Ik dacht ik stap eens over naar Hollands nieuwe... ik ga naar de site en geef netjes aan dat ik een abonnement wil van 275 minuten en 500 MB internet voor 12 maanden, reken vervolgens 30 euro af(10 voor de minuten, 10 voor het internet en 10 aansluitkosten) staat er tot mijn grote verbazing dat ik een abo heb van 550 minuten voor 2 jaar in mijn bevestiging.
ik in de pen geklommen, en een mail gestuurd naar Hollands nieuwe, via de site omdat er geen andere mogelijkheid is. Raar trouwens dat je dat binnen 1000 tekens moet doen. krijg ik na drie dagen een compleet nietszeggende reactie dat hij ook constateert dat ik een abonnement heb van 550 min voor 24 maanden en dat ik anders maar een bewijs moet opsturen dat het anders is. ik heb de mail van de betaling terug gestuurd, maar al 6 dagen geen reactie... nu wil ik misschien wel het contract ongedaan maken maar mijn oude nummer is vanwege nummerbehoud al opgezegd. meerdere mails gestuurd via de website en per reply maar nul reactie.
erg jammer dat een bedrijf zich zo afschermt van zijn klanten..
dit was eens maar nooit weer. dus wees gewaarschuwd lees alles wat je afsluit goed door want ze maken er een rommeltje van daar bij Hollands nieuwe.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands nieuwe sluit zomaar wat anders af dan aangegeven
-
MAXIEM
Re: Hollands nieuwe sluit zomaar wat anders af dan aangegeven
pete7feet
Ik adviseer ik je, om in dit geval de overeenkomst te vernietigen (er is hier immers sprake van een overeenkomst die je niet bent aangegaan).
Sukses, Maxiem.
Ik adviseer ik je, om in dit geval de overeenkomst te vernietigen (er is hier immers sprake van een overeenkomst die je niet bent aangegaan).
Sukses, Maxiem.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Beste Pete7feet,
Als je ons je gegevens even in een privébericht stuurt, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Als je ons je gegevens even in een privébericht stuurt, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Beste Pete7feet,
Zoals we inmiddels ook telefonisch aangegeven hebben is jouw probleem doorgezet naar het hoofdkantoor zodat ze dit verder kunnen onderzoeken. Wanneer er hier een update op komt hoor je het direct.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Zoals we inmiddels ook telefonisch aangegeven hebben is jouw probleem doorgezet naar het hoofdkantoor zodat ze dit verder kunnen onderzoeken. Wanneer er hier een update op komt hoor je het direct.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
monicabaaima
Dit is precies hetzelfde antwoord wat ik ook heb gehad, standaard antwoorden dus, nu wachten en wachten..hollandsnieuwe schreef:Beste Pete7feet,
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe