LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]R en G beveiliging[/b]

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
anton13
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2011 00:10

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door anton13 »

Leuk zo'n langlopende topic. Vandaag had ik ze aan de telefoon, bekend verhaal. Gratis vind ik nooit vervelend maar wel verdacht...... Ik weet zeker dat ik niets ga aanschaffen daar. Zal ik ze voor de humor nog wel laten komen. Overigens hebben wij een veel beter inbraaksysteem: hij meld welliswaar niets door maar grijpt wel iedereen die ongewenst binnen probeert te komen. Moeten hem alleen nog leren een brand te blussen :-D

macdown66
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2011 22:33

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door macdown66 »

hoera voor internet :mrgreen:

wij hebben net ook iemand aan de deur gehad
en hele aardige man ( h hofman).
hij had een afspraak met mijn vrouw gemaakt.
er gingen niet direct alarmbellen rinkelen maar ik dacht wel, na het gesprek maar even googelen.
en maar goed ook.

super bedankt voor dit topic.
en voor de mensen die er nu nog last van hebben sterkte...

mvg marcel

anton13
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2011 00:10

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door anton13 »

Het zal trouwens zuiver toeval zijn, maar onlangs -kort voor het telefoontje- stond wel 2 keer de tuindeur open. Ik zeg niet dat het perongeluk door de wind of een kind gekomen kan zijn, maar heb er normaal geen last van!

wnoorhoff
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2011 20:25

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door wnoorhoff »

Hallo allemaal. Ik heb zojuist een vriendelijke jongeman in huis gehad van uwhuisveilig.nl

Ik moet zeggen dat hij heel betrouwbaar overkwam. Hij heeft na het aanhoren van mijn twijfel over vreemden binnen gelaten zelfs zijn paspoort en rijbewijs aan mij overhandigd. Uiteraard wist ik dat 'gratis' niet 'gratis is maar ik ben wel oprecht geïnteresseerd in een goed alarmsysteem. Hij had maar heel even de tijd want zo ontzettend druk. Oh ja, en mocht hij tijdens gesprek het idee hebben dat een 'gratis' systeem niet aan mij is besteed dan zou hij ook meteen vertrekken. Dan wist ik dat maar alvast.

Nu ben ik inkoper van beroep dus ik heb met een brede glimlach zijn verhaal aangehoord en lekker moeilijke vragen gesteld. Na vijf minuten liep hij rood aan, toonde een brede lach en zij dat hij zijn tekst kwijt was. Humor! Ik heb hem een kopje koffie ingeschoken zodat hij weer bij zinnen kon komen.

Hij had door dat hij een kritische klant tegenover zich had in informeerde naar mijn beroep. Daarna werd het verhaal een stuk realistischer en kreeg ik voor mijn gevoel het eerlijke plaatje voorgespiegeld. Als ik nu jullie verhalen lees dan klopt dat ook wel.

keuze 1 ) EUR 99 eenmalig, daarna zo'n EUR 35 per maand
keuze 2 ) EUR 328 eenmalig, daarna zo'n EUR 30 per maand
Extra opties zoals tweede rookmelder of bewegingssensor EUR 119/stuk

Een aantal van jullie klachten zijn wel verbeterd. Hij gaf duidelijk aan dat het systeem eens in de 24h checkt of het nog verbinding heeft.

Het verhaal eindigde met "kan ik jullie blij maken met zo'n systeem" in plaats van ik wil jullie wel zo'n systeem geven. Ik heb hem gezegd dat ik nooit direct een beslissing neem over dit soort langdurige contracten. Nou, ik kon er ook later vanavond wel op terug komen. Toen ik hem vertelde dat ook dat er zeker niet in zat mocht ik ook wel in januari bellen.

Bij het vertrek informeerde ik tussen neus en lippen door naar zijn successen van vandaag. Hij klaagde vermoeid dat hij maar twee afspraken had kunnen maken vandaag. Gezien zijn uitspraken aan het begin van het gesprek was de betrouwbaarheid daarmee nu definitief van de baan. Dompie. :roll:

Na jullie reacties gelezen te hebben (en lekker gelachen te hebben :lol: ) ben ik er nu zeker van dat dit hem niet gaat worden.

Dat systeem dat je zelf kunt aanschaffen en dat gaat bellen klinkt wel aantrekkelijk. Daar ga ik maar eens naar kijken.

