Sorry, ik vind dit een ronduit onzinnige opmerking, maar zal proberen een antwoord te geven. Vol = vol lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen. Stel, een restaurant heeft 20 tafels, en ze zijn allemaal gereserveerd. Dan betekent dat dat het restaurant vol zit. Appeltje eitje.Caesaro schreef: Vol=vol?????? Hoe kan ik dat dan weten? Het staat niet op het voucher dat je vroeg moet reserveren... ik voel me gewoon misleid door de tekst op het Groupon voucher.
Mijn oud-collega's hebben ruim 50 euro voor die bon betaald... en dat cadeau gaat dus nu naar Groupon... lekker snel verdiend, dacht ik zo
Nee, er staat niet dat je vroeg moet reserveren, maar het is wel vaker zo dat bepaalde data (weekends) vaak drukker zijn dan doordeweekse dagen (bijvoorbeeld).
Het restaurant heeft 3 andere data genoemd waarop de bon gewoon besteed kan worden, het lijkt me logisch dat Groupon er geen rekening mee kan houden op welke datum u uit eten zou kunnen (zou ook niet te doen zijn natuurlijk). De bon heeft een bepaalde geldigheidsduur, en als door uw eigen afwijzing de geldigheid van de bon is verlopen, is dit níét de schul van Groupon.