Nog even voor de goede orde. Dit is wat ik heb:
Een 'klachtenpaartje'van aankoopdatum 01-10-2011
Een pinbon (uit het apparaat van Bakker)
Een bankafschrift die de pinbon matchet (defeats the purpose, maar ja)
De originele doos met Bakker barcodes en prijsstickers
Wat kan ik zo gauw niet vinden: De andere rotbon van Bakker Ugg store.
Mevrouw Bakker van Ugg store Wilhelminastraat Breda meent in haar post zich te herinneren dat zij mijn klacht gegrond vond (raar dat ze dan niet meer weet of ik een man of vrouw ben?). Ik heb haar dat op die bewuste dag niet horen zeggen. Ik werd na 90 seconden al weggebonjourd. Mevrouw leek geen interesse te hebben, want ze liep hautain weg, terwijl ik nog midden in een zin was. I praatte dus letterlijk tegen een toonbank. Dat vond ik niet zo beleefd, maar goed ik wilde in mijn initiele post niet meteen allerlei waarde-oordelen spuien.
Mevrouw de eigenaresse van Ugg store is niet zielig.
Als we toch "emo" gaan doen

, misschien interessant om te weten dat mijn zoontje van 8 (maar liefst 1.26 m met een gewicht van 20 kg), op het moment dat hij omzwikte en zijn laars openscheurde hij onderweg was van school naar de BSO en in de vrieskou (het was de dag voor de grote sneeuwbui) nog 10 minuten op een sok heeft moeten lopen. Want tja, ze konden hem niet dragen. Nou dat is pas zielig En dat doet mijn moederhart nog meer zeer dan dat gat in mijn portemonnaie
Het was een dure les. Ik koop er niets meer. Niet bij Ugg store van Bakker en ook niet aan de overkant bij de reguliere Bakker schoenenzaak.