LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile. Webcare wil me niet helpen.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dnrm

T-Mobile. Webcare wil me niet helpen.

Ongelezen bericht door dnrm »

Op 07 februari 2012 heb ik mijn nummer laten overzetten naar een t-mobile prepaid aansluiting. Dit is allemaal goed verlopen.

Echter, sinds 11 februari 2012 (dus na 4 dagen) kan ik al niet meer bellen of gebeld worden. Ik krijg de melding: "Registratie sim-kaart mislukt".

En dat terwijl ik een maand geleden nog een sms gestuurd heb met dit prepaidkaartje om m'n beltegoed geldig te houden.

Nu heb ik dit forum doorgenomen en zag ik regelmatig de oproep om naar [email protected] te mailen.

Dat heb ik dus ook gedaan, en daarop kreeg vandaag dit tenenkrommend antwoord.

Beste klant,

U heeft ons een rechtstreeks emailbericht gestuurd. Uw vraag of klacht kan via deze weg niet in behandeling worden genomen. Om u verder van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u uw vraag of klacht via ons webformulier naar ons te versturen. Onze medewerkers zorgen er dan voor dat u binnen 5 werkdagen een reactie ontvangt.

Het webformulier vindt u via de volgende link: http://tmnl.nu/5i

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Klantenservice

"Uw vraag of klacht kan via deze weg niet in behandeling worden genomen."

Het webcare team wenst mij niet te helpen, terwijl deze weg gewoon open staat bij klachten en problemen. Mag ik na drie dagen, nog eens vijf dagen wachten op een antwoord? En dat terwijl anderen wel via deze weg geholpen worden.

Ondertussen ben ik al die dagen niet bereikbaar.

Graag zou ik een uitleg willen waarom ik niet geholpen wordt, en uiteraard wens ik dat mijn probleem met m'n sim-kaart spoedig opgelost wordt.

atesli

Re: T-Mobile. Webcare wil me niet helpen.

Ongelezen bericht door atesli »

Gewoon op het T-Mobile forum posten.
Rechtstreeks ongevraagd berichten sturen is niet toegestaan.

dnrm

Vergeten te melden, maar dat heb ik ook gedaan.

M'n vraag staat sinds zaterdag op het forum vermeld, maar ook daar heb ik nog geen respons ontvangen.

(Toch dank voor het melden :D )

dnrm

Probleem is opgepakt door het T-Mobile forum.

Ik blijk netjes op tijd de geldigheid van het tegoed verlengd te hebben. Een nieuw simmetje komt mijn kant op met ook nog eens 5 euro tegoed voor het ongemak.

Na een vervelend begin, is het alsnog goed afgehandeld.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

atesli schreef:Gewoon op het T-Mobile forum posten.
Rechtstreeks ongevraagd berichten sturen is niet toegestaan.
nee dat mag alleen als die webcare figuren er om vragen, kunnen ze publiek goede sier maken voor hun kreupele klantenservice. dat zijn alle webcare figuren hier van alle bedrijven.

Gesloten