LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] healthcenter de meent VS basic fit alkmaar

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
veertje73
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 nov 2010 09:40

healthcenter de meent VS basic fit alkmaar

Ongelezen bericht door veertje73 »

Ik ben in 2006 lid geworden van healthcenter de meent in alkmaar. De sportschool is (helaas) een jaar later over genomen door basic fit.

Bij healthcenter had ik een opzeg termijn van een maand en er is toendertijd aan mij kenbaar gemaakt dat ik over zou gaan onder de voorwaarden van het contract van healthcenter de meent. En ik heb ook geen nieuw contract ontvangen.

Nu heb ik een poging onder nomen op mijn abonnement op te zeggen en heb bovenstaande aangegeven en gevraagd of dat nog klopt. Maar na 3 weken, diverse mailtjes krijg ik geen reactie. Zelfs de telefoon wordt niet opgenomen. Hoofdkantoor is gesloten, en dat terwijl ik gewoon binnen kantoor uren bel.

Persoonlijk vind ik het ten 1ste belachelijk dat je niet gewoon bij de vesting waar je sport niet op kan zeggen. Want lid maken kan daar wel.... En ten 2de dat je totaal geen reactie krijg van het hoofdkantoor. En ten derde dat ze niet op een normaal nummer te bereiken zijn maar dat ze een belachelijk duur 0900 nummer hebben. Een bewijs van uitschrijving zou ik heel prettig hebben gevonden. Maar nu blijkt dat ik tot november nog vast zit aan deze zeer klant onvriendelijke sportschool :evil: . Wie weet raad???

Berbke
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 feb 2012 23:29

Re: healthcenter de meent VS basic fit alkmaar

Ongelezen bericht door Berbke »

Beste Veertje,

Abonnementen die vanaf 1-12-2011 zijn afgesloten kunnen per maand worden opgezegd. Abonnementen die daarvoor zijn afgesloten helaas niet. Daarvoor geldt de contracttermijn.

Zie ook:
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Ab ... verlenging

Het is natuurlijk belachelijk dat je niet op kunt zeggen bij je sportschool.... Wat is daar de reden van? Ik kon dat destijds wel, alles keurig geregeld maar dat was een andere sportschool Nog meer bizar dat een hoofdkantoor niet opneemt en dat met een 0900 nummer?!!?!! Dit alles laat de professioniteit van je sportschool zien. Ik adviseer je om een aangetekende brief te sturen naar het hoofdkantoor, liefst met bericht van ontvangst. Denk niet dat je je abonnementsduur kunt verkorten en zeker niet dat zij ervan af zullen wijken. Doch, hoe eerder je het regelt des te beter en dan weet je ook waar je aan toe bent.

Succes!

Bert

Gesloten