Succes iedereen!

shaylon
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2011 21:59

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door shaylon »

Hallo,

Ik heb zo juiste een meneer over het vloer gehad.

Die kwam binnen een beetje gestrest. Begon gelijk met zijn verhaal over mond op mond reclame. Alleen ik vertrouwde hem niet, omdat hij mij op geen enkele moment in mijn ogen kon aankijken. Hij heeft niet een goed rond gekeken en hij wist het al, een bedrag van 39 euro per maand voor 11 jaar. Alleen de woonkamer gezien. Hoe expert kan je om zo iets zo snel te kunnen berekenen?

Ik vertrouwde het niet. Ik dacht even internet op om te zoeken naar de naam van Adviseur, kreeg niets relevant met beveiliging maar hij doet het werk al 20 jaar.

Het is mij ook duidelijk!! Ik zal het niet doen!!!!!

Iedereen bedankt voor de Tip.

Oscar&Jasmine
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2011 15:01

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door Oscar&Jasmine »

Hoi allemaal. Wellicht heb ik een verhaal die juiste de andere kant van de munt laat zien, maar vond het wel even belangrijk te vermelden. Is ook wel eens leuk denk ik. :)
Ik en mijn gezinnetje zijn ook eigenaar geworden van een alarm systeem, en wel van Uw Huis Veilig met Securitas. R&G ken ik zelf niet dus daar wil ik geen vergelijking mee maken.
Maar ik kan het als een zeer positieve ervaring beschouwen. En ja er wordt verteld dat het alarm gratis is, en dat klinkt inderdaad allemaal wantrouwend. Maar als je er nou eens goed over na gaat denken wat een dergelijk alarm systeem nou werkelijk kost. Bij veel bedrijven betaal je al gauw €2000,- voor het alarmsysteem. Nog een €500,- voor installatie. Zoals BAB Huisman bij ons in Almere, en dan moet je ook de meldkamer nog betalen. Dus dan is het "EN - EN". Het alarmsysteem betalen en de meldkamer. (wij hebben ons namelijk door meerdere bedrijven laten informeren)
Als je het zo bekijkt, dan krijg je het alarmsysteem dus wel gratis. Dus we kunnen wel naïf zijn en niks nemen, maar daar hou je het tuig ook niet mee buiten. En het werk echt prima.
De ervaring leert mij dat een alarmsysteem afschrikt. Bij ons hebben ze nadien ook proberen in te breken, het alarm is vervolgens af gegaan, en getuigen hebben gezien dat de inbrekers vervolgens zijn gevlucht. Wij hadden toen geen stickers op de ramen, omdat wij ook dachten dat je zo het idee opdoet "dat er wat bij je te halen valt". Sindsdien hebben wij wel de stickers opgeplakt.

Onderaan spreekt ook een politie agent, en deze verteld dat jullie (politie) wel direct uitrekken na een 112 melding. Nou dan weet ik niet waar hij woont, maar bij ons in Almere komen ze zeker niet meteen. Sterker nog, bij vrienden van mij is 2 weken geleden ingebroken, en de politie zei gewoon steenhard, ga zelf maar kijken. Als er wat is, dan komen wij wel.
Ook vind ik het sterk van een politie agent om te vertellen dat we een camera op moeten hangen (al is deze van plastic), ik denk juist dat een inbreker meteen door heeft dat het niet echt is. En een muts over je hoofd, en weg is camera.
Als je wilt dat de politie wel naar de woning komt, moet je er voor zorgen dat er meerdere sensoren tegelijk afgaan. Dan wordt dat gezien op de meldkamer dat er soort van beweging in jouw woning is. En dan sturen ze wel de politie naar jouw woning. Dit was eerst door de adviseur vergeten te vertellen. Deze beste jonge man had echt z'n best gedaan, maar je kon zien dat hij er nog niet zo lang werkte. Echter hebben ze dit bij de klantenservice wel goed verteld.

