LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laksmi- newage

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
HD1
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2010 09:17

Laksmi- newage

Ongelezen bericht door HD1 »

http://www.laksmi-newage.nl/

Op deze website heb ik begin december een droomvanger besteld en betaald, kosten 11.95 totaal.
Ik bestel met regelmaat dingen op internet, maar deze gang van zaken heb ik nog nooit meegemaakt.
Op de website staat dat er binnen ongeveer 30 dagen geleverd wordt.
Ik heb een berichtje gestuurd met de vraag wanneer er geleverd werd, ivm kerst..
Hier heb ik geen antwoord op gekregen.
Het tel. wat op de website staat, doet het niet.
Na verscheidene berichtjes nog steeds geen antwoord, en ook geen droomvanger....
Het gaat me eigenlijk niet eens om het bedrag, daar kun je nog wel een risico voor lopen.
Maar deze website kan als enige de juiste kleur voor ons leveren.
En waar ik het meeste van baal, is dat je gewoon geen antwoord krijgt...:(
Pure geldklopperij dus.
Is hier nou niets aan te doen?

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Laksmi- newage

Ongelezen bericht door bianca82 »

is er een echte kvk nummer op de website?
een adres die kloppend is (met kvk)

dat zijn 1 van de belangrijkste dingen om naar te kijken als je ergens bestel

HD1
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2010 09:17

Re: Laksmi- newage

Ongelezen bericht door HD1 »

Nee, geen kvk nr..
Wel van alles waar ze zich wel of niet aan moeten houden,maar meer niet dan wel....

Goede les....
En nog steeds geen dromenvanger...... :(

CarolineL
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 jan 2011 14:47

Re: Laksmi- newage

Ongelezen bericht door CarolineL »

Als je meent dat je bent opgelicht dan kan je naar www.opgelichtopinternet.nl en daar ook eventueel je verhaal doen.

Een goede tip is wellicht om vooraf te controleren of bepaalde gegevens al bekend zijn bij de politie. Zij hebben hier een site voor: https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml

Overigens zag ik dat heel veel producten op haar site niet meer leverbaar zijn, en dat de webshop blijkbaar vanuit een woonhuis opereert. Ik hoop dat je het alsnog geleverd krijgt natuurlijk!

Groet, Caroline

HD1
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2010 09:17

Re: Laksmi- newage

Ongelezen bericht door HD1 »

2 Weken geleden kreeg ik ineens een mailtje van deze mevrouw, met de excuses dat ze zo laat reageerde...
Maar ik had vast al via, via gehoord, dat ze was gestopt met de website? Nou nee dus, anders had ik niet besteld.
Maar dat was de reden dat ze niet zo vaak de mails checkte.....
Ze wilde nog wel leeg verkopen, en had het artikel nog op voorraad, dus als ik het nog wilde dan kon dat...
Wel moest ik eerst nog even doorgeven wanneer ik het precies had overgemaakt, want dan kon ze dat eerst nog ff checken...

Een week later had ik de dromenvanger in huis, keurig verpakt.

Maar het is maar goed dat deze mevrouw er mee gestopt is, want zo onproffessioneel heb ik het nog nooit meegemaakt..... :(

Gesloten