Januari 2011 bij Mediamarkt scheerapparaat uit de 5-serie gekocht. Daar ik € 50 zou terugkrijgen heb ik alle gevraagde informatie meteen opgestuurd.
10 september mail gestuurd naar PG Consument Highco Data dat ik bedrag nog niet ontvangen had. Ik kreeg als antwoord dat het bedrag naar verkeerde rekening zou zijn overgemaakt. Mijn mail zou zijn doorgestuurd naar het hoofdkantoor en men was in afwachting van een terugkoppeling hierop.
31 oktober opnieuw mail gestuurd. 1 november kreeg ik als antwoord dat men nog geen reactie had ontvangen.
8 december brief gestuurd aan Procter & Gamble. Kreeg als antwoord dat men mij niet van dienst kon zijn, daar alle promoties door Highco Data worden afgehandeld.
27 december mail gestuurd naar Highco Data en gevraagd naar contactgegevens van degene die kon zorgen dat ik die € 50 zou terugkrijgen. Hierop geen antwoord ontvangen.
9 januari weer mail gestuurd. Kreeg als antwoord dat men nog niets van het hoofdkantoor had vernomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld-terug-actie scheerapparaat Braun
-
Re: Geld-terug-actie scheerapparaat Braun
ook ik heb in dec 2011 een braun 7 serie gekocht vanwege de actie.
Ontving net een brief van highco data, dat de streepjescode er niet bijzat, die was er op geplakt, als ik hem niet snel opstuur krijg ik geen geld en de 6 weken verwerkingstijd gaat weer in.
Ik kan geen tweede streepjescode insturen, die heb ik niet meer.
Tot op heden geen reactie van Braun, traag en erg klant onvriendelijk.
Ik denk dat ze het hebben uitbesteed aan een bedrijf dat winst maakt op klanten die geen bon insturen en op afgewezen klanten. m.a.w. hoe meer ze afwimpelen hoe meer ze verdienen.( zoals het oude bonnetjes systeem)
Het gedoe om die 100 Euro terug te krijgen is zo vervelend, dat ik overweeg alles maar gewoon terug te geven in de winkel, dan kan ik de 199 helemaal verliezen, maar dan ben ik wel van veel gedoe af.
Ontving net een brief van highco data, dat de streepjescode er niet bijzat, die was er op geplakt, als ik hem niet snel opstuur krijg ik geen geld en de 6 weken verwerkingstijd gaat weer in.
Ik kan geen tweede streepjescode insturen, die heb ik niet meer.
Tot op heden geen reactie van Braun, traag en erg klant onvriendelijk.
Ik denk dat ze het hebben uitbesteed aan een bedrijf dat winst maakt op klanten die geen bon insturen en op afgewezen klanten. m.a.w. hoe meer ze afwimpelen hoe meer ze verdienen.( zoals het oude bonnetjes systeem)
Het gedoe om die 100 Euro terug te krijgen is zo vervelend, dat ik overweeg alles maar gewoon terug te geven in de winkel, dan kan ik de 199 helemaal verliezen, maar dan ben ik wel van veel gedoe af.
Ook mijn zoon heeft in December 2011 een Braun scheerapperaat gekocht, gelijk alles gepost, nog steeds geen 100 euro terug, heeft inmiddels al 4 keer contact gehad met Braun, telkens wordt er gezegt dat het geld word overgemaakt, maar niets hoor... zeer slechte service BRAUN!!!!!!!
Wanneer was dat geweest in december ? En wat stond er in de actievoorwaarden over de termijn van betaling ? Meestal is daar iets over te vinden.tooske62 schreef:Ook mijn zoon heeft in December 2011 een Braun scheerapperaat gekocht, gelijk alles gepost, nog steeds geen 100 euro terug, heeft inmiddels al 4 keer contact gehad met Braun, ....
Mijn ervaring met verschillende van dit soort acties is dat het doorgaans minimaal 6-7 weken duurt en soms zelf een maand of 2 à 3.
Dan is het nog de vraag wanneer in december een en ander verzonden is. De post kan er best wat langer over doen met de decemberdrukte of feestdagen.
In december een staafmixer gekocht vanwege de geldterugactie. Actievoorwaarden nauwkeurig doorgelezen en alles volgens voorschriften opgestuurd, nu krijg ik een brief dat de streepjescode zou ontbreken. Zie het maar eens te bewijzen. Zijn er meer mensen met deze klachten? Ik heb een braun vermoeden dat Braun het heeft uitbesteed aan een onbetrouwbare firma die onder terugbetaling probeert uit te komen in de veronderstelling dat mensen het er snel bij zullen laten zitten.