LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie Shell Philips levert product niet.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Wendelly
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2012 19:03

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Ongelezen bericht door Wendelly »

Eigenlijk wordt ik er zo simpel van, ookal is philips, philips, dingen kunnen altijd mislopen. Zoals bij elk bedrijf of wat dan ook.
Wanneer het goed verloopt hoor je niemand, ja ik zag toevallig 1 positief berichtje! jeuj!
Waar ik steeds meer achter kom, is het feit dat veel nederlanders te makkelijk beginnen te ( of al ) denken dat een 'online shop' altijd maar alles op voorraad heeft. :roll:
Als u in een winkel bent en ze hebben een maat m al een tijdje niet, of uw favoriete product is er al een tijdje niet voorradig, of iets dergelijks ( ik denk dat iedereen in real life dit wel heeft meegemaakt) , ga je toch ook niet zo'n drama maken... en meteen radareren ?? Maar ho, bij een online shop is alles in de gedachtenen, blijkbaar wel voorradig en alles loopt goed zonder een probleem.
Ja het is idd zeer vervelend wanneer je niets hoort of net als mevr. Nikita '3 kwartier' in de wacht moet wachten tot een medewerker u helpt. Maarja gelukkig is het wel een 0800 nr. en gelukkig hebben we een handsfree en gelukkig vecht u wel voor uw recht, want u belt! Daar gaat het toch om?
En wanneer er excuses worden aangeboden of alternatieve oplossingen worden aangeboden is dat ook weer niet goed, jeetje wat een mensen ! Als dit alles ook niet gedaan wordt, zijn de medewerkers asso. pff

Mensen denken dat ze tegenwoordig niet langer dan 1 min, en geloof me zelfs bij 1 min is het voor sommige te lang, hoeven te wachten, maar.. Welkom in het drukke leven van de callcenter.
U wilt goed geholpen worden, ja soms kost dat wat tijd. En wat goed gedaan moet worden, kost nu eenmaal tijd.
Nee ik zeg niet dat het netjes is als je al zolang op een geldbedrag die maar niet gestoord wilt worden en of een verkeerd product ontvangt, maar besef nu wel dat is het risco met online winkelen.
Maar ik verwacht niet van philips dat ze dat allemaal express doen,
Alsof er bij het bedrijf waar u nu werkt, alles goed loopt :S

Ik heb bijvoorbeeld na 1 maand nog steeds geen product van Imalo ontvangen, hier ben ik ook mee bezig. Maar ik ga er geen grote drama over maken want ik weet dat ik de risico heb genomen om iets online te bestellen, en nu wacht moet ik ook afwachten of ik mijn product uiteindelijk krijg of dat ik mijn geld terug ontvang.
Maar ik geloof erin dat ik uiteindelijk wel geholpen ga worden, ookal moet ik een paar min. in de wacht staan of mailtjes sturen. Dit hoort er nu eenmaal bij.

Sommigen van jullie doen echt te moeilijk en houden er geen rekening mee dat ze bij de online shop u, zo goed mogelijk willen helpen, en als het fout gaat, kost dat idd soms een paar uur of een paar dagen,
Het is geen sprookje dat het bij u meteen geregeld wordt, wake up!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Ongelezen bericht door Jolijn »

want ik weet dat ik de risico heb genomen om iets online te bestellen,
Risico?
Dat zou het niet moeten zijn.

Wendelly
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2012 19:03

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Ongelezen bericht door Wendelly »

Nee oke, dat is ook zo. Daar hebt u ook helemaal gelijk in; het zou geen risico moeten zijn. Maar tegenwoordig is het dat wel :)

lvdl
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2011 21:47

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Ongelezen bericht door lvdl »

wendelly, je hebt gelijk zolang het past binnen redelijkheid en billikheid. want nederland is het land van redelijkheid en billikheid.
ik heb gisteren toevallig mijn geld terug gekregen van iets wat ik in november 2011 besteld heb. dat is niet redelijk en billik. uiteindelijk heb ik via klacht.nl en dit forum de aandacht gekregen van philips. problemen met online shoppen los je dus ook online op.welkom in 2012.
het probleem waar het hier om gaat is de communicatie en bereikbaarheid van philips. we hebben geduld en respect voor philips in alle redelijkheid maar dit hebben ze gewoon niet goed gedaan.

