LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] All Sales BV Aalten
-
All Sales BV Aalten
Vorige week op marktplaats een reservewiel besteld om als backup te gebruiken in mijn Audi TT. Vantevoren even gebeld en duidelijk nagevraagd of de desbetreffende band geschikt was voor de reserveplaats in mijn auto, dit was geen probleem. Band ontvangen en je raadt het al, hij past niet in de leegte.
Gebeld naar de zaak, lang verhaal kort, band terugsturen ( op mijn eigen kosten ). Direct naar het postkantoor gegaan, netjes band ingepakt en teruggestuurd ( a 12,50 ). Track en trace geeft aan dat de band 27 januari afgeleverd is, meneer beweert dat dit pas de 29ste was afgeleverd ( op een zondag! ). De band die wel geschikt zou zijn, zou direct verstuurd worden. Gewacht en gewacht, maar geen reactie. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de band woensdag( 01-02-12 ) verstuurd zou zijn, maar tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
Even gebeld vandaag, 'ik ben nu niet op de zaak, ik bel straks als ik terug ben.'
Als ik hem dan vraag of hij mijn nummer heeft, omdat ik hem die nooit heb gegeven, is zijn antwoord ; 'u vertelt toch ook niet naar welke bakker u gaat?' ( dit meen ik echt ), na een woede uitbarsting van mijn kant, omdat ik het gewoonweg zat ben om zo ongelooflijk veel moeite te moeten doen om een simpele transactie uit te voeren met een bedrijf dat zo chaotisch en lastig te werk gaat, schakelt meneer zijn telefoon uit en reageert nergens meer op.
Anderen ervaringen met All Sales BV ?
Gebeld naar de zaak, lang verhaal kort, band terugsturen ( op mijn eigen kosten ). Direct naar het postkantoor gegaan, netjes band ingepakt en teruggestuurd ( a 12,50 ). Track en trace geeft aan dat de band 27 januari afgeleverd is, meneer beweert dat dit pas de 29ste was afgeleverd ( op een zondag! ). De band die wel geschikt zou zijn, zou direct verstuurd worden. Gewacht en gewacht, maar geen reactie. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de band woensdag( 01-02-12 ) verstuurd zou zijn, maar tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
Even gebeld vandaag, 'ik ben nu niet op de zaak, ik bel straks als ik terug ben.'
Als ik hem dan vraag of hij mijn nummer heeft, omdat ik hem die nooit heb gegeven, is zijn antwoord ; 'u vertelt toch ook niet naar welke bakker u gaat?' ( dit meen ik echt ), na een woede uitbarsting van mijn kant, omdat ik het gewoonweg zat ben om zo ongelooflijk veel moeite te moeten doen om een simpele transactie uit te voeren met een bedrijf dat zo chaotisch en lastig te werk gaat, schakelt meneer zijn telefoon uit en reageert nergens meer op.
Anderen ervaringen met All Sales BV ?
-
Re: All Sales BV Aalten
Had bij nader inzien deze topic beter in 'Dealers en Garages' kunnen plaatsen.
Excuus
Excuus
Inquisitar
Het ziet er dus naar uit, dat dit bedrijf mogelijk toch betrouwbaar is.
Maxiem.
Het ziet er dus naar uit, dat dit bedrijf mogelijk toch betrouwbaar is.
Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 03 feb 2012 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Inmiddels contact gehad met de beste man.
Het wiel is opgestuurd en zou alsnog vandaag of uiterlijk maandag geleverd moeten worden. Mocht ik hem niet ontvangen dan krijg ik mijn geld terug. Heb het gesprek als fijn ervaren en heb er vertrouwen in dat het goed wordt afgehandeld en dat hetgeen dat gebeurd is op misverstanden is berust. Mocht het kloppen wat meneer zegt dan plaats ik uiteraard een bericht op het forum dat het op juiste wijze is afgehandeld.
Het wiel is opgestuurd en zou alsnog vandaag of uiterlijk maandag geleverd moeten worden. Mocht ik hem niet ontvangen dan krijg ik mijn geld terug. Heb het gesprek als fijn ervaren en heb er vertrouwen in dat het goed wordt afgehandeld en dat hetgeen dat gebeurd is op misverstanden is berust. Mocht het kloppen wat meneer zegt dan plaats ik uiteraard een bericht op het forum dat het op juiste wijze is afgehandeld.
Leermoment :na een woede uitbarsting van mijn kant, omdat ik het gewoonweg zat ben om zo ongelooflijk veel moeite te moeten doen om een simpele transactie uit te voeren met een bedrijf dat zo chaotisch en lastig te werk gaat, schakelt meneer zijn telefoon uit en reageert nergens meer op.
Een woedeuitbarsting is weinig effectief wanneer je iets gedaan wilt krijgen.
En volwassen evenmin.
Ik zeg : hetgrotemaxiemwebwinkelselectielijstjeMAXIEM schreef:crazyme
Mosterd na de maaltijd.
Maxiem.
crazyme
Toch krijg ik (ook via dit forum) diverse positieve berichten over mijn instrument binnen.
Met collegiale groet, Maxiem/ReadAC.
Toch krijg ik (ook via dit forum) diverse positieve berichten over mijn instrument binnen.
Daar zeg ik ook niets over, behalve dat het ( ook ) mosterd na de maaltijd is.MAXIEM schreef:crazyme
Zoals 99% van alle onderwerpen op dit forum is het leed altijd al geschied.