LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Selektvracht
Re: Selektvracht
bij mij maakt selektvracht het nog bonter de bezorger heeft blijkbaar geen zin om terug te komen of bij de buren aan te bellen en heeft een hele creatieve manier gevonden om toch te bezorgen , hij maakt de pakketjes open en propt het dan door de brievenbus waardoor ik nu al meedere keren het bewuste boek kon terug sturen .
en natuurlijk reageren ze niet of nauwelijks op mijn klacht .
ben nu bezig met de consumentenbond en aan het kijken wat er nog meer aangedaan kan worden
en natuurlijk reageren ze niet of nauwelijks op mijn klacht .
ben nu bezig met de consumentenbond en aan het kijken wat er nog meer aangedaan kan worden
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 08 nov 2011 17:48
Re: Selektvracht
Vreselijk; selektvracht. Vanaf nu ga ik voortaan eerst kijken met welk bedrijf er wordt bezorgd, is dit met selektvracht, dan bestel ik niets.
Mijn eerste ervaring met selektvracht was bij Zalando. Mijn pakket stond aangevinkt als bezorgd. Ik was die dag de hele dag thuis maar heb niemand gezien of gehoord.
De buren naast en tegenover ons hebben ook mijn pakket niet in ontvangst genomen. Gelukkig had de buurvrouw gezien dat de bezorger van selektvracht met mijn pakket naar het eind van de straat (??) is gelopen. Omdat er geen briefje of wat dan ook bij me in de bus was gedaan had ik dus géén idee waar mijn pakket was afgeleverd. Heb de hele buurt af moeten gaan om mijn pakket te vinden. Vrij genant.
Nu vandaag heb ik een bestelling ontvangen van Nelly, bezorgd door selektvracht.
Een bestelling van 3 artikelen, waarvan ik er 2 kapot ontvangen heb. De ring die ik besteld had is compleet afgebroken. Ik had ook een make-up doos besteld; twee van de blokjes zijn finaal kapot. Mijn hele pakket zit ook onder de oogschaduw.
Er is dus gewoon niet goed met mijn pakket omgegaan; een andere verklaring is er niet. Het lijkt letterlijk alsof er een olifant op heeft gestaan.
Selektvracht al met al is naar mijn mening vre-se-lijk. Ik weiger van nu af aan ook maar iets te bestellen bij een bedrijf dat levert met deze bezorgdienst.
Mijn eerste ervaring met selektvracht was bij Zalando. Mijn pakket stond aangevinkt als bezorgd. Ik was die dag de hele dag thuis maar heb niemand gezien of gehoord.
De buren naast en tegenover ons hebben ook mijn pakket niet in ontvangst genomen. Gelukkig had de buurvrouw gezien dat de bezorger van selektvracht met mijn pakket naar het eind van de straat (??) is gelopen. Omdat er geen briefje of wat dan ook bij me in de bus was gedaan had ik dus géén idee waar mijn pakket was afgeleverd. Heb de hele buurt af moeten gaan om mijn pakket te vinden. Vrij genant.
Nu vandaag heb ik een bestelling ontvangen van Nelly, bezorgd door selektvracht.
Een bestelling van 3 artikelen, waarvan ik er 2 kapot ontvangen heb. De ring die ik besteld had is compleet afgebroken. Ik had ook een make-up doos besteld; twee van de blokjes zijn finaal kapot. Mijn hele pakket zit ook onder de oogschaduw.
Er is dus gewoon niet goed met mijn pakket omgegaan; een andere verklaring is er niet. Het lijkt letterlijk alsof er een olifant op heeft gestaan.
Selektvracht al met al is naar mijn mening vre-se-lijk. Ik weiger van nu af aan ook maar iets te bestellen bij een bedrijf dat levert met deze bezorgdienst.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 dec 2011 22:04
Re: Selektvracht
Ook ik heb problemen met dhl4you.
Ze leveren niet af, zeggen dat ze geweest zijn maar dat er niemand thuis was, laten geen briefje achter (want ze zijn niet geweest) en de klantenservice hangt gewoon op als je klaagt dat er niet afgeleverd word, want misschien is er wel iemand met een belangrijkere klacht. Ook hier betreft het weer Rotterdam.
Maar het leukste is nog dat ze zeggen dat het afgeleverd is, dat zal dan wel maar niet bij mij , waarschijnlijk op het adres waar ze ook al die briefjes posten en aanbellen waar niemand thuis is.
Nooit meer DHL4You of selectvracht wat een casino bezorgdienst.
Ze leveren niet af, zeggen dat ze geweest zijn maar dat er niemand thuis was, laten geen briefje achter (want ze zijn niet geweest) en de klantenservice hangt gewoon op als je klaagt dat er niet afgeleverd word, want misschien is er wel iemand met een belangrijkere klacht. Ook hier betreft het weer Rotterdam.
Maar het leukste is nog dat ze zeggen dat het afgeleverd is, dat zal dan wel maar niet bij mij , waarschijnlijk op het adres waar ze ook al die briefjes posten en aanbellen waar niemand thuis is.
Nooit meer DHL4You of selectvracht wat een casino bezorgdienst.
Re: Selektvracht
Ook hier weer een klacht na verschillende malen slechte ervaringen te hebben gehad met SV. Deze keer maken ze het helemaal bont door te beweren dat ze het pakje afgeleverd te hebben bij de buren, 8 deuren verder, op een niet bestaand huisnummer. Ik ben bij buren langs geweest maar niemand heeft mijn pakje ontvangen. Ik heb 2x een geel briefje in mijn brievenbus ontvangen dat ik niet thuis was (klopt want ik was aan het werk), de volgende dag zouden ze het in de avond nogmaals aanbieden. Fijn want dan ben ik thuis.. Maar ik heb niemand gezien, ook geen briefje deze keer alleen via track&trace de melding bij de buren op dat niet bestaande huisnummer. SV gebeld (krijg je haast niet te pakken) ze reageerden lauw, ik moest maar bij de opdrachtgever zijn (Douglas) zodat hun een onderzoek gaan starten waar mijn pakje was gebleven en wie getekend had. Douglas gebeld en hun starten een onderzoek maar ik zie het donker in. Ik begin zelfs te denken dat het verdonkeremaand is zo voor de feestdagen. Dit pakketje was ook nog bedoelt als kerstkado. Nu kan ik nogmaals geld gaan uitgeven om alsnog een ander kado te gaan kopen.
Als je leest hoeveel klachten er zijn over SV beginnende in 2004 ergens, vind ik het onbegrijpelijk dat onlineshops nog zaken doen met SV. Ik bedenk me nog eens een keer als ik zie dat SV de bezorger is want het is een leugenachtig bedrijf wat afspraken niet nakomt sowieso service niet erg hoog in hun vaandel hebben staan.
Waar is mijn pakketje??? Het is inmiddels al een week spoorloos
Kan dit bedrijf niet eens ter verantwoordelijkheid worden geroepen???
Als je leest hoeveel klachten er zijn over SV beginnende in 2004 ergens, vind ik het onbegrijpelijk dat onlineshops nog zaken doen met SV. Ik bedenk me nog eens een keer als ik zie dat SV de bezorger is want het is een leugenachtig bedrijf wat afspraken niet nakomt sowieso service niet erg hoog in hun vaandel hebben staan.
Waar is mijn pakketje??? Het is inmiddels al een week spoorloos
Kan dit bedrijf niet eens ter verantwoordelijkheid worden geroepen???
Re: Selektvracht
Om voor de feestdagen toch een beetje humor in dit topic te brengen een filmpje van jullie bezorgers:
http://www.youtube.com/watch?v=KHshGXgiEYc
http://www.youtube.com/watch?v=KHshGXgiEYc
Re: Selektvracht
Selektvracht is te triest voor woorden!!! Sinds 2004 al dezelfde werkwijze en slechte service dus. Nu in 2011... Selectvracht komt gewoon overdag tot 2x toe stopt een kaartje in de bus met,'wij komen op .... dag van 18.00 tot 21.00 uur nogmaals langs. maar ze komen niet opdagen, je belt daarover reageer men heel laks en onprofessioneel dat ze weer langskomen...uiteraard doenze dat niet. En jouw pakket wordt terug gestuurd naar de verzender. Zogenaamd wordt het pakketje 4 keer aangeboden (verzender betaalt hiervoor). Na het lezenvan andere klachten is mijn conclusie dat ze dit dus standaard flikken.
Belachelijk dat dit nog in 2011 kan.
Ik zal nu bij het bestellen van iets, expliciet vermelden NOOIT met selektvracht verzenden!!!!
Belachelijk dat dit nog in 2011 kan.
Ik zal nu bij het bestellen van iets, expliciet vermelden NOOIT met selektvracht verzenden!!!!
Re: Selektvracht
We zijn inmiddels 2 weken verder en mijn pakje is nog steeds niet boven water. Het onderzoek loopt nog: hoe moeilijk kan het zijn om een handtekening te achterhalen of de chauffeur van die avond op te sporen? Ik heb ook een klacht ingediend bij klachten.nl maar deze staat nog steeds in behandeling. Douglas wil mijn geld retourneren (ben ik ook blij om) maar ze hebben ook nog steeds geen antwoord op de vraag wat er in hemelsnaam met mijn pakje is gebeurd? Elke dag komen er klachten bij voor SV over slechte bezorging, pakjes die verdwijnen of te laat bezorgd worden. Schandelijk dat zo'n bedrijf nog in de positie verkeerd om überhaupt nog pakjes te bezorgen, wanneer wordt dit beleid eens aangepakt?
Re: Selektvracht
Ik ben met stomheid geslagen, ik verwacht al dagen 2 pakjes uit Duitsland.
Ik heb op 22/12 een enkel briefje in mijn privé brievenbus gekregen, waar niemand anders bij kan, en dat was de eerste en enige afleverpoging.
Op het briefje stonden geen paketnummers maar alleen "Deutschland 2x"
Ik ben de dag van de tweede aanbieding de hele dag thuis geweest en het is gewoonweg niet aangeboden en er is niets in de bus gedaan. (geen briefjes meer ook sindsdien)
Ik heb net aan de telefoon gezeten met een van hun medewerkers voor 40 cent per minuut omdat het amsterdam diemen depot waarvan het nummer op het briefje staat gewoonweg twee hele dagen niet opneemt (om het half uur gebeld gister en vandaag).
Ik heb ook gister gemaild en daarop kwam het antwoord helaas pas vandaag nu net na het telefoontje binnen.
Ze schrijven en zeggen doodleuk dat het mij 4x is aangeboden en dat ik maar contact met de afzender moet opnemen, wel in mijn geval zijn dit twee verschillende afzenders die allebei gewoon betaald hebben om post te bezorgen. In beide gevallen is dit NIET gedaan en moet ik nu gaan vragen of die afzenders opnieuw willen gaan betalen.
Deze omgedraaide bewijslast situatie is echt te bizar voor woorden.
Ze zeggen het 4x te hebben aangeboden en dit hoeven en kunnen ze niet bewijzen aangezien ik weet dat het gewoon echt niet zo is.
Iedereen met gezond verstand kan ook begrijpen dat het absoluut niet in mijn belang is om 4 afleverpogingen te negeren en dan nu te gaan zeuren.
En fin, ik kan dus niet met mijn klacht bij selectvracht terecht, dat moet ik doen via de deutsche post via iemand van wie ik iets heb gekocht.
Die heeft daar natuurlijk helemaal geen zin in, en zo komt selectvracht er weer mee weg.
(sinds 2004 lees ik hier)
Ik kan dan dus nu nogmaals gaan betalen voor een niet geleverde service, en dan komen de pakjes vervolgens weer bij selectvracht terecht en begint het verhaal opnieuw....
stefan
Ik heb op 22/12 een enkel briefje in mijn privé brievenbus gekregen, waar niemand anders bij kan, en dat was de eerste en enige afleverpoging.
Op het briefje stonden geen paketnummers maar alleen "Deutschland 2x"
Ik ben de dag van de tweede aanbieding de hele dag thuis geweest en het is gewoonweg niet aangeboden en er is niets in de bus gedaan. (geen briefjes meer ook sindsdien)
Ik heb net aan de telefoon gezeten met een van hun medewerkers voor 40 cent per minuut omdat het amsterdam diemen depot waarvan het nummer op het briefje staat gewoonweg twee hele dagen niet opneemt (om het half uur gebeld gister en vandaag).
Ik heb ook gister gemaild en daarop kwam het antwoord helaas pas vandaag nu net na het telefoontje binnen.
Ze schrijven en zeggen doodleuk dat het mij 4x is aangeboden en dat ik maar contact met de afzender moet opnemen, wel in mijn geval zijn dit twee verschillende afzenders die allebei gewoon betaald hebben om post te bezorgen. In beide gevallen is dit NIET gedaan en moet ik nu gaan vragen of die afzenders opnieuw willen gaan betalen.
Deze omgedraaide bewijslast situatie is echt te bizar voor woorden.
Ze zeggen het 4x te hebben aangeboden en dit hoeven en kunnen ze niet bewijzen aangezien ik weet dat het gewoon echt niet zo is.
Iedereen met gezond verstand kan ook begrijpen dat het absoluut niet in mijn belang is om 4 afleverpogingen te negeren en dan nu te gaan zeuren.
En fin, ik kan dus niet met mijn klacht bij selectvracht terecht, dat moet ik doen via de deutsche post via iemand van wie ik iets heb gekocht.
Die heeft daar natuurlijk helemaal geen zin in, en zo komt selectvracht er weer mee weg.
(sinds 2004 lees ik hier)
Ik kan dan dus nu nogmaals gaan betalen voor een niet geleverde service, en dan komen de pakjes vervolgens weer bij selectvracht terecht en begint het verhaal opnieuw....
stefan
Re: Selektvracht
Ik heb ook wel vaker problemen gehad met selektvracht ,maar nu zijn ze toch echt te ver gegaan
ik had een bestelling geplaatst voor een oplader en tevens standaards voor 2 controllers van een xbox360 dit was wel een redelijk pakketje op formaat
ik kreeg de 22-12-2011 een geel briefje door de bus dat ze mij voor de 2e keer niet thuis aantroffen ,aangezien ik onregelmatige diensten werk kan dit wel kloppen , het vreemde van alles de 1e gele briefje heb ik nooit gezien of ontvangen , maar oke op het briefje stond we komen morgen weer langs de 23e tussen 11:00 en 18:00 helaas moest ik weer werken tot 15:00 , maar ik probeerde hun te bellen want er stond een telefoonnummer van het depot op , ik heb wel 10 keer gebeld en kreeg geen gehoor , nou weet ik waar het depot is dus ik ben er naartoe gereden rond 16:00 uur was dat maar helaas was er niemand aanwezig , op het gele briefje stond tot 17:00 uur open ,
nou de 23e kwam ik was om 15:20 thuis van werk nog geen geel briefje gezien dus ze konden nog komen dacht ik , ondertussen heb ik ook nog geprobeerd te bellen , maar helaas geen gehoor ondertussen was het al 19:00 uur en geen bezorgen gezien
uiteindelijk heb ik vandaag de 29e pakketje nog steeds niet ontvangen , en eindelijk na zoveel bel pogingen nam er eindelijk iemand op bij het depot en ze konden mij vertellen dat het pakketje in me brievenbus was gestopt , de bezorgerster was ook aanwezig in het depot want ik hoorde haar met de desbetrevende persoon praten wie ik aan de lijn had en ze zei precies deze woorden "Ik heb de doos fijn gedrukt en in de brievenbus gestopt , het paste makkelijk" en zoals ik zei eerder ging het om een doos van redelijk formaat
ik heb per direct een klacht ingediend bij het bedrijf waar ik de bestelling had geplaatst schriftelijk
en voor meer informatie het gaat ging op selekvracht te spijkenisse
ik had een bestelling geplaatst voor een oplader en tevens standaards voor 2 controllers van een xbox360 dit was wel een redelijk pakketje op formaat
ik kreeg de 22-12-2011 een geel briefje door de bus dat ze mij voor de 2e keer niet thuis aantroffen ,aangezien ik onregelmatige diensten werk kan dit wel kloppen , het vreemde van alles de 1e gele briefje heb ik nooit gezien of ontvangen , maar oke op het briefje stond we komen morgen weer langs de 23e tussen 11:00 en 18:00 helaas moest ik weer werken tot 15:00 , maar ik probeerde hun te bellen want er stond een telefoonnummer van het depot op , ik heb wel 10 keer gebeld en kreeg geen gehoor , nou weet ik waar het depot is dus ik ben er naartoe gereden rond 16:00 uur was dat maar helaas was er niemand aanwezig , op het gele briefje stond tot 17:00 uur open ,
nou de 23e kwam ik was om 15:20 thuis van werk nog geen geel briefje gezien dus ze konden nog komen dacht ik , ondertussen heb ik ook nog geprobeerd te bellen , maar helaas geen gehoor ondertussen was het al 19:00 uur en geen bezorgen gezien
uiteindelijk heb ik vandaag de 29e pakketje nog steeds niet ontvangen , en eindelijk na zoveel bel pogingen nam er eindelijk iemand op bij het depot en ze konden mij vertellen dat het pakketje in me brievenbus was gestopt , de bezorgerster was ook aanwezig in het depot want ik hoorde haar met de desbetrevende persoon praten wie ik aan de lijn had en ze zei precies deze woorden "Ik heb de doos fijn gedrukt en in de brievenbus gestopt , het paste makkelijk" en zoals ik zei eerder ging het om een doos van redelijk formaat
ik heb per direct een klacht ingediend bij het bedrijf waar ik de bestelling had geplaatst schriftelijk
en voor meer informatie het gaat ging op selekvracht te spijkenisse
Re: Selektvracht
Het hele gebeuren DHL4YOU/Selektvracht is een zooitje (lees GROTE BENDE).
Ik kan wel zeggen hoe dat komt: een pakketje (wat zij noemen 'pakje') versturen kost maar €4,95. Voor die prijs kun je natuurlijk ook niks leveren! Je verdient te weinig om goede investeringen te kunnen doen!
Maar, welke prijs je ook in rekening brengt; je moet doen wat je beloofd hebt >> een pakketje van a naar b brengen.
Persoonlijk verstuur ik liefst alles met UPS. Ik verzend regelmatig pakketjes maar bij hen heb ik nóóit problemen gehad! Geen pakketjes kwijt, drie dagen te laat, verkeerde sortering, beschadiging etc.
Ik moet wel toegeven dat het wat meer kost om door hun een zending te laten bezorgen (minimaal € 12,- bij woning) maar je kunt er simpelweg op vertrouwen. Ook de traceerinformatie is stukken beter. Bij Selektvracht en PostNL noemen ze maar 4 punten (afgegeven, sorteren, onderweg, afgeleverd) maar UPS vertelt precies waarvoor het pakket is gescand.
Ik heb ook een klantnummer bij UPS want dan krijg ik gewoon elke maand een factuur. Ik kan iedereen aanraden om via UPS te versturen.
Selektvracht mag wat mij (en vele anderen denk ik) betreft wel eens goed onder de loep genomen worden. Ze presteren het werkelijk waar keer op keer om iets fout te doen. Tegenwoordig koop ik niets meer bij webwinkels die alleen met Selektvracht werken!
