LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] veilingreus

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
keistampertje

veilingreus

Ongelezen bericht door keistampertje »

hallo wie heeft hier ervaring met veilingreus biedingen.
wij hebben op dit moment een slechte ervaring die ik wil delen metderden om
info te vragen of meerdere mensen hiermee te maken hebben [gehad].
hadden geboden op een hotelkamer[reis eigen vervoer] in kroatie, maar na 1week hadden we verkeerde voucher gekregen[turkije] dus gereageerd en teruggestuurd zouden binnen 1week weer alles binnen hebben nu is het 4weken verder en nog niks gekregen, alleen maar mailtjes met excuses/smoesjes over dat er fouten waren gemaakt dmv versturen van foutieve vouchers [wisten we al] maar we hebben aan al hun voorwaarden voldaan ook alles betaald via ideal, maar hun blijven ernstig in gebreke hebben juridisch loket gevraagd hoe te handelen nu ,maar we hebben alles gedaan zeiden ze zoals het hoort maar nog geen positief vervolg hierop gekregen.
zijn nu zo geirriteerd inzake deze best boos zeg maar ,wij maar wachten op een definiteive boeking van hun maar geen reaktie steeds weer een andere smoes.hebben onze vakantie op ons werk vastgelegd en kunnen sraks niet in die periode weg ,geeft veel onzekerheid en stress.
dus wie o wie heeft hier ook mee te maken [gehad].of goede ervaringen met boekingsreus die ons kan geruststellen dat het wel goed zal komen . bedankt gr keistampertje.

inekevanvliet

Re: veilingreus

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

is het nu veilingreus of boekingreus?

keistampertje

VEILINGREUS

hellokitty09

Ongelezen bericht door hellokitty09 »

hallo ik heb een bod gedaaan op veilingreus voor een reis naar turkije in dec.2011tot de dag van vandaag heeft het reisburo nog geen contact opgenomen. veilingreus komt inderdaad met sorry foute code en drukte maar ik zit er mee ben inderdaad ook zeer boos en geiriteerd kreeg 27-1-2012 een berekening met een bedrag dat 7x meer was als het bod wat ik had gedaan schrok me KAPOT wil er nu van af zien te komen en hoop dat ik mijn betaalde bedrag nog terug krijg en wil niks meer met veilingreus te maken hebben. vraag me ook af of er mensen zijn die ook een reis turkije hebben geboekt en ook daadwerkelijk voor wat ze geboden hebben daar zijn geweest hoor graag van jullie gr.hellokitty09

actueel

Ongelezen bericht door actueel »

Goedemiddag,

Ik heb dezelfde ervaring met de VeilingReus. Ik heb ook een bod gedaan op een reis naar Turkije maar iedere keer krijg ik een andere smoes.

Van de VeilingReus heb ik het volgende brief ontvangen.

27 januari [email protected]

Betreft: Belangrijke informatie ten behoeve van uw Turkije reis

Geachte mijnheer/mevrouw,

Op www.veilingreus.nl heeft u een bod uitgebracht op een arrangement Turkije en vervolgens een voucher ontvangen welke u kunt verzilveren tot 31 januari 2013.

Nadat de eerste consumenten de voucher hebben verzilverd duurde het te lang voordat de huidige touroperator contact opneemt met u als klant. Daarnaast vallen de bijkomende kosten hoger uit dan eerder verwacht.

Dit kan voor u als consument en voor VeilingReus een onwenselijke situatie opleveren. VeilingReus is daarom gaan zoeken naar een alternatief. Wij denken nu een eerste zeer aantrekkelijk alternatief te hebben gevonden bij een andere touroperator (periode april – oktober) en bieden u, indien u dit wenst, de mogelijkheid te kiezen voor dit alternatief. Voor een aanvullend alternatief zijn wij in overleg met een tweede operator.

Wat bekent dit voor u? Indien u gebruik wenst te maken van 1 van deze alternatieven dient u dit schriftelijk kenbaar te maken, zodat wij de eerder verstuurde vouchercode op inactief kunnen laten zetten.

Hoe nu verder? Om u van dienst te kunnen zijn en een passende aanbieding te laten doen is het van belang om te weten wanneer u deze reis wilt gaan maken en met hoeveel personen, gaarne volwassenen en kinderen separaat benoemen. Hiervoor kunt u het formulier op pagina 2 invullen.

Wanneer ontvangt u bericht? Nadat u de gegevens retourneert ontvangt u zo spoedig mogelijk een passende aanbieding.

