Echter, sinds 11 februari 2012 (dus na 4 dagen) kan ik al niet meer bellen of gebeld worden. Ik krijg de melding: "Registratie sim-kaart mislukt".
En dat terwijl ik een maand geleden nog een sms gestuurd heb met dit prepaidkaartje om m'n beltegoed geldig te houden.
Nu heb ik dit forum doorgenomen en zag ik regelmatig de oproep om naar [email protected] te mailen.
Dat heb ik dus ook gedaan, en daarop kreeg vandaag dit tenenkrommend antwoord.
Beste klant,
U heeft ons een rechtstreeks emailbericht gestuurd. Uw vraag of klacht kan via deze weg niet in behandeling worden genomen. Om u verder van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u uw vraag of klacht via ons webformulier naar ons te versturen. Onze medewerkers zorgen er dan voor dat u binnen 5 werkdagen een reactie ontvangt.
Het webformulier vindt u via de volgende link: http://tmnl.nu/5i
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice
"Uw vraag of klacht kan via deze weg niet in behandeling worden genomen."
Het webcare team wenst mij niet te helpen, terwijl deze weg gewoon open staat bij klachten en problemen. Mag ik na drie dagen, nog eens vijf dagen wachten op een antwoord? En dat terwijl anderen wel via deze weg geholpen worden.
Ondertussen ben ik al die dagen niet bereikbaar.
Graag zou ik een uitleg willen waarom ik niet geholpen wordt, en uiteraard wens ik dat mijn probleem met m'n sim-kaart spoedig opgelost wordt.