LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de Evangelische omroep reageert niet op mijn mails

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
kymcopeople2008

de Evangelische omroep reageert niet op mijn mails

Ongelezen bericht door kymcopeople2008 »

Van huis uit waren wij lid van de EO .Het christelijke idee van naastenliefde sprak ons aan .Als je rijk bent en machtig dan heb je dit van God om anderen te kunnen helpen.Wat je meer hebt als ander is om anderen te helpen dus deel je omdat dit in de bijbel staat.Maar ja zo als graven geruimd worden als je niet betaalt ook al staat in bijbel dat grafschennis niet mag ; toch gebeurt het.Er is in rijke vrouw in Nederland met veel macht die niks doet en iederjaar rijker wordt en nooit een asielzoekertje of ziek kind zal laten logeren ook al wordt dit zo vaak gevraagd.ik schreef de eo hier over dat zo eimand toch geen goed christen kan zijn maar eo antwoodt gewoon niet. Ze zijn voor alles en tegen alles.Tegen abortus maar als je je kind eenmaal hebt dan hoor je deVBOK ook niet wat een legeronderdeel is van de EO.KNEVEL WOONT OOK IN VILLA EN ZAL OOK NIET ARMEn of zieken met dit weer onderdak bieden.

newmikey

Re: de Evangelische omroep reageert niet op mijn mails

Ongelezen bericht door newmikey »

kymcopeople2008 schreef:Van huis uit waren wij lid van de EO etc.etc.etc.
Ondanks dat hier best wel veel mensen met stoornissen rondlopen, lijkt me dit nu niet echt een consumentenprobleem.

Ga heen en vermenigvuldigt u niet!

zusjej21

Ongelezen bericht door zusjej21 »

???????

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ze zijn voor alles en tegen alles
Dat is lastig ... :mrgreen:

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

de Evangelische omroep reageert niet op mijn mails
Als je christelijk genoeg bent, krijg je ook mails, zij zien dat aan het schrijfgedrag. :wink:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien het aantal mails wat ze krijgen en een langer dan gemiddeld verhaal word niet altijd goed gelezen.

Dus was U kort en duidelijk?

En ze zijn nooit verplicht te antwoorden, doe ik bij Spam of wat ik daar gelijk mee stelde ook niet.
Vooral bij dit soort bedrijven als EO komen zoveel bedel brieven binnen die om geld of aandacht vragen dat het alleen dit beantwoorden zoveel tijd en geld zou kosten dat ze het gewoon vaak negeren.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Haleluja :lol:

Gesloten