Sterkte iedereen die nog iets via SLV verwacht!!!
Ik kan wel zeggen hoe dat komt: een pakketje (wat zij noemen 'pakje') versturen kost maar €4,95. Voor die prijs kun je natuurlijk ook niks leveren! Je verdient te weinig om goede investeringen te kunnen doen!
Maar, welke prijs je ook in rekening brengt; je moet doen wat je beloofd hebt >> een pakketje van a naar b brengen.
Persoonlijk verstuur ik liefst alles met UPS. Ik verzend regelmatig pakketjes maar bij hen heb ik nóóit problemen gehad! Geen pakketjes kwijt, drie dagen te laat, verkeerde sortering, beschadiging etc.
Ik moet wel toegeven dat het wat meer kost om door hun een zending te laten bezorgen (minimaal € 12,- bij woning) maar je kunt er simpelweg op vertrouwen. Ook de traceerinformatie is stukken beter. Bij Selektvracht en PostNL noemen ze maar 4 punten (afgegeven, sorteren, onderweg, afgeleverd) maar UPS vertelt precies waarvoor het pakket is gescand.
Ik heb ook een klantnummer bij UPS want dan krijg ik gewoon elke maand een factuur. Ik kan iedereen aanraden om via UPS te versturen.
Selektvracht mag wat mij (en vele anderen denk ik) betreft wel eens goed onder de loep genomen worden. Ze presteren het werkelijk waar keer op keer om iets fout te doen. Tegenwoordig koop ik niets meer bij webwinkels die alleen met Selektvracht werken!
Sterkte iedereen die nog iets via SLV verwacht!!!
Re: Selektvracht
We zijn inmiddels 2 maanden verder en mijn pakje is nog steeds verdwenen. Douglas heeft geprobeerd het te achterhalen bij SV maar tevergeefs, ook zij krijgen van SV geen antwoord alleen een handtekening is overhandigd. Deze handtekening ziet errg kinderlijk (nep?) uit, bovendien is die familie niet bekend, het pakje is zogenaamd afgeleverd op een niet bestaand huisnummer. Douglas stort het geld terug maar ik wil evengoed te weten komen waar SV met mijn pakje naar toe is gegaan maw ik wil hier een antwoord op krijgen. Ik heb bij klachten.nl mijn klacht kenbaargemaakt, maar ook hier krijg ik geen duidelijk antwoord en word ik met een kluitje in het riet gestuurd. Het laatste bericht wat ik van SV heb gekregen is dat Douglas aan zet is. Nu kom ik op een dood punt want Douglas heeft het ook opgegeven want ze krijgen gewoonweg ook geen antwoord van SV. Ik wil het hier niet bij laten zitten, ik ben gekke Henkie niet want ik heb het gevoel dat ik ben bestolen. Er zat voor 136 € aan parfum in het pakje en al was het een tientje dan hoort het evengoed in alle fatsoen bij mensen afgeleverd te worden.
Ik wil SV mij een antwoord geeft maar met die policy van hun hebben ze zich helemaal dicht getimmerd. Wellicht zijn er mensen met soortgelijke problemen, ik hoor graag van ze want ik wil het hier niet bij laten zitten. Ik vind het ook ongelofelijk dat een bedrijf jaar in jaar uit met zulke wanprestaties toch nog kan bestaan. het zou eens goed zijn dat dit onder de loep wordt genomen en er juridische stappen worden genomen.
Ik wil SV mij een antwoord geeft maar met die policy van hun hebben ze zich helemaal dicht getimmerd. Wellicht zijn er mensen met soortgelijke problemen, ik hoor graag van ze want ik wil het hier niet bij laten zitten. Ik vind het ook ongelofelijk dat een bedrijf jaar in jaar uit met zulke wanprestaties toch nog kan bestaan. het zou eens goed zijn dat dit onder de loep wordt genomen en er juridische stappen worden genomen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 feb 2012 12:04
Re: Selektvracht
Tsja veel pakketdiensten willen liever niet nog een keer terug komen en "pleuren" het over de schutting. Wel echt balen! Een van de weinigen die het niet op deze manier doen is TNT/PostNL
-
- Berichten: 358
- Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16
Re: Selektvracht
nee klopt postnl levert tussen 9 en 3 en na de 2e keer gaat het naar een postagentschap
en kan je het 14 dagen lang ophalen
1 probleem in deze is dat deze van 9 tot 5 geopend is en ik pas na 6 uur thuis ben (op z'n vroegst)
dus post nl gebeld met de klacht dat volgens hun site dit punt tot 20 uur open moet zijn maar na 17 uur is er niemand meer die de pakketjes mag afgeven volgens de manager van deze zaak
post nl meld gewoon doodleuk ga je toch zaterdag langs
helaas dan werk ik ook
ik ben verdorie zelfstandig ondernemer en denk er zelf over na om op de zaak een post punt te laten openen of voor een andere vervoerder
de verzender krijgt volgende week het pakket terug en verzend het dan naar de zaak maar onder tussen is het al bijna niet meer nodig maar ok we zien wel weer
de verzender heeft van mij de foto's ontvangen waar de winkel op duidelijk maakt dat na 17 uur er geen pakketjes meer worden uitgereikt
en gaat daar mee het geld terug eisen bij post nl en eventueel een rechtszaak aan spannen tegen post nl
en kan je het 14 dagen lang ophalen
1 probleem in deze is dat deze van 9 tot 5 geopend is en ik pas na 6 uur thuis ben (op z'n vroegst)
dus post nl gebeld met de klacht dat volgens hun site dit punt tot 20 uur open moet zijn maar na 17 uur is er niemand meer die de pakketjes mag afgeven volgens de manager van deze zaak
post nl meld gewoon doodleuk ga je toch zaterdag langs
helaas dan werk ik ook
ik ben verdorie zelfstandig ondernemer en denk er zelf over na om op de zaak een post punt te laten openen of voor een andere vervoerder
de verzender krijgt volgende week het pakket terug en verzend het dan naar de zaak maar onder tussen is het al bijna niet meer nodig maar ok we zien wel weer
de verzender heeft van mij de foto's ontvangen waar de winkel op duidelijk maakt dat na 17 uur er geen pakketjes meer worden uitgereikt
en gaat daar mee het geld terug eisen bij post nl en eventueel een rechtszaak aan spannen tegen post nl
Re: Selektvracht
Wat ik ook vreemd vind, is dat grote bedrijven die met Selektvracht verzenden er niet van op de hoogte zijn / willen zijn. Ze krijgen natuurlijk een mooi aanbod om voor een euro of 4 pakjes te versturen maar zouden ze écht niet doorhebben dat het zó vaak mis gaat?
Zoek eens met google op Selektvracht. negen van de tien resultaten zijn fora waar geklaagd wordt en niet door één persoon maar door honderden mensen!
Als er ooit een actie tegen SLV komt, doe ik mee!
Zoek eens met google op Selektvracht. negen van de tien resultaten zijn fora waar geklaagd wordt en niet door één persoon maar door honderden mensen!
Als er ooit een actie tegen SLV komt, doe ik mee!
Re: Selektvracht
Ik woon zelf in amsterdam-west en heb een bestelling geplaatst bij douglas. De hele dag waren er 3 personen thuis en is selektvracht niet geweest. Echter volgens track and trace is de bezorger geweest en zouden wij niet thuis zijn geweest. Met selektvracht maakt douglas de belofte om binnen 24 uur te leveren nooit waar.
Re: Selektvracht
net mijn pakje vanuit frankrijk ,bezorgd door selectvracht ,keurig netjes en zoals altijd mooi optijd bezorgd gekregen.
ik denk dat het ook aan de bezorger ligt die het rond brengt ,deze meneer die bij mij aan de deur komt ,doet het hier al jaren naar volle tevredenheid
(wilde ik ook even gezegd hebben )
ik denk dat het ook aan de bezorger ligt die het rond brengt ,deze meneer die bij mij aan de deur komt ,doet het hier al jaren naar volle tevredenheid
(wilde ik ook even gezegd hebben )
Re: Selektvracht
Ik denk dat het idd wel uitmaakt wie het bezorgd en waar je woont, hier ook nooit geen problemen.
Re: Selektvracht
Ik ben nu zo kwaad dat ik eerst wil nagaan of iets uberhaupt mogelijk is. namelijk, kan Selektvracht makkelijk pakjes achterover drukken, is dat mogelijk ook als alles netjes in het syteem vermeldt wordt zoals evt. in en uit-scannen?
Stel een medewerker op een lokale depot scant een pakje uit omdat het terug moet naar het sorteer-centrum in Utrecht. In het lokale syteem staat dus netjes dat het inderdaad terug zou moeten zijn gegaan naar het sorteer-centrum in Utrecht. Is dit secuur en scant Utrecht het pakje dan ook weer in bij ontvangst wat een melding zou opleveren (hoop ik). Of kan een lokale depot-medewerker een pakket ook gewoon opgeven als teruggestuurd maar meenemen naar huis?
Ik ben zo kwaad maar weet niet wat terecht is. Dit is in ieder geval niet de eerste keer dat ik problemen ondervind met Selektvracht in mijn stad.
Stel een medewerker op een lokale depot scant een pakje uit omdat het terug moet naar het sorteer-centrum in Utrecht. In het lokale syteem staat dus netjes dat het inderdaad terug zou moeten zijn gegaan naar het sorteer-centrum in Utrecht. Is dit secuur en scant Utrecht het pakje dan ook weer in bij ontvangst wat een melding zou opleveren (hoop ik). Of kan een lokale depot-medewerker een pakket ook gewoon opgeven als teruggestuurd maar meenemen naar huis?
Ik ben zo kwaad maar weet niet wat terecht is. Dit is in ieder geval niet de eerste keer dat ik problemen ondervind met Selektvracht in mijn stad.
Re: Selektvracht
Ons pakketje is in handen van iemand anders maar wie??
Wij hebben een pakketje besteld en zou woensdag afgeleverd worden tussen 18;00 uur en 21:00 uur. (aangegeven niet af te leveren bij de buren)
Om 20:00 uur even ingelogd waar wij het product bij besteld hebben en tot onze verbazing stond er bij de verzending 18:20 uur 'NIET THUIS' . Wij waren gewoon thuis.
Geen briefje in de brievenbus of sms ontvangen.
Donderdagmorgen gelijk gebeld waar wij bij besteld hebben en zij gaven aan dat het pakketje vandaag echt gaat komen. Ingelogd op de website en idd het pakketje was onderweg. Tussen 18:00 uur 21:00 komen ze het pakketje afleveren. 18:30 uur (donderdag ingelogd) en tot mijn verbazing is het pakketje bezorgd... dat gaf de website aan.
Wij hebben niets ontvangen. Niemand heeft bij ons aangebeld.
Wat blijkt nu(dit onderstaand weten wij van selektvracht, 20-4-2012 selektvracht gebeld).
Deze koerier man heeft iemand gezien voor ons portiek deur (woon in een app. complex) en heeft aan desbetreffende man gevraagd of hij dhr....... is.
Waarop deze onbekend man antwoord met: 'ja'..... .
Deze onbekend man heeft zich voorgedaan als dhr .... en heeft het pakketje in ontvangst genomen.. En wij maar wachten en wachten op ons pakketje.
Omschrijving van de man hebben wij ook doorgekregen van selektvracht echter wij kennen deze man niet.
Dit kan toch niet. Iemand die zich voordoet als iemand anders. Een koerier dienst dient aan te bellen en het pakketje overhandigen aan diegene die op dat adres woont.
Het bedrijf waar wij het bij besteld hebben, hebben wij op de hoogte gesteld via mails en telefoontjes.
Zijn er nog mee bezig.
Wij hebben een pakketje besteld en zou woensdag afgeleverd worden tussen 18;00 uur en 21:00 uur. (aangegeven niet af te leveren bij de buren)
Om 20:00 uur even ingelogd waar wij het product bij besteld hebben en tot onze verbazing stond er bij de verzending 18:20 uur 'NIET THUIS' . Wij waren gewoon thuis.
Geen briefje in de brievenbus of sms ontvangen.
Donderdagmorgen gelijk gebeld waar wij bij besteld hebben en zij gaven aan dat het pakketje vandaag echt gaat komen. Ingelogd op de website en idd het pakketje was onderweg. Tussen 18:00 uur 21:00 komen ze het pakketje afleveren. 18:30 uur (donderdag ingelogd) en tot mijn verbazing is het pakketje bezorgd... dat gaf de website aan.
Wij hebben niets ontvangen. Niemand heeft bij ons aangebeld.
Wat blijkt nu(dit onderstaand weten wij van selektvracht, 20-4-2012 selektvracht gebeld).
Deze koerier man heeft iemand gezien voor ons portiek deur (woon in een app. complex) en heeft aan desbetreffende man gevraagd of hij dhr....... is.
Waarop deze onbekend man antwoord met: 'ja'..... .
Deze onbekend man heeft zich voorgedaan als dhr .... en heeft het pakketje in ontvangst genomen.. En wij maar wachten en wachten op ons pakketje.
Omschrijving van de man hebben wij ook doorgekregen van selektvracht echter wij kennen deze man niet.
Dit kan toch niet. Iemand die zich voordoet als iemand anders. Een koerier dienst dient aan te bellen en het pakketje overhandigen aan diegene die op dat adres woont.
Het bedrijf waar wij het bij besteld hebben, hebben wij op de hoogte gesteld via mails en telefoontjes.
Zijn er nog mee bezig.
Re: Selektvracht
Selektvracht....
Onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat na de stortbui aan klachten en ervaringen die je vindt als je eventjes rondneust her en der...
En tegelijk onbegrijpelijk dat er vandaag de dag nog winkels zijn die met deze partij hun goederen denken te bezorgen bij de klant.
Ikzelf, en voor zover ik teruglees doen anderen dat ook, bestel niets meer bij een winkel als men bezorgt met SV.
1 keer doen is gelijk klaar ermee!
Laat op zijn minst de keuze voor verzending duidelijk blijken op je site voor welke verzendpartij zorg draagt voor je aankoop!
Een aantal feiten op een rijtje:
* Depot neemt nooit de telefoon op/altijd in gesprek.
* Track and Trace meldingen veranderen onverklaarbaar, of je nou wel of niet thuis bent.
* De bezorgers lijken onzichtbaar, komen niet langs maar kunnen gruisloos een briefje in de brievenbus stoppen.
Plaats het volgende berichtje op uw Facebook Wall/social media aub.
Selektvracht verdient het om tot op hun grondvesten gemolesteerd te worden!
*Gezocht*
Bezorger van Select vracht met mijn pakketje.
Signalement: Helaas geen volledig signalement vanwege: Onzichtbaar
Vermoedelijke kenmerken:
Rijdt waarschijnlijk in een overjarige Opel Astra (station model) met invisability/cloacking device.
Vermoedelijke leeftijd: boven de pensioengerechtigde leeftijd/Opa/Oma
De man (of vrouw)(of echtpaar) is zeer behendig in het traceren van uw aanwezigheid op het voor hen af te leveren adres van het pakket.
Als u daar bijvoorbeeld (al is het maar voor 5 minuten) niet aanwezig bent dan treft u bij thuiskomst informatie aan wanneer zij u wederom zullen bezoeken (Tot 4x toe zelfs!)
Trap hier niet in!
Op het moment dat u namelijk wél thuis aanwezig bent (of speciaal daarvoor blijft, of daarvoor iets regelt met uw buren) zullen zij geruisloos en onopgemerkt wel of niet allerlei geel gekleurde briefjes achterlaten in uw brievenbus dat zij een pakketje hebben proberen te bezorgen....!
Mocht u de illusie hebben om het pakketje ergens op te halen dan is dat helaas niet mogelijk vanwege het grote spaghetti-monster.
Uw pakketje wordt zonder opgaaf van reden teruggezonden aan de afzender waarna het aldaar wordt vernietigd in de machine of all destruction en nooit meer vindbaar zal zijn #jammer #debammer!
@Selekt vracht : #Sterf! (snel en pijnlijk indien mogelijk)#YouareObsolete
*Special price today*
De eerste die zich meldt op telefoonnummer 030-2410602 en mij na contact kan vertellen waar het pakketje is krijgt van mij €177,- schoon in het handje...
(Bewijs van contact en aflevering dient meegeleverd te worden)
*Einde bericht*
Onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat na de stortbui aan klachten en ervaringen die je vindt als je eventjes rondneust her en der...
En tegelijk onbegrijpelijk dat er vandaag de dag nog winkels zijn die met deze partij hun goederen denken te bezorgen bij de klant.
Ikzelf, en voor zover ik teruglees doen anderen dat ook, bestel niets meer bij een winkel als men bezorgt met SV.
1 keer doen is gelijk klaar ermee!
Laat op zijn minst de keuze voor verzending duidelijk blijken op je site voor welke verzendpartij zorg draagt voor je aankoop!
Een aantal feiten op een rijtje:
* Depot neemt nooit de telefoon op/altijd in gesprek.
* Track and Trace meldingen veranderen onverklaarbaar, of je nou wel of niet thuis bent.
* De bezorgers lijken onzichtbaar, komen niet langs maar kunnen gruisloos een briefje in de brievenbus stoppen.
Plaats het volgende berichtje op uw Facebook Wall/social media aub.
Selektvracht verdient het om tot op hun grondvesten gemolesteerd te worden!
*Gezocht*
Bezorger van Select vracht met mijn pakketje.
Signalement: Helaas geen volledig signalement vanwege: Onzichtbaar
Vermoedelijke kenmerken:
Rijdt waarschijnlijk in een overjarige Opel Astra (station model) met invisability/cloacking device.
Vermoedelijke leeftijd: boven de pensioengerechtigde leeftijd/Opa/Oma
De man (of vrouw)(of echtpaar) is zeer behendig in het traceren van uw aanwezigheid op het voor hen af te leveren adres van het pakket.
Als u daar bijvoorbeeld (al is het maar voor 5 minuten) niet aanwezig bent dan treft u bij thuiskomst informatie aan wanneer zij u wederom zullen bezoeken (Tot 4x toe zelfs!)
Trap hier niet in!
Op het moment dat u namelijk wél thuis aanwezig bent (of speciaal daarvoor blijft, of daarvoor iets regelt met uw buren) zullen zij geruisloos en onopgemerkt wel of niet allerlei geel gekleurde briefjes achterlaten in uw brievenbus dat zij een pakketje hebben proberen te bezorgen....!
Mocht u de illusie hebben om het pakketje ergens op te halen dan is dat helaas niet mogelijk vanwege het grote spaghetti-monster.
Uw pakketje wordt zonder opgaaf van reden teruggezonden aan de afzender waarna het aldaar wordt vernietigd in de machine of all destruction en nooit meer vindbaar zal zijn #jammer #debammer!
@Selekt vracht : #Sterf! (snel en pijnlijk indien mogelijk)#YouareObsolete
*Special price today*
De eerste die zich meldt op telefoonnummer 030-2410602 en mij na contact kan vertellen waar het pakketje is krijgt van mij €177,- schoon in het handje...
(Bewijs van contact en aflevering dient meegeleverd te worden)
*Einde bericht*