LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Humphreys Restaurant

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
An_
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2012 21:42

Humphreys Restaurant

Ongelezen bericht door An_ »

Bij www.vakantieveilingen.nl wordt er een dinercheque aangeboden ... Je kunt in het restaurant voor 23.95 een driegangendiner krijgen. Op de veilingsite komt het regenmatig voor dat de hoogste bieding uiteindelijk uit komt op 41 euro. Er komt nog 4 euro administratie kosten over heen ... Wauw, dan scheelt het dus 3 euro ... en je moet je nog eens aanmelden voor de site en direct betalen ... energie kost gelukkig niets. Begrijp ik de veiling nu niet of ....

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Humphreys Restaurant

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Klinkt alsof u het prima snapt.
Heeft u al eens gezocht op deze site naar 'vakantieveilingen'?
Misschien eens doen en kijken of die € 4,- besparing het allemaal waard is...

mama3
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 feb 2012 19:04

Re: Humphreys Restaurant

Ongelezen bericht door mama3 »

Ook ik bied weleens via vakantieveilingen maar ik kijk van te voren goed wat het aanbod mij normaal zou kosten en dan begin ik pas met bieden. Zo heb ik al vaker geboden op diners en altijd voor een lekker prijsje. Ik ga nu binnenkort met een bon van vakantieveilingen samen met mijn man voor 25 euro inclusief de 4 euro veilingkosten lekker eten normaal zou ons dat ongeveer 60 euro hebben gekost. Tel uit je winst.
Registeren kost niets en om zo'n klein bedrag meteen te betalen vind ik ook geen ramp.

Sommige mensen bieden inderdaad hoger dan de daadwerkelijk kosten en dit is niet slim. Of ze bieden zo dat ze inderdaad maar zo'n 3 euro besparen ook niet echt een fantastische deal. Bovendien zijn er ook mensen die zichzelf over bieden ????

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: Humphreys Restaurant

Ongelezen bericht door pedro714 »

moet je bieden bij "almere veilt"....denk je lekker goedkoop een 3 gangen diner voor 2 personen te hebben "verworven" kom je aan krijg je een speciaal voor almere veilt "ontworpen" menukaart in je handen gedrukt waarop uiterst simpel goedkope menuutjes. Wat een teleurstelling. In plaats dat de deelnemende restaurant deze veilingen nu gebruiken om nieuwe klanten eens kennis te laten maken met hun restaurants laten ze juist een slechte indruk achter. "Havenkom" in Almere Haven, "De jongens van Almere" sorry boys, mij zien jullie niet meer, niet omdat ik niet de volle prijs wil betalen maar doodsimpel omdat ik niet dan dergelijke praktijken houd. Voor alle volledigheid: bedoelde veilingsite vermeldt tegenwoordig wel heel sneaky bij bepaalde aanbiedingen dat je biedt op "specialde almere veilt menu's". Lekker duidelijk :(
Een zeer teleurgestelde almeerde die gemiddeld 1 x per week lekker uit gaat eten in Almere vaak met meerde gasten.

Gesloten