ogen of de ogen geheel gesloten.
Mensen koop een auto bij een andere garage of particulier want dit bedrijf is verre van zuivere koffie.
Me vrouw vroeg gelijk de sleutels van onze eigen auto want die voelde zich niet happy met als die arabieren die daar rond lopen .
De wc's zijn goor en dat zegt dan vind ik al genoeg van hoe deze eigenaren zijn .
Zo zijn ze niet alleen maar zo zien ze er ook uit.!

De autos voldoen zeker niet zoals in advertenties beschreven en als ik andere verhalen lees dan adviseer ik niemand omdaar wat te kopen.

Dus JETCARS ROTJEKNOR een NO GO ZONE !!!

madfred

Re: Jetcars............een not go area!

Ongelezen bericht door madfred »

Als je Jet cars had gegoogeld, had je je de rit kunnen besparen.

spronk1966

Ongelezen bericht door spronk1966 »

Ik wist dat het geen goede tent was maar moest toevallig voor een andere auto in Rotjeknor zijn en dacht ga maar eens kijken maar inderdaad daarvoor extra daarheen te rijden is geen optie

Inquisitar

Ongelezen bericht door Inquisitar »

madfred schreef:Als je Jet cars had gegoogeld, had je je de rit kunnen besparen.
Zoals Madred zegt, Google is your friend. Het is natuurlijk niet niet voor niets dat deze lui in 'Undercover in Nederland' te zien waren.

ben_cal

Ongelezen bericht door ben_cal »

U zoekt een goedkoop auto??? dan krijg je een goedkoop auto... ik zie op marktplaats meer dan 500 auto's staan van jetcars, dan begrijp ik goed dat je de informatie van alle auto niet kan onthouden. ik ken twee mensen die daarzo een auto hebben gekocht. korte tijd later gebreken, niet zeuren laten maken en door rijden is mijn tip. anders moet je een auto kopen MET garantie en de juiste prijs betalen.

floride61

Ongelezen bericht door floride61 »

ze hebben mij opgelicht. ik heb mijn auto willen verkopen via een website. die brachten mij in contact met jetcars. ik daarheen en na een uur wachten ja ik geef je niet meer dan 100 euro voor de moeite om hierheen te komen. nu wil ik daarmee niet akkoord gaan en naar huis maar dan krijg je te horen of je dan even 60 euro wil betalen omdat ze naar de auto hebben gekeken. en als toppunt krijg je te horen dat de auto niet wordt terug gegeven nu staat mijn auto te koop op marktplaats namelijk deze link

http://auto.marktplaats.nl/volvo/531387 ... ind=3&fs=1

mensen kijk dus uit met jetcars het zijn oplichters. ook sjoemelen ze met chassisnummers dus kijk uit alsjeblieft

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je €100 accepteerde en zij hebben ook kosten, adverteren op marktplaats is ook niet gratis en als je hem enkele weken laat staan is de accu meestal ook leeg.
Dus ook zij hebben kosten en €100,- inkoop en deze prijs is eigenlijk best redelijk.

U had elders op de sloop tenminste €150,- gekregen want dat ik de KG prijs en de mogelijke te verkopen delen dus U had beter naar een sloperij bij mijn in de buurt kunnen rijden.

Zelf via www.autoscout24.nl zonder kan ook nog.
Ik ben daar tevreden over en krijg je meestal een redelijke prijs mits de auto nog redelijk bruikbaar is.

ben_cal

Het is een Ideale sloopauto. ik had ook niet meer dan 100 euro geboden. dat u met zo'n auto via een website probeert te verkopen. zo'n auto is met nieuwe APK maximaal 500 euro waard. Hij staat tenminste niet duur. probeer deze auto maar eens zelf te keuren.

floride61

ik heb 100 euro als aanbetaling geaccepteerd en hij is nu door hun te koop gezet op mp. ik had hem te koop op ikwilvanmijnautoaf.nl

er was een bod van hun 330 euro waar we ook een contract voor hadden.
vuile oplichters zijn het.

de auto kan niet apk gekeurd zijn want er was van alles mis mee onder andere geen remmen.

en binnen een dag zou die gekeurd zijn. denk het niet! pure oplichterij :twisted:

floride61

trouwens geen ideale sloopauto want ik ben er nog geen week geleden mee van spanje naar nederland gereden.
en hij heeft een nieuwe motor gehad dus sloop nee absoluut niet!

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

floride61 schreef:trouwens geen ideale sloopauto want ik ben er nog geen week geleden mee van spanje naar nederland gereden.
en hij heeft een nieuwe motor gehad dus sloop nee absoluut niet!
U durft wel, van Spanje naar Nederland te rijden met een auto waar vanalles mis mee is, onder andere de remmen!
de auto kan niet apk gekeurd zijn want er was van alles mis mee onder andere geen remmen.

