nevermind schreef:Waarom ben jij overigens zo PRO Media Markt, werk je er zelf soms. Want zodra iemand iets te melden heeft over deze Toko ben jij van de partij om je weerwoord te geven!
Ja, ik ben
bedrijfslijder in 3 MM´s!
In dit topic heb ik gewoon vermeld, dat er vele topic hier al geweest zijn, over BTW weg, en heb verwezen naar de topic´s.
Als mensen niet goed lezen, of zich achteraf pas informeren, zijn zij in mijn ogen aan zeuren.
Achteraf vind iedereen het forum, maar van ter voren informeren, ja dan zijn altijd de anderen schuld.
Joh!, ik zal de laatste zijn dat ieder op zijn manier zijn boterham mag verdienen.
Maar dit moet je dan wel op een integere manier doen.
En niet tijdens acties je prijzen verhogen, en dan BTW korting gaan berekenen van 15,97%
Zo dus ook met bezorgkosten, klant heeft het idee dat het product netjes word afgeleverd voor €25,00 en vervolgens krijg je spontaan te horen dat je nog eens €15,00 moet betalen.
Media Markt Servicedesk weet van niets en geeft toe dat dit inderdaad wel vermeld dient te worden aan de klant tijdens de aankoop via de webshop.
Maar ze doen er vervolgens lekker niets aan, zo ook met hun BTW.
Een ding vergeten ze echter, dat het ze uiteindelijk meer kost dan oplevert.
Mensen raken het vertrouwen kwijt, en gaan op zoek naar een andere shop
Voorbeelden ten over, welke zaken zijn de laatste 3 jaar niet failliet gegaan en waren ooit bloeiende bedrijven met de the sky is the limit..
Daar gaat het dus fout het verliezen van vertrouwen, en dat geld dus niet alleen voor de economie.
Vooruit kijken, en sterke funderingen bouwen. Dit doe je door vertrouwen te bouwen door eerlijke en duidelijke regels naar de klant.