Wie heeft er ook negatieve ervaringen met deze opleiding?
Ze verzorgen een cursus laptop opleiding voor de jeugd. De verkoper
van deze opleiding beloofd 100 procent slagingsgarantie.Wat blijkt er in de praktijk?Hier is niets van waar.Je mag als je zakt op hun kosten 1 keer herexamen doen en als je daar voor zakt is de volgende keer het examengeld voor jou rekening.Is dit normaal?Vooral omdat je gegarandeerd slaagt volgens hun adviseurs.Er is noch nooit iemand gezakt voor deze opleiding.Nou bij mij wel en ik ga hiervoor toch
met een aanklacht tegen deze firma naar de consumentenbond en tros
radar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] scheideggeropleidingen
Re: scheideggeropleidingen
Ik zelf heb de opleiding voor secretaresse gedaan bij Scheidegger (ben in een keer geslaagd) maar wat bij ons het geval zou zijn is dat je de lessen die je reeds al een keer gedaan hebt nogmaals mag doen (op hun kosten) en dan nog een keer examen (ook op hun kosten). Persoonlijk vind ik dit netjes, er zullen vast wel bedrijven zijn waar je gewoon moet betalen voor een nieuw examen.
Re: scheideggeropleidingen
ik heb nog geen ervaring met het examen maar mijn zoon en ik hadden ons in laten schrijven voor een cursus met maandelijkse batling..de meneer die bij ons was heeft ons allerlei dingen niet verteld plus papieren ook nog verkeerd ingevuld..nu is het met name door hun schuld dat wij wegens achterstand van betaling een deelname blok hebben de cursus moet nog beginnen op 18-05-2004..