Pieter den haag

Ongelezen bericht door Pieter den haag »

Hey,
Dat is mijn oude volvo!!!

ben_cal

Floride61 Jouw verhaal heeft twee kanten. je zegt dat de auto van alles mis is en het is geen sloop auto?? ondanks dat ik geen liefhebber ben van jetcars vind ik dat u een beetje moet inhouden om zomaar iemand een oplichter te noemen. Als u een bod had van 330 euro had u aan deze persoon verkocht. Waarschijnlijk heeft deze persoon niets van zich zelf laten horen, zoals het altijd gaat. Ik verkoop ook auto's krijg dagelijks biedingen via MP of mail maar 90% laat verder niets van zich horen. Ik denk dat u blij mag zijn dat u van uw auto af bent en verder moet gaan met uw dagelijke bezigheden. Een handelaar (dus zo ik ook) koop een auto omdat hij denkt eraan te kunnen verdienen. veel of weinig, dat is dan zijn probleem. Zelfs een sloop verdient aan uw sloop auto, anders zouden zij het niet inkopen, toch?? Het is een soort, dat u uw afgedankte goederen dump en achteraf zeur dat iemand ermee aan wil verdienen. Als u zelf het beter kon doen, had u de auto APK moeten keuren en dan te koop zetten, kijken of u het redt??

Ik denk dat deze forum best serieuzere zaken mogen besproken worden en niet dit soort zeur over een sloop auto? ik denk dat iedereen weet wat ik ermee bedoel. De groeten aan iedereen...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

floride61 schreef:ze hebben mij opgelicht. ik heb mijn auto willen verkopen via een website. die brachten mij in contact met jetcars. ik daarheen en na een uur wachten ja ik geef je niet meer dan 100 euro voor de moeite om hierheen te komen. nu wil ik daarmee niet akkoord gaan en naar huis maar dan krijg je te horen of je dan even 60 euro wil betalen omdat ze naar de auto hebben gekeken. en als toppunt krijg je te horen dat de auto niet wordt terug gegeven nu staat mijn auto te koop op marktplaats namelijk deze link

http://auto.marktplaats.nl/volvo/531387 ... ind=3&fs=1

mensen kijk dus uit met jetcars het zijn oplichters. ook sjoemelen ze met chassisnummers dus kijk uit alsjeblieft
Ik weet niet wat je verwacht had, maar de 490 euro die ze nu vragen vind ik al teveel. Sorry. Ik zou hem niet eens gratis willen hebben.

En ja, niet ten voordele van jetcars, de reputatie is er nu eenmaal, maar ook hun zullen moeten verdienen, denk je ook niet?

En dat bod van 330 euro, dat was zeker van een particulier die er ook geen 490 euro voor over had? En dan nog, een bod is een bod, geen koopovereenkomst. Dikke kans dat de bieder, ALS hij al langs komt, direct rechtsomkeert, of nog een flink stuk van de prijs afpraat.

Pieter den haag

Wat ik niet begrijp is dat er wel een nieuwe motor in is gegaan maar dat er niet ff nieuwe schijven en blokken voor opgezet zijn. Dat kost je In totaal € 100,--. + 2 bandjes ook 100€ en klaar.

witte angora

Wat dacht je van een setje wieldoppen van een paar euro, dan ziet het ding er meteen een stuk appetijtelijker uit. Of: de radio er in laten zitten, zoveel zal dat ding toch ook niet waard zijn geweest?

Pieter den haag

:)

floride61

de bod van 330 was van jetcars en aangegaan in een koopovereenkomst.
jetcars heeft hem op mp staan ik niet. ik had deze gekocht en een andere nieuwere motor erin gezet omdat hij binnen een maand na aankoop in stukken ging. nu ben ik ook nog een mijn inkomsten kwijt en kon niet mee voor de auto betalen. dus reden verkoop. maar dat jetcars zegt dat er een nieuwe apk op zit is belachelijk. ik heb een vriend van mij erheen gestuurd en weet je? geen remmen problemen met kleine andere dingen maar wel een apk van 3 dagen geleden. beetje raar toch. dus conclusie. het zijn oplichters. met een grote woning in rotterdam van al die arme mensen die ze oplichten :evil:

witte angora

de bod van 330 was van jetcars en aangegaan in een koopovereenkomst.
Dat bod was ongezien neem ik aan? En ja, dan kijken ze naar de auto, zien dat er nauwelijks apk op zit, en remmen die op hun eind lopen (maar blijkbaar nog wel apk-waardig zijn), dan kan ik me voorstellen dat hun oorspronkelijke bod geen stand kan houden.

Maar nogmaals, niet om jetcars te verdedigen, ik zou er ook niet heen gaan. Maar ik zie ook wel een beetje een andere kant van het verhaal, eerlijk gezegd.

floride61

ja ongezien maar het was een bod vastgelegd in een contract MET vermelding van alle gebreken. en nee niet apk waardig want er zitten geen remmen op.op de voorkant dan. en een contract is een contract. onaangezien wat. ze wisten van de gebreken en ik had fotos gestuurd van alle mankementen. :evil: het is niet een apk waardige auto. dus ja jammer voor de mensen die de auto kopen.

Gesloten