Namens het Veilingreus Team bieden wij onze excuses aan voor deze ontstane situatie. Gezien de kwaliteit die we willen uitstralen en het serviceniveau dat we willen bieden, hebben wij deze noodzakelijke actie voor u ondernomen.

Met vriendelijke groet, VeilingReus

Dennis Smit, Directeur

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

Namens het Veilingreus Team bieden wij onze excuses aan voor deze ontstane situatie. Gezien de kwaliteit die we willen uitstralen en het serviceniveau dat we willen bieden, hebben wij deze noodzakelijke actie voor u ondernomen.

Met vriendelijke groet, VeilingReus

Dennis Smit, Directeur
Als een bedrijf(je) werkelijk kwaliteit wil uitstralen moet je gewoon geld terug en geen andere duurdere of in een andere periode een aanbod geven.
Veilingreus.nl kan niet leveren wat het aanbied, dat is de uitkomst

hellokitty09

hallo actueel wil graag van u weten of u het formulier heeft ingevuld en of u dat alsnog gaat doen ? ik heb het namelijk nog niet gedaan en weet ook niet of dat wel verstandig is weet niet zo goed hier mee om te gaan en hoe we ons betaaalde bedrag trug kunnen krijgen zou graag willen weten wat u gaat doen hoop dat u me op de hoogte wilt houden gr.hellokitty09

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@actueel en hellokitty,

U kunt beiden ook eens advies inwinnen bij consuwijzer en / of juridisch loket. Eerste advies bij juridisch loket is doorgaans gratis.

In mijn optiek heeft u gewoon recht op geld terug aangezien veilingreus aangeeft niet conform de overeenkomst te kunnen / willen leveren. U hoeft de alternatieven dan ook niet te accepteren.

Mocht u wel tevreden zijn over de geboden alternatieven, kunt u daar natuurlijk ook voor kiezen maar volgens mij is de keus wel aan u.

hellokitty09

hallo emmy 75 ik denk dat als ik het formulier in vul dat ik er dan tog aan vast zit ik heb nog niks gezien van het nieuwe bod wat ze nu bieden en dat geven ze pas als ik het formulier in vul dat is tog ook krom waarom laten ze het nieuwe bod niet gewoon zien en als het me bevalt kan ik als nog het formulier in vullen tog? ik heb er geen vertouwen meer in was net zo blij dat ik een keer op vakantie kon met de kids heb er hard zat voor moeten sparen maar ja helaas ...

inekevanvliet

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

zou echt helemaal niks invullen en gewoon je geld terug vragen
als je een goeie en goedkope vakantie zoekt
ik ben vorig jaar in eftalia aytur geweest in alanya zit aan de boulevard eten goed,kamers goed en heel schoon
diverse hebben hem in het programma
kijk en zoek en vul je tijd dat je wilt in op op zoover en klikt dan op het blok er boven dan zie je de goedkoopste aanbieder

keistampertje

heb ook al juridisch loket hierover gesproken en heb gehandeld naar wat hun mij vertelde alles gedaan volgens ons rechten.
ook mijn geld teruggeeist maar nog steeds geen resultaat ,ik wil iedereen vragen zich te melden bij john van den heuvel rtl/rechtgezet .nl heb ik ook gedaan ,en misschien kunnen we gezamenlijk dit daar voorleggen ,want dit lijkt wel oplichting ,ze komen niet over de brug met de gekozen reizen, en blijven ernstig in gebreke,
juridisch gezien hebben we alle recht op ons geld teruggestort te krijgen maar ,
steeds krijg je weer een andere smoes elke week weer opnieuw loze beloften.
eerst de foute vouchers die verstuurt waren [kan gebeuren] daarna onze gegevens kwijt !!??. kan NIET gebeuren hoort niet bij een proffesioneel bedrijf.
dus diegene die ook weinig hoop hebben op een goede afloop vraag ik daar zich te registreren en met dit verhaal erbij vermelden .
vriendelijke groet keistampertje @hotmail.com

Emmy75

hellokitty09 schreef:hallo emmy 75 ik denk dat als ik het formulier in vul dat ik er dan tog aan vast zit ik heb nog niks gezien van het nieuwe bod wat ze nu bieden en dat geven ze pas als ik het formulier in vul dat is tog ook krom
Daar zou ik inderdaad ook huiverig voor zijn. Dat zou u ook eens kunnen navragen bij een juridisch loket. Persoonlijk lijkt het mij onredelijk bezwarend dat u met het invullen van het formulier al bij voorbaat akkoord gaat met 1 van de tot nu toe onbekende alternatieven.