Maar het allerbelangrijkste vind ik, dat wij een rustgevend gevoel hebben gekregen nadat wij het alarmsysteem op onze muren hebben laten monteren. het geeft al met al echt een veiliger gevoel. Ook als we op vakantie gaan. Ik kan jullie het dus wel aanraden om een alarmsysteem te nemen. Wij hebben betaald €328,- voor installatiekosten en aansluitkosten (of zoiets dergelijks :lol: ) en vervolgens betalen wij €29,95 per maand. Contractduur is inderdaad 60 maanden. Ik weet niet of zij (UwHuisVeilig) dit nog steeds zo aanbieden, maar dit was zo'n 5 maanden geleden.
Succes

rebel-child
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2011 11:42

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door rebel-child »

kan iemand mij vertellen welke bankrekening deze mensen gebruiken van uwhuisveilig.nl ( sercuritas alert services) .

zodat ik het kan gaan blokkeren.

ireneb
Berichten: 64
Lid geworden op: 24 jan 2011 12:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door ireneb »

Ik snap uw vraag niet. Als u hun incasso wilt gaan blokkeren, betekent het dus dat u ZELF uw bank opdracht heeft gegeven deze incasso uit te voeren. U zou dus moeten kunnen nagaan welk rekeningnummer dat is.

emiel80
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2011 20:32

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door emiel80 »

@ Oscar&Jasmine

Ik kan me niet voorstellen dat de politie bij een 112 melding van een inbraak heterdaad niet direct komt.
Dat is echt Bull **** omdat woninginbraken een van de hoogste prio's hebben.
Dit betekent dus dat je niet helemaal 100% volledig bent met de info die je hier geeft.
Wanneer een burger 112 belt dat er bij hem word ingebroken, heterdaad dus, dan komt de politie direct omdat die gasten dan meteen aangehouden kunnen worden.
Wanneer er al ingebroken is en een burger zijn huis over de hoop aantreft dan is er geen prioriteit meer voor de politie. De daders zijn al gevlogen en de woning krijgt dan een prio 3 status. Dit houd in dat de politie nog wel komt maar dat er geen spoed meer is.

Als ik jou verhaal zo lees, ik citeer:'ga zelf maar kijken. Als er wat is, dan komen wij wel.'
Hier maak ik uit op dat ze ook een alarmsysteem hebben en dat die is af gegaan. Dit is voor de politie niet genoeg info omdat er niet 100 zeker is dat er daadwerkelijk word ingebroken.
Helaas hebben meer en meer mensen alarmsystemen die constant voor niks af gaan. Vandaar dat de politie dan zegt dat men eerst maar even zelf moet gaan kijken.

De reden dat ik zeg dat men beter een plastic camera kan ophangen komt door het feit dat een alarmsysteem, zoals in dit topic beschreven, alleen maar SCHIJNVEILIGHEID geeft.
Een inbreker laat zich niet afschrikken door een alarmsysteem. Die zal alleen maar denken dat er wat te halen valt.
Die weet ook dat wanneer zón alarmsysteem afgaat de melding eerst naar de centrale gaat. Daat gecontroleerd word (zijn we inmiddels al minuten verder).
Dan word doorgebeld naar een surveillant van de alarmcentrale (die helemaal geen bevoegdheden heeft en allen maar van een afastand kan toekijken). En dan pas wordt doorgegeven aan de politie. Jaja Oscar&Jasmine, inmiddels zijn we al ruim 10 minuten verder en is de boef al een tijdje vertrokken met de buit.
Pak kans 0,0%......
Ik kom inderdaad regelmatig bij inbraken en ik kan je zeggen dat er nog nooit een inbreker is aangehouden naar aanleiding van een afgegaan alarmsysteem.
Mensen moeten al zien dat er word ingebroken en die mensen moeten dan zo snugger zijn om meteen 112 te bellen.

Daarom zeg ik dat wanneer je een dader wil afschrikken beter een videocamera kan ophangen omdat een inbreker niet herkend wil worden. Wanneer er beelden zijn stijgt de pak kans ineens van 0,0 tot boven de 60%.
En wanneer je een echte camera te duur vind kun je ook een look a like ophangen die niet van echt te onderscheiden is. Een inbreker is zal een huis waar een camera hangt links laten liggen en liever naar een huis gaan waar geen camera hangt.

Wil je toch lekker eigenwijs zijn en een alarmsysteem kopen moet je dat vooral lekker doen maar het geld kun je net zo goed in een bodemloze put gooien.

