Ik wist niet precies meer tot wanneer ik mijn sim only abonnement had, zo handig ben ik

Ik heb Hollands Nieuwe gevraagd tot wanneer ik gebonden was aan HN. Op 17-01-2012 ene
Patrick Zwitser, nette mail, u contrakt loop af op 7-3-2012. Op 26-01-12 ene
Ilona Seelinger, legt mij nog netjes uit dat ik bij een nieuw abonnement met nummerbehoud zelf in de winkel geregeld kon worden.Ik sluit bij Vodaphone een nieuw contrakt af, maar HN geeft geen toestemming om nummerbehoud en andere provider???!!!, ik zou nog 1 jaar moeten.! ik heb de nieuwe telefoon zelfs al!!
op wederom schrijven, want bereikbaar zijn ze niet!!, zegt men op 3-2-12 sorry
klant, Dezelfde Ilona Seelinger, foutje, en verder niets! vraag om een oplossing , wat ermee te doen, en tot op heden, geen antwoord. Ik wil er vanaf!
je bent machteloos en boos, deels mijn eigen schuld, maar daarvoor heb je een klantenservice, en bij HN, BIJZONDER TRIEST!!