LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands nieuwe, zo ga je niet om met klanten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
monicabaaima

Hollands nieuwe, zo ga je niet om met klanten

Ongelezen bericht door monicabaaima »

Ik wist niet precies meer tot wanneer ik mijn sim only abonnement had, zo handig ben ik :? Ik heb Hollands Nieuwe gevraagd tot wanneer ik gebonden was aan HN. Op 17-01-2012 ene Patrick Zwitser, nette mail, u contrakt loop af op 7-3-2012. Op 26-01-12 ene Ilona Seelinger, legt mij nog netjes uit dat ik bij een nieuw abonnement met nummerbehoud zelf in de winkel geregeld kon worden.Ik sluit bij Vodaphone een nieuw contrakt af, maar HN geeft geen toestemming om nummerbehoud en andere provider???!!!, ik zou nog 1 jaar moeten.! ik heb de nieuwe telefoon zelfs al!!
op wederom schrijven, want bereikbaar zijn ze niet!!, zegt men op 3-2-12 sorry klant, Dezelfde Ilona Seelinger, foutje, en verder niets! vraag om een oplossing , wat ermee te doen, en tot op heden, geen antwoord. Ik wil er vanaf!
je bent machteloos en boos, deels mijn eigen schuld, maar daarvoor heb je een klantenservice, en bij HN, BIJZONDER TRIEST!!

jovabe

Re: Hollands nieuwe, zo ga je niet om met klanten

Ongelezen bericht door jovabe »

Mijn zoon was zijn simkaart kwijt en kreeg vrij vlot een andere simkaart op 04-02-2012, men gaf te kennen dat hij met behoud van zijn nummer weer kon bellen en tot op de dag van vandaag werkt sinkaart nog steeds niet.
Heb al verschillende keren een mail weg gedaan geen reactie.
Ben ook gebeld door HN maar verwijzen je terug naar contact formulier.
Ik,zelf heb ook een abb bij HN en is steeds erger aan het worden.
Ik heb contact gehad met een jurist en wacht tot zaterdag af is het dan nog niet opgelost dan laten we de contracten ontbinden,i.v.m niet nakomen van de over eenkomst

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

jovabe
Ik heb contact gehad met een jurist en wacht tot zaterdag af. Is het dan nog niet opgelost dan laten we de contracten ontbinden i.v.m het niet nakomen van de overeenkomst
Hééééééél verstandig. Advies: ik zou zelfs niet tot zaterdag wachten!

Maxiem.

monicabaaima

MAXIEM schreef:jovabe
Ik heb contact gehad met een jurist en wacht tot zaterdag af. Is het dan nog niet opgelost dan laten we de contracten ontbinden i.v.m het niet nakomen van de overeenkomst
Hééééééél verstandig. Advies: ik zou zelfs niet tot zaterdag wachten!

Maxiem.
Ik wacht deze week ook nog af, ik zit wel met een telefoon "al in gebruik"
ik heb 2 mails , zwart op wit door HN, dat ik gerust naar een andere tel.aanbieder kon.erg toch , dat je HN niet kan bellen.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Monica,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat er een dergelijk misverstand ontstaan is. Zoals we net ook per telefoon aangegeven hebben zullen we dit geval aan het hoofdkantoor voorleggen en bekijken wat er mogelijk is. Zodra er een update is hoor je het direct.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

monicabaaima

Ik heb inmiddels nieuws, Holland nieuwe heeft mij persoonlijk gebeld en gaan voor een oplossing zorgen en erkennen, dat mij verkeerd is geinformeerd!
Dus het kan wel :D

MAXIEM

monicabaaima

Sorry, maar bij dit bedrijf is het: eerst "zien" en dan geloven.

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 18 feb 2012 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

monicabaaima

hollandsnieuwe schreef:Beste Monica,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat er een dergelijk misverstand ontstaan is. Zoals we net ook per telefoon aangegeven hebben zullen we dit geval aan het hoofdkantoor voorleggen en bekijken wat er mogelijk is. Zodra er een update is hoor je het direct.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Beste Hollands nieuwe, zoals afgesproken wacht ik op Uw mail met goed nieuws, bedankt!

monicabaaima

MAXIEM schreef:monicabaaima

Sorry, maar bij dit bedrijfje is het: eerst "zien" en dan geloven.

Maxiem.
@Maxiem, ik geef HN het voordeel van de twijfel, :idea:

MAXIEM

monicabaaima

En nu maar duimen dat het "lampje" niet uitgaat!

Maxiem.

monicabaaima

MAXIEM schreef:monicabaaima

En nu maar duimen dat het "lampje" niet uitgaat!

Maxiem.
Ik heb telefoon nummer van deze aardige meneer, dus lampje zal toch wel niet uitgaan!Ik heb beste hoop..tnx :wink:

jasper_mano

Ongelezen bericht door jasper_mano »

Gewoon een jurist inzetten of de media. Heb ik ook gedaan. Hele slechte service en slechtste provider die ik ken.

monicabaaima

jasper_mano schreef:Gewoon een jurist inzetten of de media. Heb ik ook gedaan. Hele slechte service en slechtste provider die ik ken.
Ik heb idd nu nog steeds geen bericht, ik wacht tot maandag , bedoel een telefoon naar het hoofdkantoor kan toch niet zo moeilijk zijn.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Monica,

We hebben de opzegging van het contract en het nummerbehoud goed gekeurd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

monicabaaima

hollandsnieuwe schreef:Beste Monica,

We hebben de opzegging van het contract en het nummerbehoud goed gekeurd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.
Hollands nieuwe, kijk daar ben ik blij om, bedankt en tip! doe het andes, zorg dat jullie kwaliteit leveren, voetjes overt de vloer!!behoud van klanten.!! :D

Gesloten