Veel plezier dus met jullie jarenlange abbonement Oscar&Jasmine
En als jullie toch graag geld weg geven zal ik even mijn rekeningnummer geven....

jokebroersen
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2010 21:27

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door jokebroersen »

Bij mij speelt ongeveer hetzelfde. Van juli tot december 2010 bezig geweest om het spul aan het werk te krijgen. De eerste installateur FA installaties had een fout gemaakt met de achterdeur. (de hordeur kon niet dicht) De volgende dag terug gekomen. Veel valse alarmmeldingen naar Securitas en dusdanig dat Securitas mij wilde royeren i.v.m. de vele valse alarmeringen. (uiteraard via mijn telefoonrekening)
Contact opgenomen met Securitas. Door hen ben ik heel correct behandeld. Zij hebben mij uitgelegd dat ik bij hen het contract niet kon opzeggen maar dat ik bij uw huis veilig moest zijn want daar heb ik een contract mee. Hierna moest ik hen een kopie sturen en dan zouden zij niet meer reageren op meldingen. Dit is gebeurd in april 2011.
Op aanraden van de Consumentenbond een bezoek afgelegd bij het gerechterlijk kantoor te Amsterdam. Deze hield het op dwaling en/of misleiding. De geschillencommissie geeft in dit geval de mogelijkheid om het contract te ontbinden. (zie jurisprudentie)
Gedurende 2011 tientallen mails gestuurd naar finance@fa-installatiegroep. Nooit een inhoudelijk antwoord ontvangen. Alleen elke keer als ik de betaling van het abonnement had gestorneerd (ik had immers het contract beëindigd en de stekker eruit getrokken na diverse waarschuwingen en ultimata) ontving ik weer eens een aanmaning voor 29,90.
In december 2011 uiteindelijk een mail gestuurd dat ik nu inhoudelijk antwoord op mijn vragen wilde en dat ik anders niet meer zou reageren. Het gerechterlijk kantoor had mij geadviseerd altijd te reageren ook als ik alleen maar een factuur, herinnering of aanmaning ontving.
Nu vraag ik me af hoe dat met julie is afgelopen. Johnny75 hoe is die rechtszaak afgelopen. Jij had het over 2 artikelen in het BW die consumenten moeten beschermen tegen dit soort contracten.
En Ireneb bij jou is het iets anders gegaan en jij had problemen met het opzeggen van het contract met Securitas.
Dat had ik niet, integendeel zij hebben mij juist verteld hoe ik dit moest aanpakken. :D
Ik heb problemen met: Uw Huis Veilig in Oud-Beijerland (dat niet bestaat en nu werkt onder de naam Syromi B.V. waar ik dus weer geen contract mee heb) met FA installatiegroep (waar ik geen contract mee heb en die totaal niet reageert) in Oud-Beijerland op de Rembrandtstraat 1. Bij bezoek aan dit adres om er uit te komen bleek het een leeg pand te zijn. Snappen jullie het nog :shock:
Gaarne zou ik hiervan op de hoogtebacht worden zodat ik dit zelf kan oplossen met jullie advies. Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie adviezen en/of ervaringen.
Laatst gewijzigd door jokebroersen op 26 apr 2012 14:23, 4 keer totaal gewijzigd.

ireneb
Berichten: 64
Lid geworden op: 24 jan 2011 12:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door ireneb »

Het blijft toch ook een soap! Bij jou spelen duidelijk hele andere dingen dan bij mij. Mijn vraag is waarom wil jij het contract opzeggen, want dat is de belangrijkste reden. Bij mij was het dus misleiding en schijnveiligheid, bij jou lees ik daar niets over. Graag iets meer duidelijkheid dan ben ik graag bereid je eventueel verder te helpen. Maar dat het hier ook weer gaat om - tig schakels die allemaal een andere (onduidelijke) rol spelen is wel weer zonneklaar.

jokebroersen
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2010 21:27

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door jokebroersen »

Hoi Ireneb, ik heb de "korte" versie verteld. Het is niet helemaal hetzelfde maar wel ongeveer. Ook hier gaat het om Uw Huis Veilig en een abonnement bij Securitas. Na ongeveer een half jaar valse alarmeringen werd ik bijna geroyeerd door Securitas. Toen ik het vreemd vond dat de politie niet kwam als ik niet thuis was werd mij verteld dat ik dan nog een abonnement bij Securitas zelf erbij moest nemen à 20,00 euro per maand.

Toen zei ik: in het contract staat dat Securitas de politie belt bij een inbraakalarm. Dit was dus niet waar. Toen ik naar uw huis veilig? belde werd mij verteld dat dit door het verkoopkantoor kwam want op die site staat nog steeds dat bij een alarmmelding van zowel de kamer als de hal unit door Securitas de politie wordt ingeschakeld.

