Ehm. Nee. Er staat:CaptainSlow schreef:Volgens mij staat in het eerste bericht duidelijk dat dit ook gebeurd is.Telfort webcare schreef:@All,
Deze vraag had hij/zij ook aan de betreffende medewerker kunnen stellen?
Daphne
Ook voor de laatste met het 800-euro nummerbehoud probleem...Deze medewerker heeft mij verteld BINNEN 10 DAGEN mijn iPhone 4 per post te zullen ontvangen. Verder heeft hij niets gezegd over de ingangsdatum van het abonnement, waardoor ik het gedachte bleef krijgen dat alles per direct in zou gaan.
Ik weet het niet hoor, maar dat zijn toch allemaal zaken waar je naar vraagt? Natuurlijk krijg je meteen een werkende SIM mee, maar bij de meeste providers gaat het abonnement pas in op de datum dat het nummer wordt overgezet. Het idee is dan dat je tot die dag met je oude SIM blijft bellen. Meestal betaal je ook pas vanaf het moment dat het nummer is overgenomen. Dat was bij mijn overstap van T-mobile naar Hi i.i.g. wel zo, ookal kreeg ik wel meteen een actieve SIM en mijn nieuwe toestel mee destijds.
Waarom laat je je niet gewoon van tevoren volledig informeren, maar ga je er vanuit dat het zo is als jij denkt dat het zou moeten zijn? Het probleem dat hier boven beschreven wordt kan ik me echt niet in vinden. Wel jammer dat de verkoper het niet zelf even vermeldt, maar goed: Je kan het ook gewoon vragen.