LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koopgoedkoop.nl!!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
cynthia00
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 nov 2011 14:33

Koopgoedkoop.nl!!!

Ongelezen bericht door cynthia00 »

Hallo,

Naar vele negatieve reacties gelezen te hebben, had ik mijn twijfels bij het bestellen van mijn bank bij hun.
Uiteindelijk dit toch gedaan , de bank was een koopje, hoekbank en een gratis hocker voor 500 euro.

De bank binnen levertijd binnen gekregen . binnen een week!!
En het is een hele mooie bank, nu bleek er een kleurverschil te zitten in twee kussens.

Dit pas twee weken later doorgegeven.
En zonder poespas krijg ik allebij de kussens kosteloos binnen een week toegestuurd. er word ook binnen een dag op je mail gereageerd.
Ik kan alleen maar zeggen, mijn ervaringen zijn goed!
En ik zou hier zeker weer bestellen.

Met vriendelijke groet,
Cynthia

cynthia00
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 nov 2011 14:33

Re: Koopgoedkoop.nl!!!

Ongelezen bericht door cynthia00 »

en heb vandaag de nieuwe kussens binnen gekregen!

mvg

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: Koopgoedkoop.nl!!!

Ongelezen bericht door Alex400 »

Mijn ervaringen zijn niet goed met koopgoedkoop. Maar ik moet meegeven dat de klantenservice wel snel reageert.
Maar koopgoedkoop is precies zoals de naam het al zegt:

Je koopt goedkoop (spullen made in china).
Spullen zien er wel okay uit, maar de kwaliteit is, als je het vergelijkt met producten van gerenomeerde merken natuurlijk om te huilen.

Maar goed, iedereen moet zelf maar de afweging maken. Je weet dat spullen die normaal 2x zoveel kosten je niet kan verwachten dat je hoogwaardig en kwalitatief goed spul koopt ...

Tryzia
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:37

Re: Koopgoedkoop.nl!!!

Ongelezen bericht door Tryzia »

Mijn ervaring is ook heel slecht bij koopgoedkoop. iid snelle reactie maar als het er op aan komt zijn ze er niet. Wij hebben in november een fiets gekocht hele slechte kwaliteit en na max. 8 weken gebruik is hij total loss en flink geroest.

jls63
Berichten: 87
Lid geworden op: 16 nov 2010 13:44

Re: Koopgoedkoop.nl!!!

Ongelezen bericht door jls63 »

haha, de prijs was toch ook total los en verroest....goed en goedkoop gaat gewoon niet samen!

Gesloten