Ook bleek ik niet aan de achterkant het alarm aan of uit te kunnen zetten. Ik heb er speciaal bij gezegd dat ik ook de tuindeur beveiligd wilde hebben want mijn scootmobiel staat aan de achterkant. Ook dit had meteen bij de aansluiting moeten gebeuren door het installatiebureau. Hier bemoeit Uw huis veilig zich niet mee.
Het eerste installatiebureau FA installatiegroep had het meteen al fout gedaan. Dit is de volgende dag verholpen (dacht ik). Steeds opnieuw belde securitas met de melding dat het alarm af ging. Of wij gingen naar binnen en zetten het alarm af. Na ongeveer een kwartier ging het alarm af. Je weet dan niet wat je hoort. Eerst wist ik ook niet wat ik doen moest en belde dus met Securitas. Later wachtte ik tot Securitas zelf belde. Soms belden ze terwijl wij gewoon thuis waren en zelf niets hoorden. Na het dreigement van royering zei ik: ik kan er toch niets aan doen dat de boel niet goed is aangesloten. U heeft niet geleverd waar ik voor heb getekend dus ik zeg mijn abonnement op.
Zij vertelden mij dat ik geen contract had met hen maar met Uw huis veilig en dat ik daar dus ook op moest zeggen. Na contact met de Consumentenbond ben ik bij de rechtbank in Amsterdam geweest voor een afspraak. Hier haalden zij die uitspraak van de geschillencommissie naar boven. Deze sprak van dwaling c.q. misleiding. In dat geval heb je het recht een contract te ontbinden.

Ook op advies van de Consumentenbond had ik een aangetekende brief gestuurd met opzegging van het contract. Alleen een nietszeggende bevestiging hierop ontvangen. Securitas wilde hiervan een kopie, hetgeen ik heb toegestuurd. Ik hoorde niets meer en heb per aangetekende brief aangegeven dat ik het zat was dat er niet werd gereageerd en dat per 1 augustus de stekker eruit ging. Vanaf toen was het een kat en muis spel.
Zij haalden het abonnementsgeld van mijn rekening en ik liet het weer storneren. Elke maand kreeg ik een aanmaning of een herinnering voor 29.95.
Dit is 6 maanden zo door gegaan.
In december heb ik gemaild dat ik nu nog alleen zou reageren als er ook inhoudelijk op mijn brieven en mails zou worden ingegaan. Toen absolute stilte.
Laatst gewijzigd door jokebroersen op 26 apr 2012 14:28, 4 keer totaal gewijzigd.

Serosta
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2012 08:45

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door Serosta »

Gelukkig bestaat het internet, ook wij waren bijna in hun oplichting getrapt.
Via internet kon je er bijna niet omheen en kwam ik bij hun terecht maar
zoals bij al onze aankopen toch maar even zoeken op google :P

[ zoek maar eens op ervaringen uwhuisveilig.nl ]

Nou daar kan je dus echt niet omheen het internet stond vol met
berichten over hun werkwijze , als een bedrijf al zo slecht op
internet staat als uwhuisveilig.nl dan ben ik er al klaar mee.
Iedereen bedankt voor het voorwerk, en weer iemand gered
ik ga nu mijn huis beveiligen via een doe het zelf pakket van
Jablatron kost 450,- euro dat is veel goedkoper

Serosta
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2012 08:45

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door Serosta »


tukker64
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2012 22:57

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door tukker64 »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Kwam hier helaas te laat achter dat er al een forum bestond over R&G beveiliging en hun methoden, maar ga dat zeker benoemen morgenvroeg bij de Rechtbank in Almelo om half 10. Die 11 jaar (!) voor 39 euro....... en nul komma nul follow up. Ik heb dat hele verhaal een beetje gevolgd van ireneb.... tja, ze maken er een potje van...

erik12
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2012 08:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door erik12 »

Vorige week bij mij ook iemand geweest van uwhuisveilig. Na een pretiig gesprek besloten om akkoord te gaan.
Maar in het weekend kreeg ik er toch een beetje kriebels van en direct, 2 dagen na ondertekening overeenkomst, dus binnen de gestelde 8 dagen(volgens de voorwaarden) aangetekend en per mail een ontbindingsverklaring verstuurd.
Toen ben ik maar eens gaan googlen en bleek dat mijn kriebels terecht waren. o.a doordat het adres van FA installatiegroep dezelfde is of was als KCR containerreiniging. En dit bedrijf wordt ook op diverse fora besproken.

