| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN ongevraagde wijziging abonnement
KPN ongevraagde wijziging abonnement
" KPN wijzigt onbeperkt bellen bundel."
Ongevraagd!
Als je dit niet wilt moet je zelf actie ondernemen. Ik moet dus reageren als ik hier geen gebruik van wil maken.
In de brief staat dat als je naar aanleiding van deze brief het abonnement wilt beeindigen je kosteloos contact op kunt nemen met de klantenservice.
Echter " kosteloos" bij KPN blijkt echter 10 cent per minuut zijn.
Waar ik boos over ben dat je moet reageren als je iets niet wilt. Daarbij komt nog dat de persoon die ik aan de telefoon kreeg erg verbolgen/bot reageerde op mijn kritiek. Hij wilde nog kijken of er nog een aanbieding was en toen ik zei dat ik dat niet wilde , werd het gesprek onmiddellijk gestopt.
Ongevraagd!
Als je dit niet wilt moet je zelf actie ondernemen. Ik moet dus reageren als ik hier geen gebruik van wil maken.
In de brief staat dat als je naar aanleiding van deze brief het abonnement wilt beeindigen je kosteloos contact op kunt nemen met de klantenservice.
Waar ik boos over ben dat je moet reageren als je iets niet wilt. Daarbij komt nog dat de persoon die ik aan de telefoon kreeg erg verbolgen/bot reageerde op mijn kritiek. Hij wilde nog kijken of er nog een aanbieding was en toen ik zei dat ik dat niet wilde , werd het gesprek onmiddellijk gestopt.
Re: KPN ongevraagde wijziging abonnement
Ik weet niet waar KPN mee bezig is, maar dit kost ze wel echt klanten.
Ik had tot voor kort nooit problemen met KPN. Maar nu ik wel in conflict zit met KPN zie ik dat het juist bijzonders is om geen problemen te hebben met het bedrijf. Ik zit met mijn probleem op verschillende fora en nu pas zie ik dat er heel veel mensen zijn met gelijksoorte problemen.
Ik had tot voor kort nooit problemen met KPN. Maar nu ik wel in conflict zit met KPN zie ik dat het juist bijzonders is om geen problemen te hebben met het bedrijf. Ik zit met mijn probleem op verschillende fora en nu pas zie ik dat er heel veel mensen zijn met gelijksoorte problemen.
Klopt, KPN heeft namelijk het recht uw abonnement tussentijds te wijzigen. Wanneer dat gebeurt, dan heeft u het recht uw abonnement kosteloos op te zeggen.steenuil schreef:" KPN wijzigt onbeperkt bellen bundel."
Ongevraagd!
En je kunt ook gewoon een mailtje sturen als je het op wilt zeggen en dus geen 10 cent per minuut wilt betalen.
[email protected]
Valt me trouwens op dat ik Dagmar in elk KPN topic tegenkom. Deze dame vindt het blijkbaar interessant om negatieve kritiek te uiten
Denk dat hij/zij beter kan bellen , opzeggen moet telefonisch.
Dit vind ik dus wel klagen je kan veranderen dat onbeperkt bellen in avond/weekend of helemaal niet . Als het goed is heb je een code gekregen.@Steenuil.
Dit vind ik dus wel klagen je kan veranderen dat onbeperkt bellen in avond/weekend of helemaal niet . Als het goed is heb je een code gekregen.@Steenuil.
Als hij het hele abonnement op wil zeggen wel ja. Als hij alleen zijn BelOnbeperkt optie wil opzeggen dan kan dat via [email protected]ciske schreef:Denk dat hij/zij beter kan bellen , opzeggen moet telefonisch.
Het hele abonnement opzeggen trouwens ook, maar dan wordt je e-mail doorgestuurd en wordt je terug gebeld door iemand van de afdeling Opzeggingen.
Volgens mij moet het nog steeds telefonisch, maar goed ik zou het niet via een mail doen.Het hele abonnement opzeggen trouwens ook, maar dan wordt je e-mail doorgestuurd en wordt je terug gebeld door iemand van de afdeling Opzeggingen.
optie van bel onbeperkt heeft ieder als het goed is een code voor gekregen, dan kan je het zelf wijzigen of uitzetten.
Ik vrees dat ik net iets meer kennis hierover heb dan jij, Ciske.ciske schreef:Volgens mij moet het nog steeds telefonisch, maar goed ik zou het niet via een mail doen.Het hele abonnement opzeggen trouwens ook, maar dan wordt je e-mail doorgestuurd en wordt je terug gebeld door iemand van de afdeling Opzeggingen.
optie van bel onbeperkt heeft ieder als het goed is een code voor gekregen, dan kan je het zelf wijzigen of uitzetten.
Dus TO kan mijn advies ter harte nemen.
BelOnbeperkt optie wijzigen kan idd ook via MijnKPN. Daar moet je wel inlogcodes voor hebben.
dat zeg ik netBelOnbeperkt optie wijzigen kan idd ook via MijnKPN. Daar moet je wel inlogcodes voor hebben.
daar gaat je kennis
Ik begin zo het idee te krijgen dat jij voor KPN werkt. Net als Dagmar zit jij in elk KPN topic en je verdedigt ze wel heel sterk. Alsof er een bepaalde band bestaat.RedShy schreef: Ik vrees dat ik net iets meer kennis hierover heb dan jij, Ciske.
Winterman schreef:Ik begin zo het idee te krijgen dat jij voor KPN werkt. Net als Dagmar zit jij in elk KPN topic en je verdedigt ze wel heel sterk. Alsof er een bepaalde band bestaat.RedShy schreef: Ik vrees dat ik net iets meer kennis hierover heb dan jij, Ciske.
@winterman
Ik begin ook zo het idee te krijgen, wie je bent.
Dagmar zit in het topic, omdat zij problemen met KPN heeft:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=112260
@RedShy
Wat bedoel je met:
Dat deze praktijken de KPN klanten kost is wel duidelijk.
KPN heeft inderdaad het recht om de mazen in de wet op te zoeken.
(en die wet is op een aantal plaatsen goed lek)
Maar ja, wat moet je als aanbieder van te dure diensten en matige service?
Een klant die tevreden is met de dienstverlening gaat niet snel weg. Eigenlijk geeft de KPN dus toe dat hun dienstverlening niet deugt. Anders hoef je deze capriolen toch niet uit te halen om je klanten vast te houden.
Die interim zakkenvullers geven een eigen interpretatie aan klantenbinding
KPN heeft inderdaad het recht om de mazen in de wet op te zoeken.
(en die wet is op een aantal plaatsen goed lek)
Maar ja, wat moet je als aanbieder van te dure diensten en matige service?
Een klant die tevreden is met de dienstverlening gaat niet snel weg. Eigenlijk geeft de KPN dus toe dat hun dienstverlening niet deugt. Anders hoef je deze capriolen toch niet uit te halen om je klanten vast te houden.
Die interim zakkenvullers geven een eigen interpretatie aan klantenbinding