@keistampertje,
U zou zich ook met zijn allen kunnen samenvoegen en samen een zaak aanspannen via de rechter mochten ze geen gehoor geven aan een normale ingebrekestelling.

hellokitty09

hallo ik wil die gene die ook een bod heeft gedaan op een reis naar turkije via veilingreus mededelen dat ik een mail heb gehad van een nieuwe reisburo namelijk travelmax
daarin staat dat hun het overnemen van de vorige reisburo die er dus een zooi van heeft gemaakt
hun gaan me vertellen over een nieuwe reis met een goede prijs
mijn vraag is zijn er meer van jullie die een mail of contact hebben gehad met travelmax? ik heb hier een nr 046-4757299 hoor het graag gr hellokitty

keistampertje

kijk ook eens op kassa .nl daar heb ik ook een bericht hierover geplaatst en me aangemeld bij john van den heuvel rtl/rechtgezet.nl.
zou iedereen aanraden dit ook te doen lees het forum wat iedereen ervan vindt en deel dit met derden zodat we meer informatie krijgen over dit onderwerp. heb ook juridisch loket al geprobeerd zie mailtje bij kassa etc succes allemaal keistampertje

Emmy75

keistampertje schreef: heb ook juridisch loket al geprobeerd zie mailtje bij kassa etc succes allemaal keistampertje
Handiger is om de info ook even hier te plakken en de link erbij te zetten.

hellokitty09

hallo ik heb begrepen dat er meer mensen zijn die het hebben mee gemaakt met veilingreus heb ook al op de site kassa.nl gekeken er was iemand die zij dat travelmaxx.nl niet bestaat maar dat is niet zo het bestaat wel en je kunt daar dus je code verzilveren voor een andere reis maar goedkoop is het daar ook niet . wil gewoon mijn geld terugggggggggggg

Ruiner

Ongelezen bericht door Ruiner »

ik heb inmiddels ook contact gehad met die Travelmaxx en die zouden me binnen een paar dgn een aanbieding doen, maar lijkt me sterk dat het goedkoop zal zijn zoals veilingreus heeft beloofd in hun mailtjes en aan de telefoon. En Veilingreus zegt geen fouten te hebben gemaakt, dus ze willen het geld niet teruggeven!

mirleij

Ongelezen bericht door mirleij »

Hallo gedupeerden van de veilingreus.
Het lijkt me zinvol als Radar deze zaak gaat uitzoeken.
Ik hoor ook bij de gedupeerden, ik heb bij veilingreus 2x 4dg. Berlijn gekocht en ook betaald voor de 8dg reis naar Turkije.
Ook ik kan helemaal niets boeken en wil mijn geld terug. Samen staan we waarschijnlijk sterker
gr.M

hellokitty09

hallo mirlei ja vindt dat je gelijk hebt maar hoe doen we dat? ik heb wel een mail ontvangen van de nieuwe reisburo travelmaxx jij ook? heb een mail terug gestruurd naar travelmaxx en heb hen mijn o6nr gemaild maar wordt maar niet gebeld en heb nu een mail gestuurd dat ik geen nebruik wil maken van hun diensten maar daar wordt ook niet op gereageerd het is gewoom een pot nat veilingreus en travelmaxx nou mijn heb je zeg maar wat we moeten doen om radar in te schakkelen gr hellokitty09

mirleij

Ongelezen bericht door mirleij »

Hello kitty
Ik zou het, als het ons zelf niet lukt, graag in de handen van Radar geven, want dan heb je meer kans van slagen.
Ik heb nog van niemand gehoord dat het verblijf in het Berlijnse hotel ook niet te boeken is. Ik dacht er over om het hotel na het weekend te bellen als ik dan nog steeds geen bericht terug heb. Overigens laat ik het wel weten als dat opgelost is.
Verder heb ik ook al een mevr. van Travelmax gesproken over de Turkije reis, die komt met een goede aanbieding zegt ze, maar ik wil er eigenlijk ook vanaf, want het wordt allemaal toch een heel stuk duurder. Als veilingreus echt voor kwaliteit wil gaan, dan geven ze iedereen die het wil, gewoon hun geld terug en Radar kan ons daarbij helpen als het niet gewoon op verzoek lukt.
Misschien heeft iemand al een opzetje van een brief die juridisch goed in mekaar zit.
Gr. ML

Gesloten