Shreefman
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2011 16:34

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Ongelezen bericht door Shreefman »

Uiteindelijk is na tussenkomst van een dame van Philips Consumer Lifestyle de zaak opgelost op een zeer prettige en klantvriendelijke manier.

Moet terugnemen dat Philips niet weet wat klanttevredenheid is. Blijft wel staan dat de Webshop het nodige aan de communicatie moet verbeteren. Van een organisatie als Philips is dat iets wat je toch wel mag verwachten.

riagodschalk
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2011 17:24

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Ongelezen bericht door riagodschalk »

eerste week januari een citruspers besteld. het gehele traject doorlopen via de site Shell naar Philips. bij het betalen ging het fout, daarna werkte de codes niet meer. gebeld naar Shell. nee, je moet bij Philps zijn. nu blijkt de betaling is afgebroken omdat het artikel niet op voorraad is. het komt waarschijnlijk volgende week binnen. nu 7 febr. nog steeds niet. De actie vind ik daarom uiterst droevig. Je moet het zelf maar uitzoeken. Philips vindt de actie geslaagd, maar weet en denkt niet aan alle gedupeerden

Robo1993
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2012 10:58

Re: Actie Shell Philips levert product niet.

Ongelezen bericht door Robo1993 »

Ik heb ook een probleem met deze actie. Namelijk dat ik de Shell bonnen heb kunnen omwisselen voor een kortingscode voor een apparaat dat nooit op voorraad is geweest. Zelfs niet één minuut nadat ik de code heb gekregen. Aangezien ik het hele verhaal al geschreven heb voor een ander forum plaats ik deze hier ook omdat ik hoop op een snellere afhandeling.

Ik heb op 29 januari een Philips AquaTouch scheerapparaat (AT890/16) besteld via de Shell kortingsbonnenactie. Ik heb toen een Philips promotionele code gekregen waarmee ik bij de Philips webshop het apparaat zou moeten kunnen bestellen. Helaas was deze toen uitverkocht waarna ik naar Philips klantenservice heb gebeld en mij verteld werd dat ik de site maar in de gaten moest houden en moest bestellen wanneer dat weer kon. Dat heb ik dus de daaropvolgende drie dagen gedaan, maar helaas zonder succes. Er raakten zelfs steeds meer artikelen uitverkocht en ik was bang dat er voor 12 februari helemaal geen mogelijkheid meer zou komen om het apparaat te bestellen. Ik stelde toen (11 dagen voor het einde van de actie...) de volgende vraag per e-mail: "Hoe gaan we dit nu oplossen? Krijg ik na 12 februari nog de mogelijkheid om mijn bestelling te plaatsen? Ik heb tenslotte bewijs dat ik het apparaat via de Shell site besteld heb." Philips zegt altijd binnen drie dagen te antwoorden: ik wacht nu nog op het antwoord... Vervolgens chat ik op 11-02-2012 met een Philips medewerker die mij verteld maandag met de shop te bellen, zij zouden wel begrijpen dat de situatie ervoor heeft gezorgd dat ik nog geen bestelling heb kunnen plaatsen. Ik leg aan de chat medewerker uit dat ik bang ben dat ik dan te horen krijg dat de actie verlopen is, maar dat was volgens die meneer niet nodig. Dus ik bel Maandag 13-02 en wat zeggen ze: "de actie is verlopen... Wij kunnen u niet helpen. U kunt een klacht indienen." Ik wordt dus van links naar rechts en weer terug gestuurd om een fout van jullie en Shell (ik kon op de Shell site de bonnen inruilen voor een kortingscode voor een artikel dat niet op voorraad was, is en komt...). Ook is mij, tot verbazing van de laatste telefoniste die ik aan de lijn heb gehad, nooit verteld dat ik ook andere artikelen met die bon kon bestellen. Aangezien ik nooit een antwoord op mijn email heb gehad terwijl ik die ruim op tijd (11 dagen voor het einde van de actie) gestuurd heb wens is gewoon een passende oplossing die mij in staat stelt om alsnog heb betreffende scheerapparaat (AT890) of een vergelijkbaar apparaat voor de zelfde prijs te bestellen (€50,-). Zo niet ga ik verdere stappen ondernemen, want dit ruikt gewoon naar oplichting eerste klas... Verder hoop ik dat ik nu wel een passende reactie krijg, want daar heb ik wel behoefte aan na twee telefoontjes, één onbeantwoorde mail en een chatsessie die allen op niks zijn uitgelopen...

Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, R.


Gesloten