Weet iemand overigens welk merk beveilingssysteem er door uwhuisveilig geleverd zou worden? (heb ik helemaal niet naar gevraagd)

Suus612
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2012 11:51

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door Suus612 »

Goedemiddag,

Begin Dec ben ik gaan samenwonen en al snel kwam er iemand langs van R & G beveiliging, alles klonk mooi en heb het contract ondertekend. Na later bespreken met mijn vriend bleek dat we toch liever gewoon een rookmelder kochten dus ik brief gestuurd naar r &g voor opzegging. Niets meer terug gehoord dus ik ging er vanuit dat het wel goed zat. Nu krijg ik vandaag een brief op de mat dat we niet binnen de 3 maanden het allarm systeem hebben geinstaleerd en om de geleden schade te vergoeden moeten we 800 euro overmaken binnen 14 dagen.
Ik dus gelijk r & G gebeld, kreeg een mev aan de tel en die snapte het wel en zou later op de dag iemand laten terugbellen. later op de dag een heel onvriendelijke man aan de telefoon, ik het verhaal uitgelegd en vroeg me dus af wat er mis gegaan is, zegt die menneer gewoon dat hij wel weet waar het misgegaan is; bij MIJ! omdat ik de brief niet gestuurd zou hebben en nog meer beschulidigingen naar mijn kant! Hij zei dat de enigste optie betalen was en ik werd zo boos dat ik heb opgehangen.
Alleen weet ik nu echt niet meer wat ik moet doen!
ik weiger die 800 euro te betalen maar ik heb voorderest helemaal geen verstand van dit soort zaken.
Wat denken jullie dat ik moet doen? kom ik er nog vanaf zonder te betalen (heb immers wel optijd afgezegd alleen zeggen zij daar niets van te weten :? )
Mvg,

Susan Hillenaar
Laatst gewijzigd door Suus612 op 09 mar 2012 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.

fietswinkel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2012 22:47

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door fietswinkel »

Hallo,

2 jaar geleden zijn wij een fietsenzaak begonnen.
En hebben een abb. afgesloten met securitas.
maandelijks werd een bedrag betaald.
november 2011 ging het heel slecht met de zaak.
En hebben contact gehad met Securitas met de mededeling dat wij gaan stoppen met de zaak.
Gebeld en gemaild betreft beeindigen van de contract.
Is medegedeeld dat het bekend is dat wij stoppen.
Nu sturen zij een factuur naar ons van de afgelopen maanden.
Heb er over gebeld dat de pand al is verhuurd door de eigenaar en dat het systeem niet wordt gebruikt nu komen zij met een contract dat ik verplicht bent tot 2015 bij hun moet blijven. en dat ik de systeem ook thuis kan gebruiken.Securitas is een geld monster en veiligheid is ver te zoeken bij hun.
Volgens mij ga ik toch het systeem plaatsen voor het geval dat Securitas :twisted: voor de deur staat. Wees aub heel voorzichtig met deze bedrijf zij zijn niet te vertrouwen.

dannniet
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2012 15:54

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door dannniet »

goedemiddag,

ben ik even blij dat ik deze pagina's raadpleeg, ik was namelijk benaderd voor een vacature via een medepartner van securitas. Alszijnde adviseur binnen dat bedrijf en dat klonk aantrekkelijk, maar als ik nu lees wat de ervaringen zijn in deze branche heb ik zo mijn bedenkingen en is het maar de vraag of ik bij de bovenstaande forummelders iets voor de bakker kreeg mocht ik binnen in huis zijn geweest

dankjewel

jokebroersen
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2010 21:27

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door jokebroersen »

Er is kennelijk een misverstand in het spel. Ik heb geen problemen met Securitas.
Alleen met Uw huis veilig in Oud-Beijerland die maar niet reageert.
Hierbij wil ik zelfs de dames en heren van Securitas bedanken voor hun geduld bij de diverse telefoongesprekken omdat ik nogal eens warrig ben. Dit even als rectificatie.
Laatst gewijzigd door jokebroersen op 02 aug 2013 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten