LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen ontvangst registratie en ontvangst bevestiging

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
braghoen

Geen ontvangst registratie en ontvangst bevestiging

Ongelezen bericht door braghoen »

Geachte Radar,
Ongeveer vier weken geleden had ik een melding gemaakt bij OV-Chipkaart van een kapotte chip welke niet functioneerde.
Daar werd mij verteld om de een formulier via hun website te downloaden
en alle gegevens daar te vermelden , de OV –Chipkaart erop te plakken en vervolgens te sturen naar OV-Chipkaart.
- Tot op heden hebben we de door hun gestelde termijn van drie weken geen OV-chipkaart
ontvangen.
- Ook bij elke gesprek kunnen ze geen ontvangst bevestiging m.a.w. er wordt geen registratie van ontvangst bevestiging / registratie bij gehouden met rede om de de drie weken te verlengen.
Puur machts politiek en misbruik van te maken.

Hier achter ligt een politiek , hoe langer het duurt hoe meer geld zij uit zaken van de reizigers kunnen uit knepen.

Raghoenandan Boyke

mamafrutsel

Re: Geen ontvangst registratie en ontvangst bevestiging

Ongelezen bericht door mamafrutsel »

Hier precies idem, wat heb ik er spijt van dat ik hem niet aangetekend heb verzonden.
Wederom weer gebeld maar nog steeds is er volgens hen geen kapotte kaart ontvangen.
Er staan 2 abonnementen op, alleen arriva komt tijdelijk met een goede oplossing, NS heeft geen goede oplossing ja korting na 09.00 uur maar daar hebben we maar weinig aan.

baal hier enorm van.

nevermind

Re: Geen ontvangst registratie en ontvangst bevestiging

Ongelezen bericht door nevermind »

Ongeveer vier weken geleden had ik een melding gemaakt bij OV-Chipkaart van een kapotte chip welke niet functioneerde.
Moet je nog een week wachten, dan ligt deze in de bus.
Is helaas zo, diep zuchten, en afwachten.

Gesloten